Gå til innhold

Er dette Subdrop?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lurer på om jeg opplevde sub drop. 
Ikke bare for at jeg har følelser for han. Men etter leken så har jeg vært kvalmen , vært tom og grene. Men har ikke sagt noe til han. 
Føler skyld eller skam. 
ts

Anonymkode: 4363f...539

Subdrop er ofte en nedstemt følelse etter lek.  Jeg fant denne, som virker som god informasjon: https://www.hellucifer.com/bdsm/sub-drop/

Det høres mer ut som om du har "snill pike syndrom", som gjøre at du ikke lar bratten i deg få komme frem på en bra måte. 
Snakk med din partner om å få lov å bratte innimellom. Finn måter hvor dere begge er ok med at dette skjer. 
På denne måten, kan du være "snill pike" mye av tiden, også bratte i de settinger hvor dere begge er ok med det. 

Det at han prøver å høre etter, og forstå, er bare positivt. 
Du kan dessverre ikke gjøre deg til noe du ikke er. Men du kan være det du er, på en bedre måte kanskje. 

Lykke til. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lurer på om jeg opplevde sub drop. 
Ikke bare for at jeg har følelser for han. Men etter leken så har jeg vært kvalmen , vært tom og grene. Men har ikke sagt noe til han. 
Føler skyld eller skam. 
ts

Første regel i ALLE D/s forhold er kommunikasjon. Klarer du ikke det har du ingenting der å gjøre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
SlemUlv skrev (5 timer siden):

Subdrop er ofte en nedstemt følelse etter lek.  Jeg fant denne, som virker som god informasjon: https://www.hellucifer.com/bdsm/sub-drop/

Det høres mer ut som om du har "snill pike syndrom", som gjøre at du ikke lar bratten i deg få komme frem på en bra måte. 
Snakk med din partner om å få lov å bratte innimellom. Finn måter hvor dere begge er ok med at dette skjer. 
På denne måten, kan du være "snill pike" mye av tiden, også bratte i de settinger hvor dere begge er ok med det. 

Det at han prøver å høre etter, og forstå, er bare positivt. 
Du kan dessverre ikke gjøre deg til noe du ikke er. Men du kan være det du er, på en bedre måte kanskje. 

Lykke til. 

Perfekt svar her.

Jeg tror kanskje det er "brat-inga" som skaper problemene ved at den kommer fram for mye for en nybegynner-dom. Ikke at det er noe feil med å være brat, men en litt for hensynsfull dom vil ikke takle motstanden som en brat kan gi.

Å skjønne når motstand faktisk på ekte betyr "jeg vil ikke" eller når motstand egentlig er en utfordring er vanskelig (og risikofylt) nok for de fleste erfarne doms.

Det tar ofte år å bli SÅ godt kjent med sin partner. Man blir vel aldri helt utlært, egentlig. 

"Kommunikasjon" er lett å si. Det er riktig også. Men det er ikke alt en sub/brat har lyst å si rett ut, fordi det tar bort noe av magien (i mangel av et bedre ord).

Et stopp-ord tror jeg kunne løst mye.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Erfarenmann skrev (1 time siden):

Perfekt svar her.

Jeg tror kanskje det er "brat-inga" som skaper problemene ved at den kommer fram for mye for en nybegynner-dom. Ikke at det er noe feil med å være brat, men en litt for hensynsfull dom vil ikke takle motstanden som en brat kan gi.

Å skjønne når motstand faktisk på ekte betyr "jeg vil ikke" eller når motstand egentlig er en utfordring er vanskelig (og risikofylt) nok for de fleste erfarne doms.

Det tar ofte år å bli SÅ godt kjent med sin partner. Man blir vel aldri helt utlært, egentlig. 

"Kommunikasjon" er lett å si. Det er riktig også. Men det er ikke alt en sub/brat har lyst å si rett ut, fordi det tar bort noe av magien (i mangel av et bedre ord).

Et stopp-ord tror jeg kunne løst mye.

Takk til begge, vi har snakket og skal ta det rolig fremover. Og jeg må lære å kommunisere bedre. 
ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (10 timer siden):

Kanskje bare……ikke kommentere?

Hva i himmelens navn har du med det? Hvis du er opptatt av forumdisiplin, bør du begynne med deg selv. Der er det atskillig å ta tak i

Anonymkode: f7713...45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror du må forbedre dine analytiske ferdigheter 😉

Anonymkode: 62420...8a9

Det er nok for sent for en som nærmer seg pensjonsalder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva i himmelens navn har du med det? Hvis du er opptatt av forumdisiplin, bør du begynne med deg selv. Der er det atskillig å ta tak i

Jeg fjerndiagnostiserer ikke anonyme fremmede i i åpne diskusjonsforum på grunnlag av ett innlegg. Jeg gjemmer meg heller ikke som AnonymBruker og forfølger andre brukere mens jeg selv flyr komfortabelt under radaren.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (47 minutter siden):

Jeg fjerndiagnostiserer ikke anonyme fremmede i i åpne diskusjonsforum på grunnlag av ett innlegg. Jeg gjemmer meg heller ikke som AnonymBruker og forfølger andre brukere mens jeg selv flyr komfortabelt under radaren.

Du vet åpenbart ikke hva ordet «diagnostisere» betyr. Herregud.

Skrevet

Det første som faller meg inn:

Jamen, det at du gir han fingeren og ikke lystrer, det er jo noe av det som ... altså, du er jo ikke en drittjente/ brat hvis du bare er lydig?

Så det der kom jo på en måte til å henge sammen. At du dermed blir ei utfordring for han, det er som det er. Og slik vi menn er oppdratt til å være så snille og greie og osv, ... han må riste av seg en del sosial tilpassing for å få det til det å temme deg. Så han må venne seg til rollen.

HVIS han har det i seg å være brat tamer, da. Det kan jo være at han synes det er spennende men at det liksom ikke er noe for han likevel (litt som de fleste som prøver piperøyking eller å gå med tversover - uten sammenlikning forøvrig, jeg veit ikke hvorfor jeg kom på den sammenlikninga).

Det andre innlegget ditt: at du føler deg litt tom osv., det er ikke rart, for du fikk ikke helt det du ville ha.

...

Forresten: kan vi slippe mistenkeliggjøring og amatørpsykiatriske analyser av oss pervoer i denne tråden?

Skrevet
draug 75 skrev (På 6.6.2025 den 16.05):

Forresten: kan vi slippe mistenkeliggjøring og amatørpsykiatriske analyser av oss pervoer i denne tråden?

🤟😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...