AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg tenner veldig å få en footjob med hvite ankelsokker. Men veldig usikker på å si det til dama og spørre henne om det. Hvordan hadde du reagert på noe sånt? Anonymkode: 932e1...539
Snok1 Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Det er jo bare å spørre. Hun kan si nei, eller hun kan si ja. Dette er virkelig en uskyldig -og antakelig svært vanlig- fetisj.
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tenner veldig å få en footjob med hvite ankelsokker. Men veldig usikker på å si det til dama og spørre henne om det. Hvordan hadde du reagert på noe sånt? Anonymkode: 932e1...539 Jeg hadde gjort det. Nå er jeg veldig nysgjerrig av meg da 😂 Synes det er gøy å prøve noe jeg ikke har prøvd før. Hadde nok vært litt forsiktig i måten å legge det fram på. Mye skam ute og går dessverre. Anonymkode: 93a40...2d5
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde gjort det. Nå er jeg veldig nysgjerrig av meg da 😂 Synes det er gøy å prøve noe jeg ikke har prøvd før. Hadde nok vært litt forsiktig i måten å legge det fram på. Mye skam ute og går dessverre. Anonymkode: 93a40...2d5 Vanlige sokker gir meg ingen ting. Må være minst knestrømper, stay up eller strømpebukser. Følelsen av glatt nylon er magisk. Anonymkode: cb036...5b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå