Den anonyme Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Jeg har et lite men koselig kjøkken. Fargen på veggene er i lys ørken (nesten hvit). Nåværende farge på kjøkkeninnredningen er mellommørk blå (grusom farge som ikke passer her i det hele tatt). Jeg tenker å male innredningen, men klarer ikke bestemme meg for farge. 🙄 Ønsker en farge som er "lett å holde ren" om det gir mening. 😅 Ønsket sluttresultat er et koselig men moderne inntrykk. 🤩 Noen med tips??
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Jeg liker denne https://www.nordsjo.no/no/farge-paletter/s-3005-y50r-2335180 Anonymkode: 25df1...48d
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni Hvilken nyanse er "lys ørken"? Er den "ren", mye gult eller rødt i seg? Varm/kald? Jeg finner den ikke noe sted i fargekart til noen av produsentene. Jeg ville holdt meg til en farge som ikke er for tung og for stor kontrast til veldig lyse vegger. Eksempler på farger som er lune og ikke for mørke: Humble yellow Silhouette Cashmere Krydderurt Pale green Treasure Det kommer så an på lys og farger i resten av leiligheten, benkeplate og evnt fliser, og hva slags uttrykk du ønsker. Anonymkode: e38c6...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Ta bilde av kjøkkenet ditt og få ChatGPT til å fargesette det:) så ser du hvordan det kan bli:) Anonymkode: f7dcd...870 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ta bilde av kjøkkenet ditt og få ChatGPT til å fargesette det:) så ser du hvordan det kan bli:) Anonymkode: f7dcd...870 Takk for tips! 🙂 Anonymkode: 8e603...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå