AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Usikker på om dette skulle ligge under helse, mat eller forbruker. Bare å flytte hvis dere vil! Jeg tror Hennig Olsen is nå har trukket tilbake is tre ganger på noen få uker. Som allergiker har jeg spist litt is og følt meg ganske trygg, men nå tørr jeg rett og slett ikke å kjøpe is av dem. Får de sanksjoner e.l. når de gjør slike feil? Anonymkode: 4d7fd...d2a
Brunhilde Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Du tror ? Jeg ser at de har tilbakekalt 3 forskjellige iskrem av ulike årsaker. Diplom-is har også tilbakekalt is, så feil skjer nok hos de fleste. Men sanksjoner ? Hva slags sanksjoner tenker du og, ikke minst, hva vil det gavne deg? Tror du ikke de aller fleste produsenter etterstreber å gjøre det riktige? De vil jo gjerne beholde kundene sine. Nå sier du ikke hva du er allergisk mot, men kanskje du må holde deg til iskrem som garantert ikke inneholder den/de ingeridiens/-ene? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Kan ikke du lage isen selv da? Du slipper hvertfall irritasjonen og frustrasjonen. Også vet du hva du får i deg. Hilsen Allergiker. Anonymkode: 1a7a4...abb 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Sanksjoner utenom de helt enorme kostnadene det er med tilbaketrekning? og omdømmetap? Disse feilmerkingene på is er ganske lett å oppdage også. samme med Diplom is sin, hvor du forventer en tres kroneis, men åpner en sjokolade kroneis. Eller Goman som har merket prinsessestang som kakemenn. Du skjønner øyeblikkelig at det er feil. Det er mye verre med tilbaketrekninger grunnet glassbiter, plantevernmidler, bakterier og lignende, som du ikke har sjans til å oppdage før du spiser. Anonymkode: c867a...b2c
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Skjønner at det er skremmende som allergiker og den skal jo ikke skje. Samtidig er ingen mennesker eller systemer feilfrie.. Anonymkode: 57036...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå