AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Sønnen min på 13 trenger en vekkerklokke for å stå opp om morgenen når jeg er dratt på jobb. Han har tidligere brukt mobilen, men de på skolen anbefalte at ungdommene ikke har mobilen på soverommet om natta. Hvilken vekkerklokke lager høy nok lyd når den ringer, men som ikke lager tikkelyd? Anonymkode: 6a795...e97
Snublefot62 Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Grunnen til at skolen anbefaler at telefonen ikke ligger på soverommet er at det kan friste ungdommen til å trykke på den eller se på den langt ut på natt. Så lenge dette ikke er et problem du opplever så hadde jeg fortsatt med å bruke mobilen som vekkerklokke. Men om du allikevel skal så ville jeg valgt ei elektronisk vekkerklokke. Bare husk å bytte batteri før den er tom. For eks denne: https://www.clasohlson.com/no/Vekkerklokke-digital,-batteridrevet/p/44-4396-2
newman01 Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Nintendo Sound Clock: Alarmo - Nintendo Ganske kul klokke. Ville stått opp til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå