AnonymBruker Skrevet 4. juni #41 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det valget har jeg tatt alt. 😊 Hva kan være mer digg enn frihet resten av livet sitt. 😏❤️ Anonymkode: d17ce...50b Når du er så gammel at du ikke har draget lenger...Da er det plutselig kjipt å være singel 😂 Det er lov å tenke litt lenger enn nesetippen sin 😉 Anonymkode: 709d5...52f 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #42 Skrevet 4. juni 20 år med avvisning har satt sine spor. Hjelper ikke med mee too mentaliteten mot mindre pene menn heller, så har gitt opp. Anonymkode: 0130a...9ca 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #43 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi du allerede er i mål. Er du mann eller dame? Anonymkode: f9437...5ca At jeg allerede er i mål.... Det vet du ingenting om!!! Kjønn er irrelevant. Anonymkode: 709d5...52f
AnonymBruker Skrevet 4. juni #44 Skrevet 4. juni Det gjør jeg, bare ikke nyliberale damer. Anonymkode: beb91...a28
AnonymBruker Skrevet 4. juni #45 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg, bare ikke nyliberale damer. Anonymkode: beb91...a28 Hva er en nyliberal dame? Kan du opplyse meg? Anonymkode: 709d5...52f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #46 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når du er så gammel at du ikke har draget lenger...Da er det plutselig kjipt å være singel 😂 Det er lov å tenke litt lenger enn nesetippen sin 😉 Anonymkode: 709d5...52f Hvorfor tror du alle vil være i forhold? Jeg skal også være evig singel Anonymkode: 7fc40...1ac 2
Flintis Skrevet 4. juni #47 Skrevet 4. juni Før internettet var det en tid jeg forsøkte og sjekke damer på ymse vis, med ikke noe resultat og jeg regnet da med at manglende attraktivitet var årsaken, og ga det vel opp en periode fram til internettet kom og da løsnet det. Så å flørte med og sjekke opp damer irl, har jeg tilgode å oppleve. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #48 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du er så gammel at du ikke har draget lenger...Da er det plutselig kjipt å være singel 😂 Det er lov å tenke litt lenger enn nesetippen sin 😉 Anonymkode: 709d5...52f Prøver hardt ser jeg, men jeg står på mine valg jeg. 😏😂 Så nice try. Tenker nesetippen din er nok så rød etter dette svaret. Anonymkode: d17ce...50b 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #49 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tror du alle vil være i forhold? Jeg skal også være evig singel Anonymkode: 7fc40...1ac Jeg tror ikke alle vil det. Slutt å legge ord i munnen på meg! Jeg bare minner på hva som kan skje. Er ikke dermed at det blir slik. Såvidt jeg vet så er det et overskudd av menn i samfunnet idag 😂 For min egen del så handler det om trygghet. En base. En som er min nærmeste og fortrolige. Han jeg kan fortelle alt til uten at han dømmer meg nord og ned, og som ønsker å lytte til det jeg har å si. Anonymkode: 709d5...52f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #50 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver hardt ser jeg, men jeg står på mine valg jeg. 😏😂 Så nice try. Tenker nesetippen din er nok så rød etter dette svaret. Anonymkode: d17ce...50b Egentlig ikke. Skal nok litt mer til enn som så... Anonymkode: 709d5...52f
AnonymBruker Skrevet 4. juni #51 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke alle vil det. Slutt å legge ord i munnen på meg! Jeg bare minner på hva som kan skje. Er ikke dermed at det blir slik. Såvidt jeg vet så er det et overskudd av menn i samfunnet idag 😂 For min egen del så handler det om trygghet. En base. En som er min nærmeste og fortrolige. Han jeg kan fortelle alt til uten at han dømmer meg nord og ned, og som ønsker å lytte til det jeg har å si. Anonymkode: 709d5...52f Trist å være så uselvstendig og avhengig av en mann Anonymkode: 7fc40...1ac 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #52 Skrevet 4. juni Jeg er gift, men hvis jeg hadde vært singel i dag, hadde jeg ikke sett poenget. Den viben kvinner har i dag, er ikke noe jeg har lyst på i mitt liv, og jeg tror ikke de ønsker meg heller. Jeg leser en del på KG, og det ender opp med at jeg går å klemmer kona mi, for slik kvinner fremstår her, har de absolutt ingen verdi i mitt liv. Anonymkode: 61bc2...9eb 5 3 6
Druid Skrevet 4. juni #53 Skrevet 4. juni (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Når du er så gammel at du ikke har draget lenger...Da er det plutselig kjipt å være singel 😂 Det er lov å tenke litt lenger enn nesetippen sin 😉 Anonymkode: 709d5...52f Hvorfor det egentlig? Jeg vet ikke hvor mye draget min mor hadde etter hun forlot min far, men de jeg kan se av bildene hun etterlot seg, hadde hun ikke veldig mange faste partnere. Jeg vet ikke hvor mange tilfeldige partnere min far har, men han har ikke hatt en fast partner etterpå... hun var "the one that got away" : Og han har det bra! Han fyller livet med sine interesser og venner og ser mer lykkelig ut enn jeg kan huske fra krigssonen som var min barndom. Vi tendenserer til å glemme at vi (min far og jeg) er de første store frigjorte generasjonene : der menn og kvinner begge hadde mulighetene og evnen til å ta vare på seg selv og sine liv. Det er ikke kjipt å være singel for oss, det er kjipt å være i relasjoner som ikke gir noe. Og når du er 59 og 85, så er kansje behovene dine litt andre enn før. Endret 4. juni av Druid 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #54 Skrevet 4. juni Druid skrev (Akkurat nå): Hvorfor det egentlig? Jeg vet ikke hvor mye draget min mor hadde etter hun forlot min far, men de jeg kan se av bildene hun etterlot seg, hadde hun ikke veldig mange faste partnere. Jeg vet ikke hvor mange tilfeldige partnere min far har, men han har ikke hatt en fast partner etterpå... hun var "the one that got away" : Og han har det bra! Han fyller livet med sine interesser og venner og ser mer lykkelig ut enn jeg kan huske fra krigssonen som var min barndom. Vi tendenserer til å glemme at vi (min far og jeg) er de første store frigjorte generasjonene : der menn og kvinner begge hadde mulighetene og evnen til å ta vare på seg selv og sine liv. Så bra for han. Mitt inntrykk er at det er mange menn som er ensomme. Anonymkode: 709d5...52f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #55 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 20 år med avvisning har satt sine spor. Hjelper ikke med mee too mentaliteten mot mindre pene menn heller, så har gitt opp. Anonymkode: 0130a...9ca Det er ikke nødvendigvis utseendet ditt det handler om. Anonymkode: f9437...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #56 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trist å være så uselvstendig og avhengig av en mann Anonymkode: 7fc40...1ac Man trenger ikke å være uselvstendig eller avhengig, selv om man har lyst til å være i et forhold. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Litt av noen friheter du tar deg på mine vegne må jeg si... Anonymkode: 709d5...52f 1
Druid Skrevet 4. juni #57 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra for han. Mitt inntrykk er at det er mange menn som er ensomme. Anonymkode: 709d5...52f Det er så, men det er veldig mange menn som er ensomme i forhold også. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni #58 Skrevet 4. juni Druid skrev (1 minutt siden): Det er så, men det er veldig mange menn som er ensomme i forhold også. Det tror jeg på. Dessverre...De fortjener bedre. Alltid så koselig å skrive med deg @Druid. Du virker så klok. Anonymkode: 709d5...52f
AnonymBruker Skrevet 4. juni #59 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Når du er så gammel at du ikke har draget lenger...Da er det plutselig kjipt å være singel 😂 Det er lov å tenke litt lenger enn nesetippen sin 😉 Anonymkode: 709d5...52f Hvem sier at draget forsvinner med alderen? Er folk over 80 år som dater og blir sammen og det er fakta.. alltid noen som er alene men som kunne tenke seg noen. Anonymkode: 38f8a...66e 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #60 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det i 2025 lov for menn å flørte/ta initiativ med en kvinne han ikke kjenner? Blir det ikke bare en metoo-historie ut av det? Anonymkode: 65886...b2c Kommer helt ann på hvordan det gjøres og om mannen respekterer et avslag. Anonymkode: 081e4...33d 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå