Mrs. B Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har Messenger, og der ser jeg at man kan få den til å gi et signal når man mottar e-post. Jeg bruker Outlook Express til å laste ned e-posten. Jeg får aldri noe varsel om mail? Søsteren min som bruker Hotmail får derimot det... må man bruke Hotmail for å få e-mail varsel? Eller må jeg gjøre noe spesielt for å få det til å virke med Outlook Express? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Du kan installere flere kontoer i Outlook, bla. Hotmail. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #3 Del Skrevet 20. november 2002 Di kan gå inn på Verktøy og alternativer i Outlook express. I mappa "Generelt" kan du sette en hake for å få varsel om ny mail. Var det noe sånt du var ute etter? Jeg antar at Outlook Express må være åpen (evt. minimert) for at du skal få varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Vent nå litt, er det slik at du vil kunne lese hotmailen din i Outlook Mrs. B eller roter jeg bare nå :-) Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 20. november 2002 Nei det var ikke det jeg mente, jeg kan alt om oppretting av kontoer og identiteter. Ikke bruker jeg Hotmail heller. *fysj* Har eget webdomene som jeg også har e-post adresse på. Denne e-posten laster jeg ned med Outlook Express. Kan jeg få Messenger til å varsle meg uten at jeg må ha Outlook Express åpen hele tiden? Jobber på PCen hele dagen og liker ikke at OE da tar opp plass nederst på skjermen når jeg har så mye annet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #6 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg tror nok at OE må være åpen eller minimert (har prøvd å finne ut av dette selv noen ganger). Det samme gjelder MS Outlook Incredimail har en varsling som ikke krever at programmet er åpent. Da jeg ikke fikk til OE gikk jeg over på Incredimail og er veldig fornøyd med det! Minimerte programmer er noe herk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. november 2002 #7 Del Skrevet 20. november 2002 He He, NÅ skjønte jeg hva du mente. Installer siste versjon av messenger som åpner seg i taskbaren mens du jobber, da popper det opp en lite vindu når du får ny e- post. Men det er jo til hotmail..... hmmmmm Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. november 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 20. november 2002 Æsj ja.. det ante meg vel.. Har prøvd Incredimail en gang, men det var ikke noe for meg.. litt for "harry" og litt for mye av det "gode". Synes Outlook Express er veldig fint, men to ting savner jeg; varsling av e-post uten å måtte ha programmet oppe, og at man kan se hvilke mailer som ligger på e-post serveren før man evt. laster dem ned. Incredimail har jo begge disse funksjonene, men allikevel likte jeg den ikke.. ja ja.. kanskje i en senere versjon av OE?! *håpefult* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #9 Del Skrevet 20. november 2002 Det finnes jo flere mailprogrammer da! Har ikke erfaring med annet enn Outlook og OE + Incredimail (sistnevnte kun til privat bruk). Men du kan jo søke litt på nettet. Har hørt om et par andre programmer, men husker ikke navnet på noen av dem i farta. Jeg vet heller ikke om de har pop-ups eller om du kan se mailene på serveren. Men de er visst mer stabile enn Microsofts produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 20. november 2002 #10 Del Skrevet 20. november 2002 Har du forsøkt Eudora? Den bruker jeg! http://www.eudora.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #11 Del Skrevet 20. november 2002 Plutselig kom jeg på navnet på et program jeg har hørt mye positivt om. Eudora http://www.eudora.com/email/index.html Har ikke prøvd programmet, men det står endel på denne siden som du kan ha nytte av. Si ifra hvis du finner noe interessant da. Har lastet ned for mye allerede jeg. PC-en min er full av gratisprogrammer og annet tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå