Friminutt Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni La alltid en jente sjekke deg-det er det enkleste spør du meg Hilsen Jokke 8 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Vil ikke bli stemplet som en "creep". Anonymkode: e8b83...0fa 13 2 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil ikke bli stemplet som en "creep". Anonymkode: e8b83...0fa Har du fått det stempelet noen gang? Anonymkode: 709d5...52f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil ikke bli stemplet som en "creep". Anonymkode: e8b83...0fa Så det å flørte med en dame betyr at du automatisk pleier å bli stemplet som et creep? Anonymkode: f9437...5ca 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det å flørte med en dame betyr at du automatisk pleier å bli stemplet som et creep? Anonymkode: f9437...5ca Det kommer litt an på måten man flørter på tror jeg. Ikke alle som er like gode på det. Er mange damer som kan være meget sensitive så jeg forstår det godt. Er ikke gøy å få en skyllebøtte... Anonymkode: 709d5...52f 7 1
Nowayback Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni (endret) Gitt opp, vet ikke hvordan, dårlig selvtillit, får mange bekreftelser på det jeg ser som negativt med meg selv, er for gammel, føler toget er gått, tror jeg er død innen 10 år, fysiske og psykiske utfordringer med å skulle leve i et forhold, osv.. Endret 4. juni av Nowayback 3 11 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Nowayback skrev (2 minutter siden): Gitt opp, vet ikke hvordan, dårlig selvtillit, får mange bekreftelser på det jeg ser som negativt med meg selv, er for gammel, føler toget er gått, tror jeg er død innen 10 år, fysiske og psykiske utfordringer med å skulle leve i et forhold, osv.. Død innen 10 år? Hvor gammel er du? Anonymkode: f9437...5ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Jeg vil være singel. 😉 Gidder ikke forhold. Anonymkode: d17ce...50b 4 1 4
Nowayback Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Død innen 10 år? Hvor gammel er du? Anonymkode: f9437...5ca 39. Jeg lever veldig usunt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil være singel. 😉 Gidder ikke forhold. Anonymkode: d17ce...50b Du er ikke interessert i sex heller? Anonymkode: f9437...5ca
AnonymBruker Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du fått det stempelet noen gang? Anonymkode: 709d5...52f Nei, men det er en risk jeg ikke ønsker å ta. I likhet med han lenger opp, så lar jeg dama ta første steget dersom det gjelder sjekking IRL. Anonymkode: e8b83...0fa 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil være singel. 😉 Gidder ikke forhold. Anonymkode: d17ce...50b Hva er grunnen til at du ikke gidder forhold? Anonymkode: 709d5...52f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er ikke interessert i sex heller? Anonymkode: f9437...5ca Sex er ikke alt her i verden. 🙂 Forhold handler heller ikke kun om sex. Anonymkode: d17ce...50b 7 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er grunnen til at du ikke gidder forhold? Anonymkode: 709d5...52f Mye av friheten ryker. 😉 Trives best alene. Anonymkode: d17ce...50b 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni Hvorfor må man alltid ha partner i livet? Anonymkode: c3e37...35e 11 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #17 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må man alltid ha partner i livet? Anonymkode: c3e37...35e Forhold trenger ikke nødvendigvis å være motivet. Anonymkode: f9437...5ca
AnonymBruker Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har du fått det stempelet noen gang? Anonymkode: 709d5...52f Hvorfor er de fleste menn alltid så forsiktige når det gjelder å nærme seg damer? - Side 2 - Kjærlighet, relasjoner og dating - Diskusjon.no Dette innlegget er passende. Les hele diskusjonen. er MANGE som har opplevd at damer blir "fornærmet" av et kompliment. Og ennå flere som har vitnet slike hendelser. Vi gidder rett å slett ikke drama lenger. Anonymkode: 8cf04...47e 11 1 8
Krist1an Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni (endret) "Dere single menn som ikke flørter/tar initiativ med damer: Hvorfor?" Fordi jeg liker ikke å drive med "selvskading", etter 25 år med nedturer har jeg det ikke i meg lengre å prøve. Endret 4. juni av Krist1an 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni #20 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mye av friheten ryker. 😉 Trives best alene. Anonymkode: d17ce...50b Hvor gammel er du? Anonymkode: 709d5...52f 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå