AnonymBruker Skrevet 4. juni #21 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor må man alltid ha partner i livet? Anonymkode: c3e37...35e Man må ingenting om man ikke vil. Alle kan bestemme det som er best for en selv. Jeg ønsker meg en livspartner. Trives best i forhold. Jeg tenker at en partner skal være en berikelse og en bonus i livet ditt. Viktig å gjøre hverandre gode her i dette livet. Det er nok humper i veien som det er 😂 Anonymkode: 709d5...52f 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #22 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: 709d5...52f Spiller det noe rolle? Men jeg er over 25 år. 🙂 Anonymkode: d17ce...50b
AnonymBruker Skrevet 4. juni #23 Skrevet 4. juni Frykten for at jeg har misforstått situasjonen. Vet ikke om hun har kjæreste. Redd for å bli latterliggjort. At hun reagerer negativt. Pick your poison. Men noen ganger legges frykten til side, eller at jeg er sikrere på riktig tolkning eller at det er verdt risikoen. Anonymkode: c0dd9...3eb 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #24 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor er de fleste menn alltid så forsiktige når det gjelder å nærme seg damer? - Side 2 - Kjærlighet, relasjoner og dating - Diskusjon.no Dette innlegget er passende. Les hele diskusjonen. er MANGE som har opplevd at damer blir "fornærmet" av et kompliment. Og ennå flere som har vitnet slike hendelser. Vi gidder rett å slett ikke drama lenger. Anonymkode: 8cf04...47e Det er mange forskjellige grunner til at de blir fornærmet. Den mest negative, incel tolkningen er at de blir fornætmet hvis de anser mannen for å være under deres liga. "Tror han at han har sjans på meg? Ser jeg så stygg ut?" Det blir et personangrep at mannen viser oppmerksomhet, ikke et kompliment. Anonymkode: f9437...5ca 9 1
Tekumseh79 Skrevet 4. juni #25 Skrevet 4. juni Vi menn er vel like forskjellige som dere kvinner. Noen er veldig offensive og går rett på, mens andre veldig passive og initiativløs. Men de fleste er der i midten.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #26 Skrevet 4. juni Dårlig selvtilitt og redd for avslag. Er blitt mange venniner opp igjennom tiden for å si det sånn 😂. Men går helt fint det, trives med singeltilværelsen. Anonymkode: 98f33...981 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #27 Skrevet 4. juni Krist1an skrev (31 minutter siden): Fordi jeg liker ikke å drive med "selvskading", etter 25 år med nedturer har jeg det ikke i meg lengre å prøve. Så du har gitt opp damer 100%? Anonymkode: f9437...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #28 Skrevet 4. juni Er det i 2025 lov for menn å flørte/ta initiativ med en kvinne han ikke kjenner? Blir det ikke bare en metoo-historie ut av det? Anonymkode: 65886...b2c 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #29 Skrevet 4. juni Ikke alle ønsker det samme. Jeg har ingen interesse av å være i et forhold eller ha tilfeldig sex. Anonymkode: 106c7...de1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #30 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Spiller det noe rolle? Men jeg er over 25 år. 🙂 Anonymkode: d17ce...50b Alder kan jo ha litt og si. Man kan flyte på sjarm en stund, men før eller siden så bør man ta et valg ellers risikerer man å være singel resten av livet sitt. Anonymkode: 709d5...52f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #31 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Frykten for at jeg har misforstått situasjonen. Vet ikke om hun har kjæreste. Redd for å bli latterliggjort. At hun reagerer negativt. Pick your poison. Men noen ganger legges frykten til side, eller at jeg er sikrere på riktig tolkning eller at det er verdt risikoen. Anonymkode: c0dd9...3eb Den som intet våger intet vinner 😉 Anonymkode: 709d5...52f 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #32 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den som intet våger intet vinner 😉 Anonymkode: 709d5...52f Sant, men lettere sagt en gjort, og enda lettere for deg å si. Anonymkode: f9437...5ca 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #33 Skrevet 4. juni Først og fremst fordi jeg aldri har hatt et behov for det. De kjærestene/partnere jeg har hatt, tok selv initiativ. Inkludert hun som er min kone i dag. Det var hun som tok initiativ også. I perioder jeg har vært singel, så har jeg ikke flørtet eller tatt noe initiativ fordi jeg ikke har hatt lyst. Har ikke hatt ønske om å ha noen relasjon, derfor heller ikke ønsket å ta noe initiativ. Anonymkode: 98d16...5a8 1
Krist1an Skrevet 4. juni #34 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du har gitt opp damer 100%? Anonymkode: f9437...5ca Å ta kontakt med damer irl, ja. Dating apper, nesten gitt opp. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #35 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først og fremst fordi jeg aldri har hatt et behov for det. De kjærestene/partnere jeg har hatt, tok selv initiativ. Inkludert hun som er min kone i dag. Det var hun som tok initiativ også. I perioder jeg har vært singel, så har jeg ikke flørtet eller tatt noe initiativ fordi jeg ikke har hatt lyst. Har ikke hatt ønske om å ha noen relasjon, derfor heller ikke ønsket å ta noe initiativ. Anonymkode: 98d16...5a8 Regner med du har en givende jobb/hobbyer. Anonymkode: f9437...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #36 Skrevet 4. juni For min delber det ikke verdt det akkurat nå. Drømmen om en å dele oppturer og nedturer med er selvsagt tilstede, men all min energi går dit det er ment til å gå nå. Til min datter og hennes behov. Så lenge jeg er der at et forhold blir et inngripen og ork i de små mulighetene jeg har til å ivareta meg selv, så tenker jeg at jeg ikke er klar. Jeg er forøvrig enig i erfaringene til mange her. Det er så mye fokus på at menn er ekle kryp om de så er så frekk å smiler til deg. Ergo så er det best å la vær. Hvis noen skulle oppriktig bli så nysgjerrig på meg at de sier hei, så er det et godt utgangspunkt. Anonymkode: 7612c...011 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #37 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sant, men lettere sagt en gjort, og enda lettere for deg å si. Anonymkode: f9437...5ca Hva mener du med det? Du kjenner ikke meg, så det har du ingen forutsetninger for å vite noe om. Anonymkode: 709d5...52f
AnonymBruker Skrevet 4. juni #39 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alder kan jo ha litt og si. Man kan flyte på sjarm en stund, men før eller siden så bør man ta et valg ellers risikerer man å være singel resten av livet sitt. Anonymkode: 709d5...52f Det valget har jeg tatt alt. 😊 Hva kan være mer digg enn frihet resten av livet sitt. 😏❤️ Anonymkode: d17ce...50b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #40 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du med det? Du kjenner ikke meg, så det har du ingen forutsetninger for å vite noe om. Anonymkode: 709d5...52f Fordi du allerede er i mål. Er du mann eller dame? Anonymkode: f9437...5ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå