AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Har du på sommerkjole uansett vær i juni/juli/august? Bor selv i en liten fjellbygd og klør i fingrene etter å ta frem sommerkjolene, men været og temperatur mange dager er ikke helt der enda. Vurderer likevel å dra de fram og bruke f.eks. strikke gensere o.l. over, men litt usikker i frykt av å se helt idiot ut når det regner og blåser når "alle andre" går med bukser og jakker😅 Anonymkode: 6b1cd...9e1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Jeg bor på Vestlandet. Med mindre jeg har på shorts under OG har lyst til å vise den frem 10 ganger i timen så har jeg ikke på verken skjørt eller kjole hjemme. Jeg har sommerkjoler. De bruker jeg på ferie. Men du gjør deg, ts. Hvem er det du mener skulle velge å synes du ser «idiot» ut? Og hvorfor synes du det er viktig å tekkes dem som tar slike frekke livsvalg? Anonymkode: b4d26...c93 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Jeg går i kjole stort sett hele året. Noe som igjen betyr at jeg ofte har strikkeplagg over. Hva "alle andre" har på eller hva de mener om min påkledning bryr meg ikke. Jeg kler meg som jeg vil i det som for meg er komfortabelt 🙂 Anonymkode: bf349...97b 4
Hannabanna Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni (endret) Jeg går med det jeg føler meg komfortabel i. Akkurat nå er det litt kaldt for en sommerkjole for min del, med mindre jeg har på meg noen tykkere strømbukser så jeg venter litt til før jeg tar frem sommerkjolene. Nå driter jeg langt i hva andre måtte mene, hvis du vil gå i kjole så gå i kjole! Hvis noen vil bruke tid på å irritere seg eller snakke stygt om antrekket ditt så er det jo deres problem. Endret 4. juni av Hannabanna
Elaine Marley Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni Det spørs hvor dårlig vær det er, men om det bare er litt kjølig så tar jeg på strømpebukse og en cardigan/jakke over. Regner det og er skikkelig surt, så blir det ofte bukse. Jeg synes ikke at man ser idiot med kjole selv om det ikke er sommertemperaturer. Man vil jo gjerne få brukt de kjolene man har og mange steder i Norge er jo temperaturer og vær ikke akkurat så sommerlig alltid
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Jeg går i kjoler hele året. Sommerkjoler, altså typisk kjoler med korte ermer, "luftig" stoff, og gjerne litt "sommerlige" mønstre og farger, går jeg når det er varmt og sol. Ikke når det er 12 grader og kjempemasse vind, sånn som det er nå. Jeg synes det ser rart ut med sommerkjole og jakke og strømpebukse osv over. Da går jeg i de vanlige, langermede kjolene mine, med strømpebukse under, akkurat som jeg gjør når det er høst/vår og 12 grader. Anonymkode: 74933...4ab
Buxus Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Jeg bestemmer meg egentlig hvert år for at juni/juli/august er tilegnet KUN sommerklær og lyse, lette stoffer og farger. Så langt i år kan jeg se langt etter det, her blåser storm og er 10 grader. Prøver å kle meg sommerlig mtp farger i det minste, og opplever at folk kommenterer positivt på det! Så om du ikke fryser deg skvett, ville jeg tatt på meg så sommerlige kjoler som overhodet mulig! INGEN synes det er negativt, tenker jeg!
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Jeg kler meg etter vær og anledning. Jeg kan bruke en sommerkjole på en fest eller festival uansett vær. Men jeg tar heller en bukse på meg på hverdagslige aktiviteter som shopping eller kafe hvis det regner og er surt. Anonymkode: 97a78...aba
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg går i kjoler hele året. Sommerkjoler, altså typisk kjoler med korte ermer, "luftig" stoff, og gjerne litt "sommerlige" mønstre og farger, går jeg når det er varmt og sol. Ikke når det er 12 grader og kjempemasse vind, sånn som det er nå. Jeg synes det ser rart ut med sommerkjole og jakke og strømpebukse osv over. Da går jeg i de vanlige, langermede kjolene mine, med strømpebukse under, akkurat som jeg gjør når det er høst/vår og 12 grader. Anonymkode: 74933...4ab Har inntrykk av at mange "kaster" strømpebuksa i mai og finner den ikke frem igjen før i oktober? Anonymkode: ef1e2...ee4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Jeg bruker sommerkjoler hver dag. Men i dag har jeg en lang sommerkjole, med tights under, den stopper rundt kneet, så den synes ikke, men varmer. Og Ola jakke, og sneakers. Anonymkode: 77f95...634
AnonymBruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Går i kjoler hele året. Noen overlapper. Men jeg har sommerkjoler nå ja, selv med ull cardigan og tights evnt. Anonymkode: f72bc...93e
AnonymBruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni Bor også i en liten fjellbygd. Går med kjole hvis jeg skal noe som ikke involverer hunder eller trening, og hvis det er varmt nok. Det er det ikke nå 😅 Men hadde ikke reagert om jeg så andre i kjole, folk er forskjellige. Anonymkode: 8ec1a...ab6
Mezzosoprena Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni Nei, selvfølgelig ikke - jeg kler meg alltid etter været.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni Jeg bruker kjoler og skjørt hele året. Har noen sommerkjoler som kun fungerer i strålende sommervær så de ligger på vent. Men sånn ellers er ikke kjole kun et 20 + plagg Anonymkode: 193fa...899
Smascha Skrevet 4. juni #17 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du på sommerkjole uansett vær i juni/juli/august? Bor selv i en liten fjellbygd og klør i fingrene etter å ta frem sommerkjolene, men været og temperatur mange dager er ikke helt der enda. Vurderer likevel å dra de fram og bruke f.eks. strikke gensere o.l. over, men litt usikker i frykt av å se helt idiot ut når det regner og blåser når "alle andre" går med bukser og jakker😅 Anonymkode: 6b1cd...9e1 Om du går i sommarkjole, strikkejakke og støvlar OG i tillegg bur i ei fjellbygd så er du jo RÅ! Norsk film-vibber 🥰 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni Det kommer jo an på vær, temperatur og anledning. Lurer også på hva en sommerkjole egentlig er; er det en kjole som KUN kan brukes om sommeren, fordi den på ingen måte kan styles for kjøligere årstider pga. materialer og/eller print? Jeg har noen sånne kjoler, de ser latterlige ut med strømpebukse så de kan bare brukes i varmt vær; dette er plagg jeg bruker hvis temperatur og anledning tillater det. Andre kjoler jeg har brukes hele året, stylet med sort strømpebukse og evt. en cardigan. Er det varmt brukes kjolen som den de. Anonymkode: c97cc...35b
AnonymBruker Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni Bruker kjole kun på ferie. Her på vestlandet har en ofte flere årstider på en dag, skulle det være et par dager med sol og 20+ er det ofte nordavind som blåser rett gjennom en.. Anonymkode: a5d5f...66f
AnonymBruker Skrevet 5. juni #20 Skrevet 5. juni Bruker kjoler hele året om ikke annet så inne. Har ulike kjoletyper alt etter været. Anonymkode: 1195c...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå