AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Hei, har kommet i noen hjem der det lukter så sinnsykt godt. 🌸 Selv har jeg rituals duftpinner i stua men syns ikke det lukter så mye som hos andre 🙈 hva bruker folk ? Bruker dere noe på tekstiler ? Anonymkode: 7b1b2...a28 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Kanskje de vasker så det lukter rent? Anonymkode: cddb0...918 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Da hadde jeg spurt de du besøker 😊 Jeg har noen duftlys fra Yankee candle og så bruker jeg kongerøkelse til jul. Du får sikkert svar fra noen her om at det er kreftfremkallende... Anonymkode: f9a44...a6e
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Bruker romspray nå og da, den kan også brukes på tekstiler. Yankee candles gir veeeeeeldig mye godlukt Anonymkode: 36844...d61
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Diffuser synes jeg gir best lukt. Med eteriske oljer. Hender også jeg bruker romspray på bad. Diptyque har mange gode - særig fiken. Anonymkode: 6d97e...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå