Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Edit: Har fått svar på det jeg lurte på. Takk for alle svar. Jeg var bestemt på denne kjolen helt til jeg fikk spørsmål fra to stk «er ikke den litt for hvit?», så mye av usikkerheten bunner derfra ☺️

Jeg er fullt klar over at hvit kjole er fyfy som bryllupsgjest men er Litt usikker på grensa for når den er «for hvit». Hva tenker dere om denne? 

IMG_5507.jpeg

Endret av Haapefull
Skrevet

den er blomstrete ikke hvit

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Den har kun hvit som grunnfarge og har så mye blomster at den er innafor 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den der er for hvit, må den ene dama bytte sko også. Og lukke igjen munnen siden hun har for hvite tenner :D

Anonymkode: ea917...983

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leter etter bildet av den hvite kjolen.... Ser bare en som er blomstrete, eller lilla hvis en skal sette farge på den.

Anonymkode: bca73...9d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke kle deg i noe som ligner en brudekjole. Dette ligner ikke på en brudekjole. Dette er en lilla blomstrete sommerkjole. 

Anonymkode: 1d4a9...918

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig at andre gjester kommer til å ta feil av deg, i en blomstrete kjole, og bruden? 

Anonymkode: 79a13...b19

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du skal ikke kle deg i noe som ligner en brudekjole. Dette ligner ikke på en brudekjole. Dette er en lilla blomstrete sommerkjole. 

Anonymkode: 1d4a9...918

Dette! Hvit kjole ville vært en ensfarget hvit kjole eller noe som ser ut som en brudekjole. 
Kjolen som er avbildet er ingen av delene!

Den er en kjole med blomstermønster i lilla.

Endret av mereo
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du virkelig at andre gjester kommer til å ta feil av deg, i en blomstrete kjole, og bruden? 

Anonymkode: 79a13...b19

Selvfølgelig ikke, men som jeg skriver er jeg usikker på hvor grensen går for hva som er for hvit eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har da alltid tenkt at man ikke skal ha helhvit kjole på seg. Mønstret med forskjellige farger, har jeg aldri ofret en tanke. Da er jo nesten alle kjoler sommerkjoler "hvite".... 

Anonymkode: b0e9c...86d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De eneste gangene jeg har reagert på bryllupsantrekk var en som hadde kjole som hadde blomster på skjørtet, men hvor overdelen var kritthvit. Det føltes litt unødvendig, selv om man så forskjell. Og så har jeg sett en som gikk i super tettsittende sort kjole som såvidt gikk nedenfor skrittet, i et høstbrullup. Det føltes heller ikke helt passende, hun var ganske ung så tenkte sikkert ikke over det. Jeg er selv over snittet opptatt av å ikke skille meg ut i bryllup, men den kjolen der tror jeg veldig få tenker på som for hvit, poenget er jo at man ikke skal gå i ett med bruden, eller stjele all oppmerksomheten, og denne gjør ingen av delene.

Anonymkode: 6f5ca...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...