AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Er det tegn på at noe rart er på gang om man finner leppepommader i senga? Anonymkode: 93f99...bd0
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Hadde blitt mistenksom. Men det spørst litt hvilken type leppepomade det er. Hadde ikke gått i full konfrontasjon av en Lipsyl, men en rosa glinsende lipgloss hadde vekket mistanke. Anonymkode: 2ef70...5fd 9 1 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Brukes ofte som buttplug. Hadde ikke tenkt utroskap, men heller at han bruker den som butplug. Hvem legger igjen leppepomade i senga etter sex, liksom..? Anonymkode: 0e0ed...688 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni monican94 skrev (21 minutter siden): hmm hva med å spørre han? Jeg gjorde. Han påsto de var hans, samt en lue jeg aldri har sett før. Når han ryddet det opp tok han på seg lua og brukte lipsylen. Har aldri sett han bruke lipsyl før. Jeg tenkte med en gang det var brukt før blowjob. Den ene lå høyt oppe i senga og den andre i fotenden. Dette var etter et par dager han var barnefri og vi ikke var sammen, fordi jeg hadde avtaler. Anonymkode: 93f99...bd0
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gjorde. Han påsto de var hans, samt en lue jeg aldri har sett før. Når han ryddet det opp tok han på seg lua og brukte lipsylen. Har aldri sett han bruke lipsyl før. Jeg tenkte med en gang det var brukt før blowjob. Den ene lå høyt oppe i senga og den andre i fotenden. Dette var etter et par dager han var barnefri og vi ikke var sammen, fordi jeg hadde avtaler. Anonymkode: 93f99...bd0 Han hadde også vært på fest. Drukket seg full. Anonymkode: 93f99...bd0
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjorde. Han påsto de var hans, samt en lue jeg aldri har sett før. Når han ryddet det opp tok han på seg lua og brukte lipsylen. Har aldri sett han bruke lipsyl før. Jeg tenkte med en gang det var brukt før blowjob. Den ene lå høyt oppe i senga og den andre i fotenden. Dette var etter et par dager han var barnefri og vi ikke var sammen, fordi jeg hadde avtaler. Anonymkode: 93f99...bd0 Lypsil......ei jente bruker ikke Lypsil, de velger bedre merker. Gutter tar derimot gjenre det enkleste og de de finner på Kiwi...Lypsyl. Tror du kan ta det helt med ro. Anonymkode: fd3dd...661 9 6
Hannabanna Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hadde også vært på fest. Drukket seg full. Anonymkode: 93f99...bd0 Folk drikker seg fulle, men så klart så gjør alkoholen at man mister noen sperrer. Men to lypsyler i senga virker rart å bli så opprørt over, men hvis du tror at han har vært utro er det bare han du kan spørre. Det er ingen som vet noe mer enn deg her. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det tegn på at noe rart er på gang om man finner leppepommader i senga? Anonymkode: 93f99...bd0 Han brukte det sikkert som glidemiddel når du ikke var der Anonymkode: da9da...f5a 2 1
Snublefot62 Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni Japp. Definitivt utro. Det er et hemmelig tegn fra elskerinnen om at det skjuler seg mye i senga der. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Mannen min har ofte en lypsyl på nattbordet. Han bruker den til leppepomade. Anonymkode: f90f0...007 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er det tegn på at noe rart er på gang om man finner leppepommader i senga? Anonymkode: 93f99...bd0 kan virke tema er et oppspinn til noe, uten mer detaljerte ting du legger på bordet. Hvem er du, hvem bor du med etc. Anonymkode: efd97...d30 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lypsil......ei jente bruker ikke Lypsil, de velger bedre merker. Gutter tar derimot gjenre det enkleste og de de finner på Kiwi...Lypsyl. Tror du kan ta det helt med ro. Anonymkode: fd3dd...661 Jeg og mange jeg kjenner (alle kvinner) bruker Lipsyl, så jeg ville ikke utelukket utroskap basert på merket alene. 😂 Anonymkode: c764c...807 21 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lypsil......ei jente bruker ikke Lypsil, de velger bedre merker. Gutter tar derimot gjenre det enkleste og de de finner på Kiwi...Lypsyl. Tror du kan ta det helt med ro. Anonymkode: fd3dd...661 Tror du tar helt feil. Vet om mange jenter som bruker Lypsyl. Anonymkode: 63e06...efc 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni Her er egentlig svaret ganske enkelt, og det er at du egentlig vet svaret selv. Pleier han å bruke lypsyl, og ha det slengende rundt? Er svaret ja, så er det nok hans. Er svaret nei, så har han hatt besøk i senga. Anonymkode: b1695...0e3 11 1 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her er egentlig svaret ganske enkelt, og det er at du egentlig vet svaret selv. Pleier han å bruke lypsyl, og ha det slengende rundt? Er svaret ja, så er det nok hans. Er svaret nei, så har han hatt besøk i senga. Anonymkode: b1695...0e3 Det andre som var pussig var at han ikke slapp meg inn i kjøkkenet. Angivelig fordi det var rotete, men jeg har vært der før når det har vært rotete. Så jeg tenkte han hadde flere spor å skjule der. Si meg er jeg gal og hysterisk som tenker slik? Anonymkode: 93f99...bd0 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni Om han hadde vært full, som du skrev, så kan han jo ha tatt på seg en lue ett eller annet sted (utested, hos kompis, random plukket opp fra gaten) og slengt en jakke på sengen hvor 2år gamle lypsyler falt ut av lommen. Altså det finnes mange mulige scenario. Anonymkode: 8865b...12d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni Blir man ikke overopphetet av å ha sex med lue på, på denne tiden av året... Anonymkode: c764c...807 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #20 Skrevet 4. juni Lypsyl som glidemiddel? Har jeg aldri hørt om. Jente med lue i juni? Eller tenker du han var utro med en mann? Anonymkode: 6b830...bfd 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå