AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Hei! Mulig det er feil gruppe, men: noen anbefalinger på et Sexy hotell som ligger sentralt i København? Med et mener jeg hotell som er romantisk, og sexy preg på seg som oser av intimitet på en kjærestetur. Gjerne moderne… Anonymkode: 5cdc1...d42
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Manon Les Suites, Guldsmeden hotel. Google det, så ser du hva jeg mener 😊 Ligger midt i byen også, få minutter fra Rådhuspladsen. Anonymkode: 7c4bf...ad7
Snok1 Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Manon Les Suites, Guldsmeden hotel. Google det, så ser du hva jeg mener 😊 Ligger midt i byen også, få minutter fra Rådhuspladsen. Anonymkode: 7c4bf...ad7 Kan bekrefte Guldsmeden. Intimt og romantisk moderne hotell bygget i gammelt fabrikklokale med svømmebasseng i bakgården.
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Snok1 skrev (På 5.6.2025 den 6.00): Kan bekrefte Guldsmeden. Intimt og romantisk moderne hotell bygget i gammelt fabrikklokale med svømmebasseng i bakgården. Til TS: Guldsmeden er en kjede som har syv hoteller i København, hvilket man ikke får inntrykk av fra den over. Anonymkode: 7c4bf...ad7
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Hei. Var litt «pussig» hotell… kunne tenk meg litt mer moderne, ikke fult så botique…. Anonymkode: 5cdc1...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå