Gå til innhold

Barn med trang forhud og planlagt fimose plastikk - hvor lenge hjemme etterpå? Andre erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forsøker å legge inn her, heller enn i helse, siden det gjelder barn spesielt.

Gutten vår på 7 har etter mye vurdering frem og tilbake fått time til inngrep pga veldig trang forhud. Jeg lurer veldig på dagene etterpå og hva vi kan vente oss? Har lyst å forberede gutten min, men uten å skremme ham så klart. Finner veldig veldig lite info om hvordan det vanligvis er etter inngrepet. Skjønner at det varierer mye, men er bare interessert i sånn ca hva vi kan vente oss. Hvor mange dager er det feks vanlig å være hjemme fra skolen, gitt av inngrepet går greit? Er det noe det er greit å vite om eller ha klart, som kan gjøre tilhelingen og tiden etterpå greiere for gutten vår?

Takk for alle svar og erfaringer 🙏

Anonymkode: c0dd1...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ingen erfaring med akkurat det, men helt normalt å ville forberede et barn før inngrep spesielt, rart dere ikke har fått mer informasjon om forbedelsene både før og etter, de bruker jo å være ganske flinke til å dele ut brosjyrer eller sende ut brev med sånt i min erfaring. Ville skrevet en melding til barnets lege (helsenorge) og spurt de samme spørsmålene som du spør her, får vanligvis raskt svar.

Lykke til!

Anonymkode: c4046...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...