Gå til innhold

Voksen dame ble snurt fordi jeg ikke kjente henne igjen fra Instagram

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobbmøte i dag, da kommer en dame bort og hilser på meg.

Når jeg sier navnet mitt sier hun «ja, vi følger hverandre på Instagram så vi er jo gamle kjente»

Jeg fleiper det litt bort fordi jeg vet ikke hvem hun er.

Da blir hun helt alvorlig i fjeset og sier «du har vel for mange følgere til å få det med deg da»

Sjekker kjapt i en pause; hun har et kallenavn som bruker og heller ikke bilder av seg selv. Vi har heller ikke hatt noe kontakt, tror jeg følger henne fordi jeg følger stort sett tilbake de som er i samme sjanger som mine bilder.

Nå har hun tagget meg i en story på IG «travel møtedag på jobb»…litt vel voldsomt eller?

Anonymkode: 1fc21...570

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker ikke så veldig snurt hvis hun tagget deg i en story med en hyggelig tekst etterpå?

Anonymkode: 03c87...192

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Litt voldsomt ja, men det er jo noen som tror at andre er synske 🤣

Vil tro at det som er skjedd er at hun bare følger folk hun faktisk vet hvem er, uten å ta høyde for at folk bruker Some ulikt. Veldig mange av de hun følger vet nok ikke hvem hun erpå instagram. 

Anonymkode: 5944e...3d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Voksne drar ikke sosiale medier med på jobb.

Anonymkode: 71e8f...60e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror også jeg ville blitt litt snurt hvis jeg nevnte for noen at vi følger hverandre på insta og deres reaksjon var å fleipe det bort - hvis du ikke kjente henne igjen (som kan være fullt forståelig), kunne du jo spurt om brukernavnet? Hun prøvde å bygge relasjon ved å vise til noe felles, de fleste ville prøvd å vise litt interesse av høflighet om ikke annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

På jobbmøte i dag, da kommer en dame bort og hilser på meg.

Når jeg sier navnet mitt sier hun «ja, vi følger hverandre på Instagram så vi er jo gamle kjente»

Jeg fleiper det litt bort fordi jeg vet ikke hvem hun er.

Da blir hun helt alvorlig i fjeset og sier «du har vel for mange følgere til å få det med deg da»

Sjekker kjapt i en pause; hun har et kallenavn som bruker og heller ikke bilder av seg selv. Vi har heller ikke hatt noe kontakt, tror jeg følger henne fordi jeg følger stort sett tilbake de som er i samme sjanger som mine bilder.

Nå har hun tagget meg i en story på IG «travel møtedag på jobb»…litt vel voldsomt eller?

Er det så farlig om hun tagget deg i en story? Kanskje ble hun litt satt ut av at du ikke visste hvem hun var og angrer på det nå. Hva håper du å få ut av tråden? Hvis du ikke vil at hun skal tagget deg må du da si ifra til henne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvordan kan dette være negativt da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (58 minutter siden):

Hvordan kan dette være negativt da?

Noen gjør sånt for å gni det inn at man glemte navnet, så kan jo forstå hvorfor ts kanskje tar det som noe negativt. Men det er ikke sikkert det er ment sånn.

Anonymkode: abf2a...9f9

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (På 4.6.2025 den 15.24):

Jeg tror også jeg ville blitt litt snurt hvis jeg nevnte for noen at vi følger hverandre på insta og deres reaksjon var å fleipe det bort - hvis du ikke kjente henne igjen (som kan være fullt forståelig), kunne du jo spurt om brukernavnet? Hun prøvde å bygge relasjon ved å vise til noe felles, de fleste ville prøvd å vise litt interesse av høflighet om ikke annet.

Og jeg ville blitt litt satt ut av at noen begynte å blande inn Instagram (privat) i en jobbsituasjon, så jeg ville neppe kommet på å spørre om brukernavn.

Anonymkode: 705f3...7d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...