Helene1982 Skrevet 6. juni #141 Skrevet 6. juni Thanos skrev (Akkurat nå): Det er en utrolig spesiell uttalelse. Hysterisk og gammeldags holdning. Det er flere varianter av feminisme. De fleste av dem handler svært lite om stemmerett, bankkonto og selvbestemmelse. Det finnes absolutt feminister som er helt ferdig med menn, men feminisme har alltid handlet om å kjempe for kvinners rettigheter og likestilling. 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #142 Skrevet 8. juni Hvis ikke hun prøver seg, så er hun ikke interessert nok, da lar jeg det ligge Anonymkode: e548d...f93 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #143 Skrevet 8. juni Jeg er vel redd for at noe skal skje. Anonymkode: 5aec6...f93
Thanos Skrevet 8. juni #144 Skrevet 8. juni Helene1982 skrev (På 7.6.2025 den 1.04): Det finnes absolutt feminister som er helt ferdig med menn, men feminisme har alltid handlet om å kjempe for kvinners rettigheter og likestilling. Kjernen i feminismen og ideologien hos de kvinnene som startet bevegelsen, var å ødelegge kjernefamiliekonseptet og slå menn ned og gi kvinner makten. Det er et historisk faktum. Agendaen ble skrevet ned på papir og har blitt publisert. Søk det opp. Så finnes det heldigvis fornuftige kvinner som har polert budskapet og fått fokuset på reell likestilling og rettigheter til kvinner der det har vært mangelvare. Det er desverre ikke den riktige feminismen som rår i 2025. 4 1
knooters Skrevet 9. juni #145 Skrevet 9. juni Den riktige feminismen er den som hjelper menn å opponere mot kjønnsstereotyper, og den lever heldigvis i beste velgående. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #146 Skrevet 9. juni Er kun 170 høy så er nytteløst. Pluss at det beviser at kjærlighet ikke eksisterer . Anonymkode: f0565...fbd 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #147 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 12.28): Hvis ikke hun prøver seg, så er hun ikke interessert nok, da lar jeg det ligge Anonymkode: e548d...f93 Det er det samme mange damer tenker om menn. Anonymkode: f9437...5ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #148 Skrevet 9. juni Jeg vil ikke bli stemplet som creep. Jeg vil ikke at kvinner skal bli sinte. Jeg leser side opp og side ned om hvor ille det er at menn prøver seg på kvinner. Sannsynligheten for suksess er null. Jeg er under 180 høy. Anonymkode: 5598f...cac 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #149 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil ikke bli stemplet som creep. Jeg vil ikke at kvinner skal bli sinte. Jeg leser side opp og side ned om hvor ille det er at menn prøver seg på kvinner. Sannsynligheten for suksess er null. Jeg er under 180 høy. Anonymkode: 5598f...cac Og - kvinner som er interessert tar initiativ med menn. Om de ikke tar initiativ så er de ikke interessert. Og kvinner kan jo prøve seg på menn uten at det får noen negative konsekvenser for dem, så det naturlige er at det går den veien Anonymkode: 5598f...cac 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #150 Skrevet 9. juni Fordi et forhold fører til at man må bli kjent med familie, venner hele nettverket til en person. Så skal det ytterligere kompliseres med bolig og unger før damen initierer skilsmisse på et tidspunkt når hun er lei og alt rakner. Vi har sett denne historien utspille seg gjennom oppveksten og har lært av de eldre vise menn. Er man smart i dag bruker man teknologien for å få tilgang til kvinner og sex, som er den eneste biologiske driven vi menn har. Men man trenger ikke låse seg i et scenario som før eller siden ender i katastrofe. På den måten kan man bygge velstand, dyrke hobbyer og selv uten å gå glipp av noe. Fødselsraten i vestlige land viser dere hva som skjer når feminismen får slått rot og spirer. Menn tilpasser seg. Derfor prøver vi oss ikke som er spørsmålet ditt. Noen av oss er smartere enn som så. Anonymkode: 1f7ad...610
AnonymBruker Skrevet 9. juni #151 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke bli stemplet som creep. Jeg vil ikke at kvinner skal bli sinte. Jeg leser side opp og side ned om hvor ille det er at menn prøver seg på kvinner. Sannsynligheten for suksess er null. Jeg er under 180 høy. Anonymkode: 5598f...cac Det er enkelt mann. Bare vær høy og kjekk. Anonymkode: f9437...5ca 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #152 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er enkelt mann. Bare vær høy og kjekk. Anonymkode: f9437...5ca Han er jo ikke det, men i følge kvinnelogikken burde han vel "skjerpet seg" og blitt det 🤣 Anonymkode: f0565...fbd 3 1
Te- Presten Skrevet 9. juni #153 Skrevet 9. juni Det kan være pga faser i livet. For eksempel da jeg var nyskilt trengte jeg bekreftelse og flørtet mye. Så kom en litt overdrevet motreaksjon hvor jeg trakk meg fullstendig unna flørting og dating, for å fokusere på ting som trening, hobbyer og jobb. Det ble litt manisk, for jeg er en skravlete ekstrovert type og det å isolere meg er bare ikke helt meg. Nå er innstillingen tilbake til «nøytral» og jeg flørter gjerne, men er litt reservert med tanke på dating. Får en del tanker om hvorfor det ikke kan fungere som for stor aldersforskjell, ulike tanker om barn, livsstil, økonomi, bosituasjon osv. Sikkert en ubevisst forsvarsmekanisme for å holde murene oppe og dørene stengt. Da blir det ofte litt hyggelig flørting/dansing, men jeg tar sjelden steget videre til noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #154 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi et forhold fører til at man må bli kjent med familie, venner hele nettverket til en person. Så skal det ytterligere kompliseres med bolig og unger før damen initierer skilsmisse på et tidspunkt når hun er lei og alt rakner. Vi har sett denne historien utspille seg gjennom oppveksten og har lært av de eldre vise menn. Er man smart i dag bruker man teknologien for å få tilgang til kvinner og sex, som er den eneste biologiske driven vi menn har. Men man trenger ikke låse seg i et scenario som før eller siden ender i katastrofe. På den måten kan man bygge velstand, dyrke hobbyer og selv uten å gå glipp av noe. Fødselsraten i vestlige land viser dere hva som skjer når feminismen får slått rot og spirer. Menn tilpasser seg. Derfor prøver vi oss ikke som er spørsmålet ditt. Noen av oss er smartere enn som så. Anonymkode: 1f7ad...610 Dette var dyster lesning. Jeg har fremdeles tro på kjærligheten jeg da. Anonymkode: 709d5...52f 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #155 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 19.27): Jeg er vel redd for at noe skal skje. Anonymkode: 5aec6...f93 Hva da? Anonymkode: 709d5...52f
AnonymBruker Skrevet 9. juni #156 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er enkelt mann. Bare vær høy og kjekk. Anonymkode: f9437...5ca Finnes kvinner som ser etter indre verdier. Anonymkode: 709d5...52f 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #157 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil ikke bli stemplet som creep. Jeg vil ikke at kvinner skal bli sinte. Jeg leser side opp og side ned om hvor ille det er at menn prøver seg på kvinner. Sannsynligheten for suksess er null. Jeg er under 180 høy. Anonymkode: 5598f...cac Er det mange kvinner som blir sinte? Anonymkode: 709d5...52f
AnonymBruker Skrevet 9. juni #158 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Finnes kvinner som ser etter indre verdier. Anonymkode: 709d5...52f 25% av dem? Anonymkode: f9437...5ca 1
Doolittle Skrevet 9. juni #160 Skrevet 9. juni Jeg er kanskje ikke i målgruppa for tråden, for jeg flørter og tar initiativ innimellom, bare nokså sjelden. Stort sett fordi jeg ikke tenker over at det er en mulighet. Jeg liker å kjenne folk litt før jeg går for noe. Litt på grunn av et par dårlige erfaringer, og litt på grunn av at jeg tenker at jeg vil være sammen med noen som er skikkelig bra, og da gjelder det å gjøre bittelitt research først. Finne ut hva hun liker, hva hun ler av, hva hun synes er superteit og hva hun synes om hvordan verden bør være. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå