AnonymBruker Skrevet 13. juli #281 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De er som regel ikke tilgjengelige, de holder seg til sin flokk. Anonymkode: f9437...5ca Dette er Norge tross alt. Hvis du ikke har noe ekstraordinært å tilby vil du bli møtt med kulde fra både damer og menn. Anonymkode: f9437...5ca 2
Chantielle Skrevet 23. juli #282 Skrevet 23. juli Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer, innlegg skrevet av utestengt bruker, brukerdebatt, forherligelse av brudd på norsk lov, avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 25. juli #283 Skrevet 25. juli knooters skrev (På 12.7.2025 den 10.23): Å sende noen blikk er det jo ikke engang gitt at mottakeren får med seg, for eksempel. Vil du at mennene skal stirre i stedet? Anonymkode: f9437...5ca
knooters Skrevet 26. juli #284 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vil du at mennene skal stirre i stedet? Anonymkode: f9437...5ca Hva med å gå bort til vedkommende i stedet? Du må ha en ganske merkelig form for kommunikasjon hvis det er "stirring" som er det første du tenker på som alternativ her.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #285 Skrevet 26. juli knooters skrev (1 time siden): Hva med å gå bort til vedkommende i stedet? Du må ha en ganske merkelig form for kommunikasjon hvis det er "stirring" som er det første du tenker på som alternativ her. Det var ment sarkastisk. Man kan ikke bare gå bort til en dame uten å ha etablert noe på forhånd. Anonymkode: f9437...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #286 Skrevet 26. juli Fordi jeg er en mann utenfor arbeidslivet (ufør), har dårligere økonomi enn jeg forlanger/forventet at jeg skulle ha (har god høy utdannelse) og per definisjon er en jævla taper, så da blir det å leve alene til døden kommer. Ja jeg vet jeg ikke er særlig optimistisk, men jeg synes ikke synd på meg selv, Anonymkode: da5f0...0e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #287 Skrevet 26. juli Er vel i bunn og grunn manglende selvtillit som gjør at mange menn dropper damer . Det samme tenker jeg om damer som klager på tafatte menn - som forventer at mannen skal ta første steget. Begge gjemmer den dårlige selvtilliten i selvrettferdighet. Anonymkode: 110fe...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #288 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er vel i bunn og grunn manglende selvtillit som gjør at mange menn dropper damer . Det samme tenker jeg om damer som klager på tafatte menn - som forventer at mannen skal ta første steget. Begge gjemmer den dårlige selvtilliten i selvrettferdighet. Anonymkode: 110fe...5f3 Klager ikke damer mer om creepy menn? Anonymkode: f9437...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #289 Skrevet 26. juli Ingen har hintet til interesse fordi jeg er stygg, klein og rett og slett en taper. At en dame vil på date med meg er bortimot 0% sannsynlig Anonymkode: 0c4c6...e91
AnonymBruker Skrevet 27. juli #290 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen har hintet til interesse fordi jeg er stygg, klein og rett og slett en taper. At en dame vil på date med meg er bortimot 0% sannsynlig Anonymkode: 0c4c6...e91 Anonymkode: f9437...5ca
AnonymBruker Skrevet 27. juli #291 Skrevet 27. juli Ekstremt sjenert og frivillig barnløs = dårlig kombo. Det og det faktumet at å date noen med barn fra før er helt uaktuelt for meg. Anonymkode: dcfc9...8b3 1
Gratis Skrevet 28. juli #292 Skrevet 28. juli Kvinner (det feministiske samfunnet) har jo i tiår sagt at de ikke trenger menn, noe som jo stemmer ganske bra. Det tok litt tid, men jeg tror menn begynner å forstå at de ikke trengs lenger. Samfunnet høster det de sår, enkelt og greit. 1 1
Irak Skrevet 28. juli #293 Skrevet 28. juli (endret) Gratis skrev (6 timer siden): Kvinner (det feministiske samfunnet) har jo i tiår sagt at de ikke trenger menn, noe som jo stemmer ganske bra. Det tok litt tid, men jeg tror menn begynner å forstå at de ikke trengs lenger. Samfunnet høster det de sår, enkelt og greit. Det holder med en mann. Jeg trenger ikke en mann, likevel så ønsker jeg meg en kjæreste. Om det trengs en mann til å fylle et tomrom så tror jeg ikke det er holdbart. For min del er det en bonus. Spesielt om han er mannen jeg ikke visste jeg trengte, og likevel så trengte jeg han uten at jeg visste det selv. Det er en fin erkjennelse. Tror det er mange som kan få en slik aha opplevelse når de møter den mannen som er perfekt for dem. Ikke perfekt for alle. Heller ikke perfekt som i uten mangler eller feil. Perfekt for meg. Endret 28. juli av Irak 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #294 Skrevet 28. juli Irak skrev (8 minutter siden): Det holder med en mann. Jeg trenger ikke en mann, likevel så ønsker jeg meg en kjæreste. Om det trengs en mann til å fylle et tomrom så tror jeg ikke det er holdbart. For min del er det en bonus. Spesielt om han er mannen jeg ikke visste jeg trengte, og likevel så trengte jeg han uten at jeg visste det selv. Det er en fin erkjennelse. Tror det er mange som kan få en slik aha opplevelse når de møter den mannen som er perfekt for dem. Ikke perfekt for alle. Heller ikke perfekt som i uten mangler eller feil. Perfekt for meg. Problemet med denne holdningen er at veldig mange menn har et behov for å være til nytte, føle at noen trenger dem. Det var liksom vår (menns) greie, at noen trengte oss. Supert for dere ikke trenger oss lengre - synd for oss. Anonymkode: 110fe...5f3 2 2
Gratis Skrevet 28. juli #295 Skrevet 28. juli (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Problemet med denne holdningen er at veldig mange menn har et behov for å være til nytte, føle at noen trenger dem. Det var liksom vår (menns) greie, at noen trengte oss. Supert for dere ikke trenger oss lengre - synd for oss. Anonymkode: 110fe...5f3 Sikkert derfor kvinner tygger antidepressiva mer enn noen gang. Endret 28. juli av Gratis 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #296 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Problemet med denne holdningen er at veldig mange menn har et behov for å være til nytte, føle at noen trenger dem. Det var liksom vår (menns) greie, at noen trengte oss. Supert for dere ikke trenger oss lengre - synd for oss. Anonymkode: 110fe...5f3 Selvom en kvinne ikke trenger en mann, så er jo alle kvinner enige i at samfunnet trenger menn. Anonymkode: 98d16...5a8 2
Irak Skrevet 28. juli #297 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Problemet med denne holdningen er at veldig mange menn har et behov for å være til nytte, føle at noen trenger dem. Det var liksom vår (menns) greie, at noen trengte oss. Supert for dere ikke trenger oss lengre - synd for oss. Anonymkode: 110fe...5f3 Det må jo være et enda større kompliment at en dame vil ha en mann selv om hun ikke trenger ham... Det viser jo bare hvor mye han betyr for henne. Hvis ikke det er å være til nytte så skjønner jeg ingenting... 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #298 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Selvom en kvinne ikke trenger en mann, så er jo alle kvinner enige i at samfunnet trenger menn. Anonymkode: 98d16...5a8 Det blir en helt annen sak, synes du ikke? Menn flest bidrar til samfunnet, gjør vi ikke? Nå er det snakk om mann og kvinne sammen. Jeg kan bare svare for meg selv her, men det klinger i alle fall logisk for meg. En viktig maskulin side ved meg er å fikse, ordne, hjelpe og være til nytte. I samfunnet blir dette satt pris på. For en dame som klarer seg selv og ikke ser verdien i dette fordi hun klarer seg selv, vel det reduserer denne siden ved meg selv og gjør meg unyttig. Ikke fordi jeg er det, men fordi damen jeg liksom skal være i et forhold med ikke ser verdien i det. For meg blir det litt det samme som å ikke se verdien i en dame som tar vare på seg selv, viser seg feminin, er kjærlig og omsorgsfull. Vel jeg ser verdien i det, og det er dette jeg ønsker i kvinnen i mitt liv. Det har ikke noe med at jeg ønsker meg tilbake til en annen tid her. Det har bare å gjøre med at jeg har mine naturlige svakheter og styrker, og skulle jeg være så heldig å få meg en kjæreste så ønsker jeg heller at hennes styrker og svakheter komplementerer med mine, slik at vi utfyller hverandre. Jeg ønsker ikke en som er svak på det jeg er svak på og sterk på det jeg er sterk på.. Jeg vet ikke, bare synser litt her inne nå. Anonymkode: 110fe...5f3 1
knooters Skrevet 28. juli #299 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet med denne holdningen er at veldig mange menn har et behov for å være til nytte, føle at noen trenger dem. Det var liksom vår (menns) greie, at noen trengte oss. Supert for dere ikke trenger oss lengre - synd for oss. Anonymkode: 110fe...5f3 Men da bør jo disse mennene jobbe litt med seg selv. Det er ikke slik at man MÅ ha et slikt mindset, heller. Og, det å "være til nytte" er jo noe man kan skape selv. Det er ganske tafatt hvis "menn vil være nyttige" bare betyr at de skal fikse takrenna, bytte dekk på bilen og/eller være familiens inntektskilde. Det blir i snevreste laget. Hvorfor ikke skaffe seg et litt bredere perspektiv på hva som kan være en nytteverdi overfor andre og angripe oppgaven med litt mer kreativitet og pågangsmot? 2
knooters Skrevet 28. juli #300 Skrevet 28. juli Irak skrev (3 timer siden): Det må jo være et enda større kompliment at en dame vil ha en mann selv om hun ikke trenger ham... Det viser jo bare hvor mye han betyr for henne. Hvis ikke det er å være til nytte så skjønner jeg ingenting... Det er nettopp dette jeg også tenker. Vi ønsker jo ikke oss noen som blir fordi de må av nødvendighet (f.eks. økonomisk), men fordi de kan og har lyst til det. Det er et fantastisk kompliment at noen som ikke trenger en selv, likevel har lyst å være ens kjæreste fordi man liker personen. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå