AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Vet noen om klinikk /privat som kan gjennomføre hymenplaatikk? Må ha jomfruhinnen tilbake. Og plis vis forståelse og gi meg svar på mitt spørsmål. Anonymkode: 588b8...a29 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Jomfruhinnen fins ikke, den er en myte. Anonymkode: 6f228...c2f 20 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Det er ikke en hinne, men en krans i vaginaen, og alle har den ikke emgang ved første samleie. Den kan bli borte ved feks fall, ridning eller annen sport, hvis man bruker noen form for leketøy, eller til og med tamponger. Nei du kan ikke operere tilbake en slik krans. Anonymkode: 2df1f...f71 14
Hannabanna Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vet noen om klinikk /privat som kan gjennomføre hymenplaatikk? Må ha jomfruhinnen tilbake. Og plis vis forståelse og gi meg svar på mitt spørsmål. Anonymkode: 588b8...a29 Jomfruhinnen eksisterer ikke. Det er en myte. Hvorfor er det slik at du må ha jomfruhinnen tilbake som du skriver (gitt at du og andre tror den faktisk eksisterer)? Endret 4. juni av Hannabanna 10
Elfy Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Søk på skjedekrans på nett så får du svarene du trenger angående "jomfruhinnen". Vil ellers anbefale deg å ta en prat med legen din. 5
Hannabanna Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke en hinne, men en krans i vaginaen, og alle har den ikke emgang ved første samleie. Den kan bli borte ved feks fall, ridning eller annen sport, hvis man bruker noen form for leketøy, eller til og med tamponger. Nei du kan ikke operere tilbake en slik krans. Anonymkode: 2df1f...f71 Nei ikke en slik krans, men man kan operere så man får en falsk krans eller jonfruhinne som noen tror det er. https://www.aftenposten.no/norge/i/8QrQ/helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-jomfruhinnen-finnes-ikke 3 1
mommyaka Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Om dette har noe med religion å gjøre. Få hjelp. Regner med at dette ikke har noe med deg å gjøre..men en mann 10 2
Maleficenta Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vet noen om klinikk /privat som kan gjennomføre hymenplaatikk? Må ha jomfruhinnen tilbake. Og plis vis forståelse og gi meg svar på mitt spørsmål. Anonymkode: 588b8...a29 Hva slags fucked up kultur tilhører du? 12 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Hvis du må ha bod fra første samleie på grunn av religion så er det ikke alle som får jeg. Jeg hadde ikke det når jeg hadde sex første gangen av en alder 16. Ubehagelig ja. Men ingen blod som kom. Anonymkode: a591b...925 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du må ha blod fra første samleie på grunn av religion så er det ikke alle som får jeg. Jeg hadde ikke det når jeg hadde sex første gangen av en alder 16. Ubehagelig ja. Men ingen blod som kom. Anonymkode: a591b...925 Anonymkode: a591b...925
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du må ha bod fra første samleie på grunn av religion så er det ikke alle som får jeg. Jeg hadde ikke det når jeg hadde sex første gangen av en alder 16. Ubehagelig ja. Men ingen blod som kom. Anonymkode: a591b...925 Samme her Anonymkode: 2df1f...f71
Majer Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni Jeg har hatt sex med 4 jomfruer. Tror bare en av de hadde noe som kan minne om en hinne. Hun blødde i flere dager etterpå. De andre tror jeg ikke hadde noe sånt, men jeg sjekket ikke før jeg hadde sex. Spurte bare om de hadde hatt noe særlig med blod i ettertid. Tviler på at menn åpner opp der nede før de har sex. er man når så er man kåt. Jeg tenker det viktigste er å ikke lyve. Løgn er verre enn utroskap. 1
Elfy Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Dersom dette gjelder nnvandrermiljø: Det er jo status å være lege; med så mange legeutdannede innvandrere/ genererasjonsinnvandrere så er det uforståelig at dette ikke er vedtatt og opplest om at jomfruhinne ikke finnes. 4 1 6
Maleficenta Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni Majer skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt sex med 4 jomfruer. Tror bare en av de hadde noe som kan minne om en hinne. Hun blødde i flere dager etterpå. De andre tror jeg ikke hadde noe sånt, men jeg sjekket ikke før jeg hadde sex. Spurte bare om de hadde hatt noe særlig med blod i ettertid. Tviler på at menn åpner opp der nede før de har sex. er man når så er man kåt. Jeg tenker det viktigste er å ikke lyve. Løgn er verre enn utroskap. Hvis ts må operere inn en falsk "jomfruhinne" så høres det ut som om hun er i livsfare dersom mannen finner ut at hun ikke er jomfru... Just saying 9 1 5
Ulven Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni Jeg tror du må til utlandet for å få utført et slikt inngrep. de private tilbudene sluttet med slike inngrep for noen år tilbake, så mitt beste tips er England. Dessverre er det fremdeles i 2025 en sterk æreskultur i visse innvandrermiljøer som gjør at det er en klar forventning om blod under første samleie. 3
Hannabanna Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni Elfy skrev (Akkurat nå): Dersom dette gjelder nnvandrermiljø: Det er jo status å være lege; med så mange legeutdannede innvandrere/ genererasjonsinnvandrere så er det uforståelig at dette ikke er vedtatt og opplest om at jomfruhinne ikke finnes. Dette gjelder også etnisk norske. Myten om jomfruhinnen har grodd fast i samfundet vårt og mesteparten av verden. https://www.aftenposten.no/norge/i/8QrQ/helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-jomfruhinnen-finnes-ikke 2 2
Elfy Skrevet 4. juni #17 Skrevet 4. juni Hannabanna skrev (Akkurat nå): Dette gjelder også etnisk norske. Myten om jomfruhinnen har grodd fast i samfundet vårt og mesteparten av verden. https://www.aftenposten.no/norge/i/8QrQ/helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-jomfruhinnen-finnes-ikke Skremmende lite kunnskap om kvinnekroppen og kvinnehelse. Dette må opp og frem! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni Maleficenta skrev (5 minutter siden): Hva slags fucked up kultur tilhører du? Enhver overtro som kaller seg «religion» på ytre høyre vil være relevant. Kristendom (ekstremt vanlig i feks usa), jødedom (en hel gigant-sekt i New York praktiserer komplett sosial kontroll i den grad ungene ikke lærer om evolusjon, det samme gjør store folkegrupper i Israel) islam (som er den mest kjente, men muligens ikke på noe vis den største) - ett fett. Ts: vi forstår at det er skremmende å brytende alle du nå kjenner - familie, foreldre, fremtidig partner. Men du MÅ ut. Dersom du ikke tar ansvar og kommer deg vekk så velger du å la egne barn (og du vil få barn, enten du vil det eller ei, i en slik sekt) arve din elendige livskvalitet. Folka du bryter med føles nok ut som «dine folk». Men de er ikke opptatt av ditt beste, på noe vis. Kun av å kontrollere deg. Anonymkode: 5e122...fb8 6 2
Majer Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni (endret) Maleficenta skrev (57 minutter siden): Hvis ts må operere inn en falsk "jomfruhinne" så høres det ut som om hun er i livsfare dersom mannen finner ut at hun ikke er jomfru... Just saying Ja, og da høres det ut som ts må kontakte krisesenter el før hun i det hele tatt gifter seg. Sånne giftemål fungerer ikke i lengden, og "familiens ære" tapes uansett. Derfor er det logisk å miste den nå istedenfor om ti år når det også er barn inne i bildet. Vet det et lettere sagt enn gjort, men ts har ikke noe valg eller noe å tape :/ Endret 4. juni av Majer Skrivefeil 1
mommyaka Skrevet 4. juni #20 Skrevet 4. juni Hva skjer når slike kulturer har sex og det faktisk ikke kommet blod? Ikke alle blør selv med hinne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå