Gå til innhold

Hvordan regne ut en 100% stilling når man jobber for vikarbyrå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir ansienniteten (kravet om å jobbe 100% som sykepleier i 1 år for å ta master) dersom jeg jobber for et vikarbyrå? Da jobber jeg for eksempel intenst i 1 måned, kanskje da 2 måneders arbeidstimer i 1 måned, mye overtid og mye nattearbeid i stedet for for eksempel 5 dager i uken med 8 timers vakter slik som i en vanlig 100% stilling. Hvordan dokumenterer jeg det, og hvordan regner jeg det ut?  

Anonymkode: 6afb1...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra 1. time og 35,5 t per uke. Bare pass å holde deg innafor det som er lovlig. 100 t i uka vil se veldig dårlig ut på papiret. 

Anonymkode: 9a665...e47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fra 1. time og 35,5 t per uke. Bare pass å holde deg innafor det som er lovlig. 100 t i uka vil se veldig dårlig ut på papiret. 

Anonymkode: 9a665...e47

Så om jeg da jobber 142 timer (100% stilling i 1 måned) på 2 uker så har det ingenting å si? Hvis da 35,5 timer per uke er en 100% så trenger jeg bare å jobbe timene som tilsvarer dette (1846 timer på et år) selv om jeg da jobber dobbelt timer en måned og fri neste måned? Altså at så lenge jeg har nok timer så er det ikke viktig hvordan det er fordelt? Hvis man ser bort fra lovverket   

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så om jeg da jobber 142 timer (100% stilling i 1 måned) på 2 uker så har det ingenting å si? Hvis da 35,5 timer per uke er en 100% så trenger jeg bare å jobbe timene som tilsvarer dette (1846 timer på et år) selv om jeg da jobber dobbelt timer en måned og fri neste måned? Altså at så lenge jeg har nok timer så er det ikke viktig hvordan det er fordelt? Hvis man ser bort fra lovverket   

Hvordan går man frem for å dokumentere dette når man ikke har en fast stilling, og hvordan blir ansienniteten? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan går man frem for å dokumentere dette når man ikke har en fast stilling, og hvordan blir ansienniteten? 

Ta kontakt med opptakskontoret der du skal gjennomføre master for detaljert oppskrift som passer for din jobb.

Anonymkode: 3bed6...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...