AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #1 Skrevet 4. juni 2025 I går kveld rett før jeg skulle legge meg så merket jeg litt ubehag i halsen hver gang jeg skulle svelge, føltes ekstra tungt ut. Jeg hostet opp dette på hånda mi, hva kan dette være? Har aldri opplevd noe lignende slim. Det var gulgrønt med litt blod på. Anonymkode: 60356...9f2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #2 Skrevet 4. juni 2025 Helt vanlig slim. Er du nettopp ferdig med en luftveisinfeksjon? Anonymkode: 3f6e2...085 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2025 #3 Skrevet 4. juni 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Helt vanlig slim. Er du nettopp ferdig med en luftveisinfeksjon? Anonymkode: 3f6e2...085 Jeg har ikke vært dårlig eller hatt noe infeksjon hvis jeg husker riktig🤭 Har vært helt ok til i går da jeg merket at det var litt rart å svelge. Almenntilstanden er grei, men er dette noe jeg burde dra til lege for? Anonymkode: 60356...9f2
katties Skrevet 4. juni 2025 #4 Skrevet 4. juni 2025 Vanlig og vanlig... jeg hadde slikt sykt, blodig slim når jeg hadde ganske heavy infeksjon i lungene (men da også feber og dårlig almenntilstand) som jeg etter hvert måtte få antibiotika for - hele familien hadde mykoplasma. Det er jo ganske lett å utredet da: CRP-test, og evt. hvis dårlig allmenntilstand over tid. Du trenger ikke ha en infeksjon for å hoste opp slikt, men det er jo absolutt NOE som har irritert lungene ganske godt da, tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå