AnonymBruker Skrevet 4. juni #21 Skrevet 4. juni Chiubi skrev (2 timer siden): Hvilken drapsmann sikter du til? Du vet at Viggo Kristiansen er frikjent? Muligens denne? Sitat 20 Nov 2021 — 56 år gamle Viggo Karlsson er dømt til fengsel i 14 år og seks måneder for medvirkning til forsettlig drap og grovt ran. fvn.no Anonymkode: 43cd9...e9e
AnonymBruker Skrevet 4. juni #23 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville ikke gitt navnet til en drapsmann til min sønn. Liker heller ikke navnet uansett. Anonymkode: 17f56...1f2 Hmmm..... det blir vanskelig med navn hvis man skal tenke slik. Emma Ledoux var en drapskvinne. Hvis du googler på navn på mordere (internasjonalt) vil du se at det er mange navn på listen. Og mange av dem har bibelsk opphav. John er en gjenganger. Anonymkode: 9eb18...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #24 Skrevet 5. juni Jeg likte det, fint å ha et navn som ikke fire andre i klassen har. Naboen min ga nettopp sønnen sin navnet Lukas, nr 1 på navnetoppen. Det er bare så eksepsjonelt kjedelig. Anonymkode: 5196e...566 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå