Gå til innhold

Anbefale meg en flink gynekolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp, er det noen som kan anbefale meg en flink gynekolog i Oslo som ikke koster tusenvis av kroner? :sjenert:

Skrevet

Jeg ble anbefalt Dr. Martin Andresen på Gynekologisk legekontor i Bygdøy Allè og er så langt svært fornøyd med ham! Så vidt jeg vet er han tidligere overlege på kvinneklinikken på Bærum sykehus.

Han har offentlig avtale, så du trenger henvisning fra fastlegen din og en konsultasjon koster da ca. 400 kroner.

Skrevet

Takk for svar, da skal jeg ringe dit og bestille time!

Skrevet

Eller så kan du trygt sprike for Dr. Bengt Lødrup også på Gynekologisk legekontor i Bygdøy Allè 37.

Da jeg brukte han trengte jeg henvisning 1 gang, og han kostet 160,- timen eller noe slikt.

Her er en link

http://ads.gulesider.no/bengtloedrup/

Skrevet

Jeg har en kompis som sikkert gjør det for en hundrings..

Skrevet
Eller så kan du trygt sprike for Dr. Bengt Lødrup også på Gynekologisk legekontor i Bygdøy Allè 37.

http://ads.gulesider.no/bengtloedrup/

Tar jeg ikke mye feil, så har Dr. Andresen overtatt etter Dr. Lødrup.

Jeg har en kompis som sikkert gjør det for en hundrings..

Jeg har også kompiser som gjør mye rart for en hundrings ;) ...

Skrevet

Det er mulig Leo, de var to der da jeg gikk der, men jeg husker ikke navnet på andremann....

Gjest Gjest_ella_*
Skrevet

Vil anbefalet Mette Isachsen på omnia klinikken! Veldig hyggelig og forståelsesfull og gir uttrykk for at hun vil det beste for deg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Vil anbefalet Mette Isachsen på omnia klinikken! Veldig hyggelig og forståelsesfull og gir uttrykk for at hun vil det beste for deg :)

Hvor holder hun til? Og trenger man henvisning for å få time der?

• 2 måneder senere...
Skrevet
Hvor holder hun til? Og trenger man henvisning for å få time der?

Jeg kan også anbefale Mette Isachsen. Man trenger ikke henvisning til henne, men hun er dyr. Betalte 700-800 kroner for en time, jeg.

Hun holder til på Røde Kors-klinikken på Frogner. Adresse er Frederik Stangs gate 11.

Hun er behagelig og forsiktig når hun undersøker, og er ikke negativ til overvektige pasienter. Det som ikke er så bra med henne, er at alle gangene jeg har vært der, har hun vært kraftig forsinket, så beregn god tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...