Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Broren min vil ta med seg sin  åtte åring på AC/DC konsert i august. Han påstår at sønnen er blodfan av AC/DC. Jeg har aldri hørt noe om det tidligere. Stort sett er det fotball som gjelder for sønnen. 
Min tanke er at et barn vil nok kjede seg på en slik konsert etterhvert.Sønnen er en aktiv gutt, så jeg foreslo heller en tur til Tusenfryd, men faren mener at han vil nok heller på AC/DC konsert. 

Ville din åtte åring syntes det var gøy på en så stor konsert? 

Anonymkode: 901a4...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal ikke en gutt på 8 kose seg på ac/dc konsert? 

Har selv hatt med barn på konsert og festivaler. Ser ikke problemet med dette? Tar selvsagt forhåndsregler. Kjøper ørepropper på apotek fremfor de dårlige mann får utdelt. Har slik myk bøybar drikkeflaske jeg fyller med vann når vi er inne på området. Osv

Viss AC/DC ofte generer til moshpit er det viktig å tenke over plassering under konserten da moshpit ikke er helt egnet for en på 8. I alle fall ikke de jeg har vært i nærheten av eller deltatt i. 

Anonymkode: 210f6...5ba

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt sikkert skikkelig spennende for en 8åring det..

Anonymkode: a3c03...fbe

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Det er da mange barn med på konserter av ulike sjangere. Selv har vi hatt med barna på ulike arrangement, konserter og festivaler. 

Anonymkode: 9917d...b30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pappa tok meg med på Twisted Sister konsert da jeg var 9, ikke fordi han ville, men fordi jeg ville. For meg var det kjempestas. Ser ikke problemet.

Anonymkode: 77630...8ad

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke et problem, de fleste voksne oppfører seg fint og ser nok litt ekstra etter en liten fyr som står i folkemengden. Jeg lager plass til barn og ser at de fleste som er der ser ut til å kose seg. En MÅ ikke stå helt fremme og en er fri til å gå om det blir for mye. Eneste jeg må nevne er hørselvern! Det er ikke noe en skal glemme, spesielt viktig er det for barna. Det pleier kunne gå ann å sette seg på gresset, spise mat, vandre rundt.. selve ACDC spiller ikke SÅ lenge..

Anonymkode: 24244...4cf

• Liker 1
Skrevet

🤷‍♀️ Sålenge de står bak og sønnen får hørselsvern så går nok det helt fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men med hørselvern/ørepropper

Anonymkode: 8f542...707

Skrevet

Hvorfor blander du deg oppi dette og so what om du ikke har hørt det. Er ikke ditt barn`? Hørselsvern så det er good. AC/DC er ikke akkurat Dimmu Borgir konsert. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De konsertene jeg har vært på så hadde det lett kunna vært unger der. Mulig det var det å. Men jeg var opptatt med musikken. Men dem solgte ørepropper til barn ved inngangen hvert fall. Så jeg forstår ikke problemet 

Anonymkode: 9c200...471

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Stort sett er det fotball som gjelder for sønnen. 

Interesse for AC/DC er absolutt å foretrekke fremfor fotball.

Anonymkode: ecbf9...004

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du bry deg?? Var på ac/dc sist de var her, og da var det barn der. På metallica og Iron Maiden er det også barn.

Ikke vær en sånn person som tror du vet bedre enn foreldrene.

Anonymkode: 4acc6...523

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Broren min vil ta med seg sin  åtte åring på AC/DC konsert i august. Han påstår at sønnen er blodfan av AC/DC. Jeg har aldri hørt noe om det tidligere. Stort sett er det fotball som gjelder for sønnen. 
Min tanke er at et barn vil nok kjede seg på en slik konsert etterhvert.Sønnen er en aktiv gutt, så jeg foreslo heller en tur til Tusenfryd, men faren mener at han vil nok heller på AC/DC konsert. 

Ville din åtte åring syntes det var gøy på en så stor konsert? 

Anonymkode: 901a4...295

Min var med på Metallica som 8-åring, hun elsket det og snakker fortsatt om det. Nå er hun 12 og gleder seg til vi skal på Metallica.

Din tanke er helt på trynet, alle barn er ikke like. Mitt barn ville hundre ganger heller vært på ACDC enn å stå i kø en hel dag i den kvalmende eimen av frityr, ketchup og sukkerspinn på Tusenfryd.

Anonymkode: e518f...7b5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sett mange barn på konsert. Og alle har hatt stjerner i øynene.

Anonymkode: 68757...03e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt med datteren min på flere (egentlig ganske mange) konserter fra hun var 6-7 år, og hun elsker det. Nå har hun blitt litt større, hun er 15, men vi har hatt som tradisjon de siste 7-8 årene at vi har dratt på jentetur og sett en konsert sammen. Det har vært alt fra London til København og Berlin. Hun snakker om dette som noen av de beste minnene i oppveksten. Tipper på at vi fremdeles kommer til å dra på konserttur når hun er 30 også😅

Jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse på selve konsertene, hverken i norge eller utlandet.

Anonymkode: 103c2...6a2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ikke så ofte jeg ser de på konserter, men alltid masse engasjerte barn i den alderen med fargerike hørselvern på TONS 

Endret av Tiuren
  • Liker 1
Skrevet

Jeg husker det jeg tror var en bestemor som tok med seg barnebarnet på Metallica-konsert. Veldig bra gjort. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusenfryd kan kan dra til når som helst. Hvor ofte vil han få sjansen til å dra på ACDC konsert? De begynner jo å dra på åra, mener jeg. 

Det er mange som har med seg barn på ACDC. De har stjerner i øynene, blinkende djevelhorn på hodet, og ser ut til å kose seg max. 
Husk hørselvern! 

Anonymkode: b91a8...7f2

• Liker 1
Gjest jegerrinne
Skrevet

Det vil nok bli et minne for livet. Så selv vi var på Springsteen konsert var mange barn der og, flere kunne sangene også 

AnonymBruker
Skrevet
jegerrinne skrev (1 time siden):

Det vil nok bli et minne for livet. Så selv vi var på Springsteen konsert var mange barn der og, flere kunne sangene også 

Å akkurat Springsteen konsert kunne jeg tenkt meg. Det er ingen problem å ta med en 8 åring på ACDC konsert, som andre sier husk hørselvern så koser han seg nok.

Vi har selv vært på ulike konserter og festivaler siden hun var liten, det har gått kjempebra.

Anonymkode: f788b...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...