AnonymBruker Skrevet 7. juni #41 Skrevet 7. juni Jeg reiste ofte til Norge med to små, da en var baby og en var to år. Og de neste årene også. Den store klarer jo mye selv, den minste kan du ha i en bæresele. Og baggasjen på en vogn 😊 Anonymkode: e00b1...f6b
AnonymBruker Skrevet 8. juni #42 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 18.01): Hvorfor skulle det være et problem? Det skjønner jeg ikke. Jeg har reist mye alene med tre små, ingen problemer. Anonymkode: 04fbd...518 Men da har du jo mange tips og råd du kan dele med TS som er førstegangs på dette. Da fremstår du også som en mye triveligere person enn du gjør her Anonymkode: 18e45...d81 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni #43 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg reiste ofte til Norge med to små, da en var baby og en var to år. Og de neste årene også. Den store klarer jo mye selv, den minste kan du ha i en bæresele. Og baggasjen på en vogn 😊 Anonymkode: e00b1...f6b Jeg vil bare tilføye noe: Det vanskeligste punktet for meg var sikkerhetskontrollen, men hvis du planlegger det godt når du pakker og har styr på hvor alt er, går det fint. Folk er søte og hjelpsomme når man har med små barn er min erfaring 😊 Anonymkode: e00b1...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #44 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 7.6.2025 den 23.51): Jeg reiste ofte til Norge med to små, da en var baby og en var to år. Og de neste årene også. Den store klarer jo mye selv, den minste kan du ha i en bæresele. Og baggasjen på en vogn 😊 Anonymkode: e00b1...f6b Godt å høre 😊har bestemt meg for å ta utfordringen i august. Eldste er ganske selvstendig, velger en relativt tidlig flyvning for å prøve å unngå så mye meltdown som mulig, selv om hen er en veldig rolig unge. Anonymkode: a6289...01e
AnonymBruker Skrevet 9. juni #45 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 8.39): Jeg vil bare tilføye noe: Det vanskeligste punktet for meg var sikkerhetskontrollen, men hvis du planlegger det godt når du pakker og har styr på hvor alt er, går det fint. Folk er søte og hjelpsomme når man har med små barn er min erfaring 😊 Anonymkode: e00b1...f6b Takk for heads up. Jeg skal ha det i bakhodet 🥰 Anonymkode: a6289...01e
AnonymBruker Skrevet 9. juni #46 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 9.39): Jeg vil bare tilføye noe: Det vanskeligste punktet for meg var sikkerhetskontrollen, men hvis du planlegger det godt når du pakker og har styr på hvor alt er, går det fint. Folk er søte og hjelpsomme når man har med små barn er min erfaring 😊 Anonymkode: e00b1...f6b I sikkerhetskontrollen er det en ting som gjelder, før man reiser hjemmefra, uansett hvor mange som skal igjennom. Pakk alt som skal ut av bagasjen i en egen lett gjenkjennelig plastpose/tøypose. Tøm posen i en egen beholder og send at av flytende og elektronikk igjennom først. Ikke glem noe i en håndbagasjeveske, da sinker det og du blir tatt til side. Etter sikkerhetskontrollen kan du pakke tilbake i håndbagasjen, eller bruke posen på nytt. Litt planlegging og alt går mye enklere. Anonymkode: 9c447...1ca
AnonymBruker Skrevet 9. juni #47 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I sikkerhetskontrollen er det en ting som gjelder, før man reiser hjemmefra, uansett hvor mange som skal igjennom. Pakk alt som skal ut av bagasjen i en egen lett gjenkjennelig plastpose/tøypose. Tøm posen i en egen beholder og send at av flytende og elektronikk igjennom først. Ikke glem noe i en håndbagasjeveske, da sinker det og du blir tatt til side. Etter sikkerhetskontrollen kan du pakke tilbake i håndbagasjen, eller bruke posen på nytt. Litt planlegging og alt går mye enklere. Anonymkode: 9c447...1ca Ja, jeg pleier alltid ha ting lett tilgjengelig og separat, men blir alltid tatt til siden uansett da de alltid vil teste vannet eller snacksen til barna osv., men er som regel en ganske grei prosess for det. Anonymkode: a6289...01e
AnonymBruker Skrevet 9. juni #48 Skrevet 9. juni Reiste med minste da han var 6 mnd og eldste 3,5 år. Vi var i "syden" - kun oss tre. Null problem. Anonymkode: 27bdf...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå