AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:33 #21 Skrevet onsdag kl 13:33 Snublefot62 skrev (55 minutter siden): Japp. Definitivt utro. Det er et hemmelig tegn fra elskerinnen om at det skjuler seg mye i senga der. Men lypsyl? jeg var en gang med en mann hjem på nach , som viste seg og være en gift dust, så jeg « mistet « en leppestift under sofaen og en hårnål bak do 😅 lypsyl er det jo stort sett menn som bruker? Kjenner ingen kvinner som bruker det Anonymkode: a1efa...7ce 2 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:35 #22 Skrevet onsdag kl 13:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lypsyl som glidemiddel? Har jeg aldri hørt om. Jente med lue i juni? Eller tenker du han var utro med en mann? Anonymkode: 6b830...bfd Hvis han har vært utro, så høres det jo ut som en mann ja. Anonymkode: a1efa...7ce
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:38 #23 Skrevet onsdag kl 13:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjorde. Han påsto de var hans, samt en lue jeg aldri har sett før. Når han ryddet det opp tok han på seg lua og brukte lipsylen. Har aldri sett han bruke lipsyl før. Jeg tenkte med en gang det var brukt før blowjob. Den ene lå høyt oppe i senga og den andre i fotenden. Dette var etter et par dager han var barnefri og vi ikke var sammen, fordi jeg hadde avtaler. Anonymkode: 93f99...bd0 Kledde han luen? Er det den nye stilen hans nå , lue ( feminin? ) i juni og å ødelegge leppene sine med lypsyl? Anonymkode: a1efa...7ce
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:39 #24 Skrevet onsdag kl 13:39 Jeg bruker utelukkende lypsyl så at damer ikke bruker det er ikke riktig. Jeg hadde et avstandsforhold over ganske lang tid og var det en ting som var sikkert så var det at jeg ofte glemte igjen lypsylen i senga hans (hadde ikke nattbord og jeg er avhengig av leppepomade), vi tullet mye med at jeg fylte opp skapet hans på badet med alle igjenglemte lypsylene mine. Uansett ja jeg hadde blitt mistenksom faktisk. Anonymkode: 25bc2...f74 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:55 #25 Skrevet onsdag kl 14:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker utelukkende lypsyl så at damer ikke bruker det er ikke riktig. Jeg hadde et avstandsforhold over ganske lang tid og var det en ting som var sikkert så var det at jeg ofte glemte igjen lypsylen i senga hans (hadde ikke nattbord og jeg er avhengig av leppepomade), vi tullet mye med at jeg fylte opp skapet hans på badet med alle igjenglemte lypsylene mine. Uansett ja jeg hadde blitt mistenksom faktisk. Anonymkode: 25bc2...f74 Du er avhengig fordi lypsyl tørrer ut leppene dine, men ok. Det er kanskje damer som fortsatt bruker lypsyl, mulig geografisk og sosialt betinget, så skal kanskje henge oss opp i at « lypsyl er det menn som bruker « Hele greia var rar, lurer veldig på den lua også, men om ts har grunn til og være mistenksom er jo egentlig vanskelig for oss og avgjøre. Tenkte først nei fordi det bare er menn som bruker lypsyl, men.. menn som tar på lypsyl og bruker munnspray før de skal kline 😅 Anonymkode: a1efa...7ce 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:57 #26 Skrevet onsdag kl 14:57 Jeg tenker det er et tegn på at han bruker leppepomade. Anonymkode: 4e74a...a6f 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:04 #27 Skrevet onsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når han ryddet det opp tok han på seg lua og brukte lipsylen. Anonymkode: 93f99...bd0 Ha ha, der har du svaret! Og særlig fordi han aldri bruker lypsyl ellers, og vel heller ikke lue inne? Det oser av noe han vil skjule for deg, ikke la deg lure! Anonymkode: 159a9...606 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:25 #28 Skrevet onsdag kl 15:25 Kom igjen, KG, vi roper i kor: Dump ham! Anonymkode: 8a5fe...2a7 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:34 #29 Skrevet onsdag kl 15:34 Lukt på lua. Er det lua til en dame lukter den vel annerledes enn kjæresten din. Lukt på lypsylene også, intilfelle de har vært oppi en mann? 😳 Anonymkode: 6b830...bfd 1 1
Salamandra Skrevet onsdag kl 15:49 #30 Skrevet onsdag kl 15:49 Høres litt suspish ut. Hvis han har hatt besøk så mistenker jeg det har vært en mann 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:51 #31 Skrevet onsdag kl 15:51 Hvis tu har funnet to lypsyler og han aldri bruker lypsyl, har han nok hatt trekant Anonymkode: b1d69...73c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:55 #32 Skrevet onsdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir man ikke overopphetet av å ha sex med lue på, på denne tiden av året... Anonymkode: c764c...807 Ikke sant. Hehehe Anonymkode: c6e2f...656
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:11 #33 Skrevet onsdag kl 16:11 Dette minner meg og min egen historie. Jeg skulle vaske under senga å dro senga helt fram. Under senga lå en kondom. Den var blitt brukt eller prøvd å bli tatt på, men ingen sæd i den. Hele hjertet sank på meg og fikk høy puls. marsjerte ut til stua og konfronterte han. Svaret var at sønnen hadde lånt senga eller noen gjester og at den IKKE var hans. Jeg hadde tidligere noen måneder før vært på reise i 6 uker. Tenker innimellom på det, men han virket liksom ikke stressa over kondomet og han ble ikke flakkende i blikk eller noe som helst … meenn ubehagelig !!!! Anonymkode: 2cd53...71b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:56 #34 Skrevet onsdag kl 16:56 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dette minner meg og min egen historie. Jeg skulle vaske under senga å dro senga helt fram. Under senga lå en kondom. Den var blitt brukt eller prøvd å bli tatt på, men ingen sæd i den. Hele hjertet sank på meg og fikk høy puls. marsjerte ut til stua og konfronterte han. Svaret var at sønnen hadde lånt senga eller noen gjester og at den IKKE var hans. Jeg hadde tidligere noen måneder før vært på reise i 6 uker. Tenker innimellom på det, men han virket liksom ikke stressa over kondomet og han ble ikke flakkende i blikk eller noe som helst … meenn ubehagelig !!!! Anonymkode: 2cd53...71b Han er vel godt vant med å lyve da🤷 Anonymkode: a3e52...b62 3 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:18 #35 Skrevet onsdag kl 17:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette minner meg og min egen historie. Jeg skulle vaske under senga å dro senga helt fram. Under senga lå en kondom. Den var blitt brukt eller prøvd å bli tatt på, men ingen sæd i den. Hele hjertet sank på meg og fikk høy puls. marsjerte ut til stua og konfronterte han. Svaret var at sønnen hadde lånt senga eller noen gjester og at den IKKE var hans. Jeg hadde tidligere noen måneder før vært på reise i 6 uker. Tenker innimellom på det, men han virket liksom ikke stressa over kondomet og han ble ikke flakkende i blikk eller noe som helst … meenn ubehagelig !!!! Anonymkode: 2cd53...71b Fikk meg til å tenke på en gammel episode. Jeg var 12-13 og hadde funnet noen kondomer i skuffen til pappa. Så jeg tok en. Hørte ikke noe mer om det før pappa nevnte det for et par år siden. (Jeg er 50 nå). Det hadde visst blitt et helvetes baluba med samboeren hans som var ganske så sjalu. Stakkars pappa. De slo opp til slutt, men ikke på grunn av den episoden. Anonymkode: 1a2c0...ab9 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:50 #36 Skrevet onsdag kl 17:50 Hvis dere har vært sammen en stund og du aldri har sett han bruke det før så hadde jeg blitt skeptisk. Anonymkode: 79dab...be7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:01 #37 Skrevet onsdag kl 18:01 Han oppfører seg defensivt og prøver å bevise at tingene er hans. Hadde han ikke vært utro så hadde han ikke ofret en kalori på å motbevise deg. Han er utro... Anonymkode: f6a49...03a 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:17 #38 Skrevet onsdag kl 19:17 Jeg (kvinne) og min voksne sønn bruker lypsyl. Det er mulig at lypsylene er hans. Anonymkode: 92973...2b4 1
Virrevirrevapp Skrevet onsdag kl 19:57 #39 Skrevet onsdag kl 19:57 Er vel mest tegn på at han bruker Lypsyl.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:01 #40 Skrevet onsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han oppfører seg defensivt og prøver å bevise at tingene er hans. Hadde han ikke vært utro så hadde han ikke ofret en kalori på å motbevise deg. Han er utro... Anonymkode: f6a49...03a Min tanke også... Ts, hvor lenge har dere vært sammen? Har du sett han med slik stil på lue tidligere og har du sett han bruke lypsyl før? Hvis han har to, så må han da bruke det såpass mye at du må ha sett det. Anonymkode: 30c42...c88 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå