AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni https://www.netonnet.no/art/tv/46-55/tcl-55c61b/1034378.11451/?srsltid=AfmBOoq4MxNZt1xZjGD1UEJ7nJrbrVN5NTHmt1B95VKWDvOoI4_modrolIY Eller burde man gå litt opp i pris? Men vil uansett ikke betale over 8tusen, men mindre jo bedre om man får bra til den prisen? Anonymkode: 8da33...79a 1
newman01 Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni Sikkert helt ok for de fleste. Generelt ikke så begeistret for slike modeller, for det finnes ingen tester av dem på annet enn Hindu. Så det virker nesten som om de modellene er laget for et annet marked. Men den har nå de viktigste funksjonene som VRR, ALLM, Dolby i alle varianter, HDR osv. Men ville ikke hatt altfor store forventninger til smart-tv-systemet, for det ser ut som denne modellen kun har 2GB ram. Det er ganske lite med tanke på at en vanlig mobil har et sted mellom 8 og 12GB. Men slike irritasjonsmomenter kan løses med en AppleTV eller Google TV Streamer 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Jeg har en annen fra TCL og er godt fornøyd. Litt lite minne, men det var bare å sette inn en minnepenn. Nå skal det sies at jeg ikke har spesielt høye krav til en TV - den skal ha bilde og lyd. Anonymkode: 264f6...fd9
AnonymBruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Sånn ok tv vil jeg si. Den har dolby vision og hdr10+, noe som er bra med tanke på serie/film. Men hadde ikke gått for den tv'n viss du planlegger å bruke den for spill (50/60hz). Har selv en tv til 60k så har kanskje litt høye krav når det kommer til tv. Kan godt hende du blir superfornøyd med den tv'n. Anonymkode: efe57...1ed
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 14.46): https://www.netonnet.no/art/tv/46-55/tcl-55c61b/1034378.11451/?srsltid=AfmBOoq4MxNZt1xZjGD1UEJ7nJrbrVN5NTHmt1B95VKWDvOoI4_modrolIY Eller burde man gå litt opp i pris? Men vil uansett ikke betale over 8tusen, men mindre jo bedre om man får bra til den prisen? Anonymkode: 8da33...79a Å kjøpe noe så dyrt over nett hadde jeg aldri gjort. Får du problemer så får du virkelig problemer med både TV-en og nettbutikken. Anonymkode: 9065f...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå