AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Noen flere som ikke har fått skattepengene enda? syns de er skikkelig treige i år. Leverte skattemelding i mars Anonymkode: 64593...7d6
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Selvfølgelig er det flere. Det er normalt. Du trodde vel ikke at du er den siste i hele Norge? (Men noen må jo nødvendigvis være den siste, forsåvidt) Anonymkode: b4a3d...8aa 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Treige? Det sendes vel ut i underkant av 4 millioner skattemeldinger. Det går raskere of raskere for hvert år. Anonymkode: 7d7f1...6a1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Treige? Er lenge til 1.desember hvor alle skal ha fått utbetalingen. Anonymkode: a1d7b...d20 2 3
Drammensmannen Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni (endret) Heller ikke fått noe, di fleste får jo ett par uker etter innsending. ikke gjort en eneste endring Endret 4. juni av Drammensmannen ..
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Bare å sette skattetrekket lavere, så slipper du å vente... Anonymkode: 6f333...d10 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Lett å si det, greit med en bonus på våren Anonymkode: 64593...7d6
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Lett å si det, greit med en bonus på våren Anonymkode: 64593...7d6 Så lenge man innser, og godtar, at det kanskje blir julebonus isteden. Anonymkode: ac53d...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni Jeg har heller ikke fått mine 20.000. Jeg må pent vente til de er ferdig med å behandle min ektefelles selvangivelse Anonymkode: 1b23f...0ea
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Vanligvis må jeg vente til juli. Men merkelig nok fikk jeg nå i mai. Enda jeg aldri har hatt flere avskrivninger enn i år. Kanskje de har byttet ut deg med meg?🙈 at du er den som må vente til juli. Er i hvertfall ikke unormalt . Har hendt med meg tre år på rad nå. Og det ene året kontrollerte de meg i tillegg. Anonymkode: 79094...52d
AnonymBruker Skrevet 5. juni #12 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lett å si det, greit med en bonus på våren Anonymkode: 64593...7d6 Det er ekstremt lett å gjøre og så setter du av penger på en konto hver måned gjennom året og tar det ut akkurat når du selv vil i stedet for å gå og vente på skatteetaten. Anonymkode: 6f333...d10
AnonymBruker Skrevet 5. juni #14 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vanligvis må jeg vente til juli. Men merkelig nok fikk jeg nå i mai. Enda jeg aldri har hatt flere avskrivninger enn i år. Kanskje de har byttet ut deg med meg?🙈 at du er den som må vente til juli. Er i hvertfall ikke unormalt . Har hendt med meg tre år på rad nå. Og det ene året kontrollerte de meg i tillegg. Anonymkode: 79094...52d Godt gjort, siden det ikke sendes ut noe i juli Anonymkode: 3cc3c...161
AnonymBruker Skrevet 5. juni #15 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Godt gjort, siden det ikke sendes ut noe i juli Anonymkode: 3cc3c...161 Æh. Jo. Kommer på konto rundt 1 eller andre juli. Så be vel sendt ut i juni da,vettu. Anonymkode: 79094...52d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #16 Skrevet 5. juni Nei, begynner å bli noen måneder siden jeg fikk skattepengene tilbake. Anonymkode: a6681...a31
AnonymBruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Min mann fikk litt restskatt, så da må jeg vente 😊 Anonymkode: 2daf4...08d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann fikk litt restskatt, så da må jeg vente 😊 Anonymkode: 2daf4...08d På at han betaler? Anonymkode: 0a53c...c6a
AnonymBruker Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni Hurra hurra hurra, endelig står det penger til utbetaling hos meg på mine sider hos skatteetaten! Anonymkode: 99c7d...76b
AnonymBruker Skrevet 10. juni #20 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hurra hurra hurra, endelig står det penger til utbetaling hos meg på mine sider hos skatteetaten! Anonymkode: 99c7d...76b Hvor ser du det? Anonymkode: 06f97...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå