Sarah Salamander :-) Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Må sette igang å ta lappen ASAP. Har noen spørsmål Har ikke noe kjøre erfaring fra før. Hvor lang tid brukte du på å komme i mål? Hvor mye må jeg ut med for kurs/ timer osv? Går det an å betale f. eks et månedlig avdrag eller må jeg spare 40000 før jeg kan begynne? Er det stor variasjon prismessig på køreskolene? Noen som har anbefalinger til kjøreskoler i Bergen? PUH... det var det
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Tror du fint kan betale en og en time av gangen. Selv om mange kjøreskoler har pakketilbud hvis du betaler mye på en gang. Lønner seg jo å få kjørt litt jevnlig hvis du skal lære noe da... Kan desverre ikke hjelpe med priser, for min erfaring med dette er altfor gammel.
the Sun Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Jeg betalte pr time, så utgiften fordelte seg utover. Jeg brukte 7 måneder og det er veldig lang tid i forhold til normalen. Prosjektet ble gjennomført uten kostnadskontroll så jeg aner ikke hvor mye det kostet meg eller hvor mange timer jeg hadde. tror det bel mellom 20.000 og 40.000 et sted Tror det har blitt andre krav nå enn da jeg tok lappen for 4 år siden, sjekk sidene til Statens vegvesen for info om krav og regler og linker til kjøreskoler: Søknad om førerkort - vegvesen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå