AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg er 32 år og føler meg aldri sexy pågrunn av cellulitter nedenfor rumpa på baksiden av lårene pluss fremme på lårene !! Å sånne ‘’huller’’ på rumpa. Hater sommeren i shorts å bikini og føler meg ikke vel 😕 Har damene deres det? Jeg ser nesten ingen som er så ille plaga som meg. Gjerne si alderen din hvis du deler tanker Anonymkode: 02317...c82
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Jeg har stor rumpe, cellulitter og noen røde flekker på rumpa som aldri går bort. Jeg hater rumpa og lårene mine. Men kjæresten min som er veldig glad i meg for den jeg er elsker rumpa mi. Cellulitter aner han ikke hva er. Han vet hvordan de fleste damers hud på lårene ser ut og det er - med cellulitter. Han ser hud og han ser myke kurver. Han ser ikke noe av det jeg ser. Anonymkode: f26e6...ed2 2 5 2
Anonym941 Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Jeg lurer også på dette.. har masse cellulitter og tørr ikke gå i bikini 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Ganske usmakelig. Som en kjøttaktig citron - tung og lite appetittlig. Anonymkode: 132c8...4e1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske usmakelig. Som en kjøttaktig citron - tung og lite appetittlig. Anonymkode: 132c8...4e1 Trenger ikke være tungt for å ha cellulitter, incel. Mange slanke har også det. Anonymkode: 1eab5...de5 9 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Synes det kan være ganske sexy. M36 Anonymkode: a1975...a58 2
Meowmere Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Det er såpass vanlig at det ikke er noe jeg tenker over. 4
Rosa Gnom Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er 32 år og føler meg aldri sexy pågrunn av cellulitter nedenfor rumpa på baksiden av lårene pluss fremme på lårene !! Å sånne ‘’huller’’ på rumpa. Hater sommeren i shorts å bikini og føler meg ikke vel 😕 Har damene deres det? Jeg ser nesten ingen som er så ille plaga som meg. Gjerne si alderen din hvis du deler tanker Anonymkode: 02317...c82 Er 38 og tenker ikke noe på det. Vil ikke si at det er vakkert,men vil heller ikke si at det er stygt. Tenker at det er helt naturlig jeg. Det og strekkmerker feks. Gjør meg ingenting. Utover det så tenker jeg ikke stort på det altså. Tror nesten alle jeg har vært sammen med har hatt cellulitter i en eller annen form, så tipper det er ganske vanlig. Endret 3. juni av Rosa Gnom 1 1
Fighter83 Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Er 42, har ganske saftige lår og rumpe. Trener en del så de har en fin form selv om det er mye. Har også cellulitter 👍 Driter lang f... Føler meg flott fordi jeg får gode tilbakemeldinger og prøver å kle meg slik at jeg føler meg fin men går ikke rundt i hotpants til hverdags akkurat 😅 Får bli til frekke anledninger med den/de rette😉 Bruker derimot en del ettersittende treningsshorts nå som det er såpass varmt og da jeg ønsker brune lår og legger. Leggene og lårene synes jeg ser bedre ut med brunere hud. Har funnet en flott en via New Yorker 💞 Kan absolutt anbefale denne 👍 er også high waist uten å trykke inn magen så den er veldig behagelig å gå med👏 https://s.newyorker.de/gGmY Ellers så kan jeg anbefale en god hampvott som man skrubber seg godt med daglig i dusjen eller i det minste ukentlig for økt blodsirkulasjon og få jevnligere og renere hud. 2 2
Druid Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er 32 år og føler meg aldri sexy pågrunn av cellulitter nedenfor rumpa på baksiden av lårene pluss fremme på lårene !! Å sånne ‘’huller’’ på rumpa. Hater sommeren i shorts å bikini og føler meg ikke vel 😕 Har damene deres det? Jeg ser nesten ingen som er så ille plaga som meg. Gjerne si alderen din hvis du deler tanker Anonymkode: 02317...c82 Jeg er snart 60, og har aldri, siden jeg var 13 og begynte å se på det annet kjønn med vurderende blikk, vurdert cellulitter. Jeg var nærmere 40 før jeg fikk koblet ordet og konseptet sammen på grunn av min kone. Jeg fatter seriøst ikke hvor kvinner drar disse problemene ut fra? Altså hvilken mikroskopisk andel menn har noen sinne vurdert cellulitter som noe annet enn ... "hud utseende" Og seriøst: HUDEN din er ikke sexy - "Sexy" er en instilling, ikke et utseende. 14 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Er mann - synes ikke noe negativt om dette i det hele tatt. For meg er kropp en kropp. Vi er alle forskjellige og flotte. Anonymkode: 1c785...799 1 2 1
kjekkfyr Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Fullstendig uproblematisk - det er DU som er attraktiv, ikke fravær av cellulitter 😊 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Ser på cellulitter som noe naturlig, kan faktisk være noe kvinnelig og sexy med det, men ikke dermed sagt at jeg velger kvinner på grunn av cellulitter. Men når jeg var veldig ung så var ikke cellulitter noe attraktivt, kanskje på grunn av at det ble forbundet mest med mer modne damer, men det var vel det samme som med rynker og alt som følger med alderen. Men når man modnes selv så modnes synet på kropper også. Anonymkode: e0546...e8c 2
Snok1 Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni (endret) Jeg nærmer meg seksti og tenner primært på kvinner på min egen alder. Cellulitter er på ingen måte til hinder for seksuell tenning, jeg kan ikke huske at det noensinne har vært en vurdering. Jeg har strengt tatt ingen hang-ups på fysikk. Kvinner jeg har falt for har hatt alle kroppsstørrelser og -former, alle farger på hår og øyne….. Endret 4. juni av Snok1 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 32 år og føler meg aldri sexy pågrunn av cellulitter nedenfor rumpa på baksiden av lårene pluss fremme på lårene !! Å sånne ‘’huller’’ på rumpa. Hater sommeren i shorts å bikini og føler meg ikke vel 😕 Har damene deres det? Jeg ser nesten ingen som er så ille plaga som meg. Gjerne si alderen din hvis du deler tanker Anonymkode: 02317...c82 Mannen min har alltid syntes ceculitter var sexy. Selv som tenåring. Så vi som har det hadde ikke så mye å bekymre oss for som vi trodde. Er sikkert mange der ute som liker det, men ikke tør å si det. Eller som sier "æsj" høyt fordi alle andre gjør det. jeg har alltid hatt komplekser! Men han synes det er sexy, som sagt. Og ikke fordi det er på meg. Anonymkode: 79bcf...674
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni Jeg har det selv om jeg er normalvektig og trener, men har aldri opplevd at det er noe problem. Virker ikke som de fleste menn bryr seg noe særlig, siden det er såpass vanlig. Mannen min synes det fineste på meg er rumpe og lår, veldig rart når det er det jeg har mest komplekser for 😄 Anonymkode: be399...85b 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #17 Skrevet 4. juni At dere er altfor opphengt i det. Anonymkode: 98afb...112 1
Krist1an Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni Who cares. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At dere er altfor opphengt i det. 👆
AnonymBruker Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni Altså, det er jo ikke pent, men jeg bryr meg ærlig talt ikke. Får være måte på hvor kresen man skal være. Anonymkode: 098d4...fce
AnonymBruker Skrevet 4. juni #20 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 32 år og føler meg aldri sexy pågrunn av cellulitter nedenfor rumpa på baksiden av lårene pluss fremme på lårene !! Å sånne ‘’huller’’ på rumpa. Hater sommeren i shorts å bikini og føler meg ikke vel 😕 Har damene deres det? Jeg ser nesten ingen som er så ille plaga som meg. Gjerne si alderen din hvis du deler tanker Anonymkode: 02317...c82 Vi bryr oss ikke. Kun damer som er opptatt av dette Anonymkode: 72b89...c9e 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå