AnonymBruker Skrevet 4. juni #41 Skrevet 4. juni Enig med hun over her.☝️ hvis han bruker lepsyl så hadde du fått det med deg for lenge sia. Åsså 2 stykker ? Da er man jo en person som bruker mye lepsyl å gjerne kjøper et par stykker i slengen.. å hvorfor havner BEGGE 2 i SENGA? Åsså en mann som aldri har brukt lue ? Å nå går det i LL ( lue og lepsyl) 😂🤣 nei dette hadde jeg fått hetta av Anonymkode: 2cd53...71b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #42 Skrevet 5. juni Du vet vel om han bruker det eller ei, til vanlig? En lue kjenner man jo også igjen - eller du kan lukte på den som andre sier. Ofte sitter det parfyme i, eller bare den generelle lukten av en person. Man trenger gjerne ikke ha nesen til en blodhund for å merke om en lue eller et skjerf tilhører noen andre. Ser ikke akkurat på Lypsyl som seksuelt hjelpemiddel, men si man ha veldig tørre lepper da, og skal kline (eller bj).. joda. Det kan være den blir fisket opp av lomma/veska når ting begynner å bli hett. Og mistet fordi man er full. Først tenkte jeg det var rart med to, men måtte sjekke veska mi nå som jeg drasser med på jobb, og den er det fem (!) forskjellige leppepomader i. Og en av dem er Lypsyl faktisk, selv om det ikke er favorittmerket. Det rareste er kanskje lue i juni. Vet ikke hvorfor, men det fikk meg til å tenke det var en mann heller. Ikke at det er håndfast bevis haha. Og må le litt, når jeg ser for meg han ta på seg lua og ta på seg lypsyl foran deg etterpå. Det får det bare til å fremstå enda mer som en løgn 😅 Anonymkode: 96b17...530 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #43 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette minner meg og min egen historie. Jeg skulle vaske under senga å dro senga helt fram. Under senga lå en kondom. Den var blitt brukt eller prøvd å bli tatt på, men ingen sæd i den. Hele hjertet sank på meg og fikk høy puls. marsjerte ut til stua og konfronterte han. Svaret var at sønnen hadde lånt senga eller noen gjester og at den IKKE var hans. Jeg hadde tidligere noen måneder før vært på reise i 6 uker. Tenker innimellom på det, men han virket liksom ikke stressa over kondomet og han ble ikke flakkende i blikk eller noe som helst … meenn ubehagelig !!!! Anonymkode: 2cd53...71b Jeg tok over soverommet til datteren min (hun er voksen nå) og fant noen kondomer der, sånne rare som er delt ut på skoler osv. Urgamle og utgått på dato. Skulle rydde før kjæresten kom og hev de i nattbordet uten å tenke mer på det. Og så kom han og da vi skulle ha sex skulle han ta frem en av kondomene han hadde kjøpt inn (pakken lå i mitt nattbord). Og der ser han flere ukjente fra merker han ikke bruker 😅 Var faktisk vondt å forklare, for jeg følte selv at jeg sikkert virket som jeg løy. Og jeg vet hvor usikker jeg selv hadde blitt av det! Så usannsynlige ting skjer 😅 Anonymkode: 04797...fc1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #44 Skrevet 5. juni Jeg bruker "Lypsyl", men er usikker på om mannen har lagt merke til at jeg har tatt det på. Jeg vet at HAN bruker "Lypsyl" også. Men du sier at du fant 2 "Lypsyler" i sengen? Og tenker at elskerinnen hadde 2 "Lypsyler" i lommen som spratt ut da hun heiv buksen sin over sengen? Eller har han vært utro 2 ganger (eller flere) og så mistet hun "Lypsylen" sin flere ganger? Anonymkode: 71d12...9bc
AnonymBruker Skrevet 5. juni #45 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker "Lypsyl", men er usikker på om mannen har lagt merke til at jeg har tatt det på. Jeg vet at HAN bruker "Lypsyl" også. Men du sier at du fant 2 "Lypsyler" i sengen? Og tenker at elskerinnen hadde 2 "Lypsyler" i lommen som spratt ut da hun heiv buksen sin over sengen? Eller har han vært utro 2 ganger (eller flere) og så mistet hun "Lypsylen" sin flere ganger? Anonymkode: 71d12...9bc Jeg tenker forsåvidt lypsylene kan være hans. Men det er mistenksomt å finne de slik i sengen, og mistenksomt med fremmed lue og det at jeg ikke fikk gå på kjøkkenet for å kaste søppel den morgenen ( ikke før han hadde ryddet) Døra ble lukket i fjeset mitt. Får meg til å tenke på at lypsylene ble brukt i sengen, ettersom det var der de var. Kanskje før Bj. Har aldri sett han bruke lypsyl, så kanskje han har noen leppepommader på lager i tilfelle noen blir med han hjem. Anonymkode: 93f99...bd0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #46 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Brukes ofte som buttplug. Hadde ikke tenkt utroskap, men heller at han bruker den som butplug. Hvem legger igjen leppepomade i senga etter sex, liksom..? Anonymkode: 0e0ed...688 Buttplug? Jeg skjønner ikke om du tøyser eller ikke. Hvordan bruker man dette som en buttplug? Anonymkode: 1d639...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #47 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker forsåvidt lypsylene kan være hans. Men det er mistenksomt å finne de slik i sengen, og mistenksomt med fremmed lue og det at jeg ikke fikk gå på kjøkkenet for å kaste søppel den morgenen ( ikke før han hadde ryddet) Døra ble lukket i fjeset mitt. Får meg til å tenke på at lypsylene ble brukt i sengen, ettersom det var der de var. Kanskje før Bj. Har aldri sett han bruke lypsyl, så kanskje han har noen leppepommader på lager i tilfelle noen blir med han hjem. Anonymkode: 93f99...bd0 Du er litt unnvikende til å svare på spørsmålene her. Dere bor ikke i lag, dere er kjærester, men bor hver for dere? Mange her har spurt om du kjenner til eller har luktet på luen? Hvorfor har du ikke svart på det? Dersom det er fordi du ikke kjenner han så godt, og dere bor hver for dere, hvorfor ikke si det? Anonymkode: 28b03...3cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #48 Skrevet 5. juni Du må lukte på lua. Lukt på sengetøyet også, om han ikke har skiftet det. Kvinner lukter ofte kvinne. En uvanlig mannlig duft, vel... Veldig suspekt med leppepomader i senga, to av dem attpåtil. Det første jeg tenkte var at han muligens hadde tatt med seg en mann hjem. En kvinne er "lett" å gjøre våt om hun ikke blir det av seg selv, ved å bruke spytt. Det er litt mer vanskelig å fukte en manns anal. Lypsylen kan gi ok smøring, og så er det en uskyldig ting å gå rundt med i lomma. Ingen ville tenkt at det skulle blitt brukt som glid, eller? Det er jo litt underlig om man går rundt med ei tube glidemiddel... Og så var han full, så ikke usannsynlig at lypsylene av den grunn ble liggende i senga. Jeg tror han har vært utro med en mann. Anonymkode: 1d639...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #49 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er litt unnvikende til å svare på spørsmålene her. Dere bor ikke i lag, dere er kjærester, men bor hver for dere? Mange her har spurt om du kjenner til eller har luktet på luen? Hvorfor har du ikke svart på det? Dersom det er fordi du ikke kjenner han så godt, og dere bor hver for dere, hvorfor ikke si det? Anonymkode: 28b03...3cb Vi er kjærester, jeg bor noen ganger hos han en eller to uker, så hender det at jeg drar hjem i noen dager eller en uke. Vi bor et stykke unna hverandre. Jeg oppfattet ikke det om å lukte på lua som et spørsmål, bare tips som kom nå litt for sent, ettersom han nå har hatt på lua i flere dager, så lukter det sikkert ham av det nå. Det var ikke veldig feminin lue, nei, men kan ha blitt brukt av jente med litt mannlig eller sporty stil. Jeg har ikke sett han gå med den typen lue. Jeg har sagt dette til han, og han ble sur fordi jeg beskylder han for ting orka ikke sånn sjalusi greier. Anonymkode: 93f99...bd0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #50 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må lukte på lua. Lukt på sengetøyet også, om han ikke har skiftet det. Kvinner lukter ofte kvinne. En uvanlig mannlig duft, vel... Veldig suspekt med leppepomader i senga, to av dem attpåtil. Det første jeg tenkte var at han muligens hadde tatt med seg en mann hjem. En kvinne er "lett" å gjøre våt om hun ikke blir det av seg selv, ved å bruke spytt. Det er litt mer vanskelig å fukte en manns anal. Lypsylen kan gi ok smøring, og så er det en uskyldig ting å gå rundt med i lomma. Ingen ville tenkt at det skulle blitt brukt som glid, eller? Det er jo litt underlig om man går rundt med ei tube glidemiddel... Og så var han full, så ikke usannsynlig at lypsylene av den grunn ble liggende i senga. Jeg tror han har vært utro med en mann. Anonymkode: 1d639...9d9 Det hadde vært spesielt siden han er homofob.. Anonymkode: 93f99...bd0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #51 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er kjærester, jeg bor noen ganger hos han en eller to uker, så hender det at jeg drar hjem i noen dager eller en uke. Vi bor et stykke unna hverandre. Jeg oppfattet ikke det om å lukte på lua som et spørsmål, bare tips som kom nå litt for sent, ettersom han nå har hatt på lua i flere dager, så lukter det sikkert ham av det nå. Det var ikke veldig feminin lue, nei, men kan ha blitt brukt av jente med litt mannlig eller sporty stil. Jeg har ikke sett han gå med den typen lue. Jeg har sagt dette til han, og han ble sur fordi jeg beskylder han for ting orka ikke sånn sjalusi greier. Anonymkode: 93f99...bd0 Du er fortsatt unnvikende i svarene. Du vet vel om du har sett lua før. Om ikke på han, så hjemme hos han? Dersom du først ble mistenksom, så ville det logiske vært at du så om han hadde skiftet sengetøy, og om det ville være vanlig for han å gjøre det eller ikke. Anonymkode: 28b03...3cb 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni #52 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg gjorde. Han påsto de var hans, samt en lue jeg aldri har sett før. Når han ryddet det opp tok han på seg lua og brukte lipsylen. Har aldri sett han bruke lipsyl før. Jeg tenkte med en gang det var brukt før blowjob. Den ene lå høyt oppe i senga og den andre i fotenden. Dette var etter et par dager han var barnefri og vi ikke var sammen, fordi jeg hadde avtaler. Anonymkode: 93f99...bd0 Han tok på seg lua og brukte lipsylen? Og ville heller ikke ha deg på kjøkkenet? Det er en grunn til at du har dårlig magefølelse 😬 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette minner meg og min egen historie. Jeg skulle vaske under senga å dro senga helt fram. Under senga lå en kondom. Den var blitt brukt eller prøvd å bli tatt på, men ingen sæd i den. Hele hjertet sank på meg og fikk høy puls. marsjerte ut til stua og konfronterte han. Svaret var at sønnen hadde lånt senga eller noen gjester og at den IKKE var hans. Jeg hadde tidligere noen måneder før vært på reise i 6 uker. Tenker innimellom på det, men han virket liksom ikke stressa over kondomet og han ble ikke flakkende i blikk eller noe som helst … meenn ubehagelig !!!! Anonymkode: 2cd53...71b Så, hadde han lånt vekk senga til sønnen, eller til gjester? Låner han vekk senga såpass ofte og til forskjellige folk at det blir vanskelig å huske hvem han har lånt senga til og når? Hvor lå han når han lånte vekk senga? Anonymkode: 90dcb...291 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #53 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det hadde vært spesielt siden han er homofob.. Anonymkode: 93f99...bd0 Det sier alle som ikke vil vedkjenne seg egen legning om den er annet enn hetero. Han er garantert bifil eller homofil. Anonymkode: 1d639...9d9 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #54 Skrevet 5. juni De mest homofobe er de som er tiltrekt av samme kjønn og ikke vil vedkjenne seg det, ja. Anonymkode: 6b830...bfd 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #55 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du må lukte på lua. Lukt på sengetøyet også, om han ikke har skiftet det. Anonymkode: 1d639...9d9 Får ta en sniff på disse lipsylene også da når man først er i gang. Anonymkode: 159a9...606
AnonymBruker Skrevet 5. juni #56 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får ta en sniff på disse lipsylene også da når man først er i gang. Anonymkode: 159a9...606 Med tanke på mistanke om at de er brukt som but plug bør de både sniffes og smakes på for og komme nærmere svaret ja. Anonymkode: a1efa...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #57 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med tanke på mistanke om at de er brukt som but plug bør de både sniffes og smakes på for og komme nærmere svaret ja. Anonymkode: a1efa...7ce Nemlig, gjerne også testes på et par måter. Anonymkode: 159a9...606
AnonymBruker Skrevet 5. juni #58 Skrevet 5. juni Kjæresten min har perioder med tørre lepper, da er det pomader i hele huset hans. Anonymkode: ca372...892 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #59 Skrevet 5. juni Høres slitsomt ut å være sammen med deg. Du mistenker utroskap på grunn av lypsyl? Og en lue? Han hadde jo vært på fest kvelden før, at han glemmer å ta av seg lua når han legger seg er jo helt naturlig. Og lypsyl? Virkelig? Jeg hadde i alle fall revurdert hele forholdet hvis sånne småting hadde fått partneren min til å mistenke utroskap. Det er jo den "verste av de verste" uting å begå mot en partner. Du virker hysterisk. Anonymkode: 1ffdd...af1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #60 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får ta en sniff på disse lipsylene også da når man først er i gang. Anonymkode: 159a9...606 Herregud det heter lypsyl. Anonymkode: 0e53a...de2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå