AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Passer disse klærne sammen? Hva ville du valgt t-skjorte eller Langermettopp under. Spørsmål anklesokker eller vanlige sokker? Tenke skulle bruke hvite.....eller er det noe annet som er bedre....og og svarte Hoka sko Anonymkode: bcd5a...e20
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Om du har t-skjorte eller lang ermet under har da ingenting å si da jakken er langermet. Når buksene er så lenge spiller det ingen rolle om du bruker ankelsokker eller vanlige lange, men jeg matcher alltid farge på sokkene til skoene, så har hadde jeg brukt sorte sokker. Jeg synes kombinasjonen er fin, jeg liker kontraster med pyntet og relaxed i samme antrekk, og går ofte i lignende plagg. Men her inne kommer du nok til å få kritikk for at du bruker joggesko til slik bukse. Anonymkode: 17cbe...cb1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Jeg synes man bør ha litt mer type dressbukser til en slik jakke. De buksene er mer joggebukser pga stoffer, fargen og fasongen. Anonymkode: d86c2...02f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Klærne ser ut som de passer på en av disse pretensiøse kontorene hvor de forsøker å etterape USA og har "dress code: BuSiNeSs". Ukomfortabelt, kjedelig og generelt meningsløst. Skoene er fra en helt annen verden igjen, ser ut som noe en "hipp" sportstype kunne hatt på seg. Det hele krasjer, og er også veldig grått og trist. Hvorfor ikke ha på seg noe som er komfortabelt, i det minste? Slike dressjakker og -bukser er rene tvangstrøyene, grøss... Anonymkode: dd2ae...415 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Jeg synes ikke helt det passer. Så lenge jakken er langermet, spiller det ingen rolle om du har t-skjorte eller langermet under, ingen ser det jo likevel. Buksen skjuler sokkene, så om de er ankel eller vanlig er ett fett. Jeg synes ikke svart og grått går så bra sammen. Jeg ville heller hatt en svart bukse. Skoene kræsjer fullstendig, synes jeg. Resten av antrekket er litt sånn "business casual", mens skoene er "trening og fritid". Jeg synes antrekket mangler farge, og ser trist og kjedelig ut. Anonymkode: 0cc7e...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klærne ser ut som de passer på en av disse pretensiøse kontorene hvor de forsøker å etterape USA og har "dress code: BuSiNeSs". Ukomfortabelt, kjedelig og generelt meningsløst. Skoene er fra en helt annen verden igjen, ser ut som noe en "hipp" sportstype kunne hatt på seg. Det hele krasjer, og er også veldig grått og trist. Hvorfor ikke ha på seg noe som er komfortabelt, i det minste? Slike dressjakker og -bukser er rene tvangstrøyene, grøss... Anonymkode: dd2ae...415 Det er en joggebukse. Og det er ikke en «dressjakke» det er en veldig casual sort jakke designet for å samtidig gi komfort og se presentable ut. Lov å synes grått og sort er «trist», men å påstå det som er joggebukser designet for kontorbruk er «ukomfortabelt» blir litt snodig. Hele denne typen klær er jo laget nettopp for folk som ønsker være komfortable samtidig som de ikke ønsker stikke seg ut (noe enkelte profesjoner kan kreve). Ts: er du under 40 er svaret «vanlige» sokker. Og, ja, du kan definitivt gå i det antrekket der. Skal du ta av jakken på kontoret er svaret også en T-skjorte. Man går ikke i singlet eller topp uten ermer på jobb (trikset er å forestille seg en mannlig kollega like lite eller mye kledd. Dersom tanken er latterlig? Da er den også latterlig for deg som kvinne) ps: om du får mye pes for et antrekk her på kg er det alltid et godt tegn. Anonymkode: 23419...551 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Man går ikke i singlet eller topp uten ermer på jobb (trikset er å forestille seg en mannlig kollega like lite eller mye kledd. Dersom tanken er latterlig? Da er den også latterlig for deg som kvinne) Spørsmålet var t-skjorte eller langermet..... så skjønner ikke hvorfor du drar inn singlet og ermløs topp. Anonymkode: 17cbe...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Jeg synes ikke jakken og buksen passer sammen. Jakken er pen, men bør brukes med en bukse i annet stoff. Den buksen ser ut som noe min gamle mor bestilte fra Åshild. Du kan ha dressbukse, chinos, linbukse eller jeans, men ikke noe som ligner på en joggebukse. Anonymkode: 9af67...53e
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Passer disse klærne sammen? Hva ville du valgt t-skjorte eller Langermettopp under. Spørsmål anklesokker eller vanlige sokker? Tenke skulle bruke hvite.....eller er det noe annet som er bedre....og og svarte Hoka sko Anonymkode: bcd5a...e20 Langermet hvis det er litt kjølig, kortermet hvis det er mildere. Sokker spiller ingen rolle, vil ikke vises uansett. Pent antrekk Anonymkode: cb9f3...a30
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Det ser veldig random ut og som en person som ikke helt vet å kle seg. Mer sånn kledd fordi det er nødvendig enn noen spesiell tanke bak antrekket. Skal dette være et jobb antrekk? Skulle jeg kledd meg i noe inspirert av det antrekket ville jeg valgt en ordentlig dress bukse. Jeg ville ikke valgt hoka sko utenom viss jobben min innebar mye gåing på harde gulv eller jeg hadde en fysisk utfordring. Jeg kunne fint valgt sneakers bare de ikke ser ut som treningssko slik hoka gjør. T skjorte under blazer er ikke noe problem. Blazer jakke type med knyting rundt livet er en litt spesielt stil valg. Det kan se veldig stilig ut på riktig kropp viss materialet og snittet er godt. En slik Blazer er veldig feminin og bør matches med en feminin stil for og virke naturlig og ikke helt random. Sokker ta de du selv vil ha. Til sorte sko ville jeg valgt sorte viss det ikke var et poeng at sokkene mine skal synes. Til noen antrekk ønsker mann å bruke sokker som et styling tilbehør for å heve antrekket. Anonymkode: 6364a...b8b
AnonymBruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Personlig synes jeg at det ikke er pent når både jakke, bukse og t-skjorte er store/løse. Selv om man er slank så vil man raskt se lav og rund ut. jakken krever en bukse som er rettere i modellen, mulig litt kortere. Buksen krever en topp eller jakke som stopper ved livet. Jeg reagerte også noe på sko-valget. Har dresscode selv, og bruker Hoka. Men skifter i det jeg kommer til kontoret. Anonymkode: 560e5...733
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor er dressjakken fra? Anonymkode: 9cf3a...b99 TS her: Ellos Anonymkode: bcd5a...e20
Bacteria Skrevet 5. juni #16 Skrevet 5. juni Syns det var et fint og kult antrekk. Ville kanskje hatt en topp/skjerf/veske med en farge. Ts, buksa så fin og komfortabel ut… hvor fant du den?
AnonymBruker Skrevet 5. juni #17 Skrevet 5. juni Bacteria skrev (30 minutter siden): Syns det var et fint og kult antrekk. Ville kanskje hatt en topp/skjerf/veske med en farge. Ts, buksa så fin og komfortabel ut… hvor fant du den? TS Her: Buksa kjøpte jeg på Cubus er veldig behaglig Takk for tipset Anonymkode: bcd5a...e20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå