Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg kunne trengt noen råd og ideer.

En kollega av meg, som bor veldig langt unna, har nettopp fått vite at hun er gravid – det er fortsatt ganske tidlig i svangerskapet. Jeg har lyst til å sende henne en liten oppmerksomhet, noe som kan muntre henne opp og vise at jeg tenker på henne. Ikke noe til babyen, men noe til henne som person.

Det begynner å bli lenge siden jeg selv var gravid, så jeg er ikke helt oppdatert på hva som faktisk er fint å få i starten av et svangerskap.
Er det noen som har forslag til hva man kan sende i posten, som både er hyggelig og praktisk for en fersk mamma – og som tåler å reise langt?

Anonymkode: b583b...a5c

Skrevet

Kanskje morgenlevering? Evt. en sånn "survival kit" med ting hun kan trenge/kose seg med som gravid?

AnonymBruker
Skrevet

Pakken skal sendes til andre siden av jordkloden.

kan norsk sjokolade og te av bringebærblader være noe? Husker sånn te var en stor greie blandt mange da jeg var gravid

Anonymkode: b583b...a5c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater fortsatt te etter mine svangerskap, så det er nok en svangerskapsgreie, ja😄 hadde uansett blitt kjempeglad for omtanken uavhengig av hva du hadd sendt!

Mine tips er en god bok om hun liker å lese, en utfyllingsbok om svangerskap eller til å fylle ut sitater når barnet vokser opp, en strikkepakke på babytøy (hvis hun liker å strikke), gode sokker uten stram strikk til hovne føtter og Stratos

Anonymkode: 59aeb...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...