AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Jeg har to nettlinjer fra to forskjellige leverandører. En rask (og dyr) og en treg (men billig) Den billige bruker jeg som backup og til enkle ting. Men for en tid siden holdt jeg på å reorganisere all eletronikk i huset. Og ved feil så koblet jeg gaming-pcen til den trege linjen. Og den har jeg altså brukt i et par uker før jeg ved en tilfeldighet oppdaget at jeg brukte feil linje. Men spillingen har gått helt greit og jeg merket ingen forskjell. Hvor raskt internett trenger man egentlig til moderne spill? Anonymkode: e1879...472
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Det varierer fra spille til spill, noen krever mer enn andre. Anonymkode: 85d3e...4b1 1
Meowmere Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Det krever ikke så mye. Det kommer litt an på hvilke spill du spiller online. Det viktigste er hvor lang ping det er. Et tregere nett vil være litt mer sårbart hvis det er flere som bruker nettet samtidig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Du trenger ikke hastighet, spill flytter ikke store datamengder. Det du trenger er pålitelighet. Anonymkode: 4e3b9...b00 3
Hololo Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni gaming krever ikke så mye, usikker på hva du mener med treg linje men jeg har 100mbit og fungere topp til alt. Leverandørene liker å selge inn høyhastighet 1000mbit, men sannheten er at 99.99% av befolkningen har ikke bruk for disse hastighetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå