Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2006 #21 Del Skrevet 21. mars 2006 RISK er superbra! (men tar laang tid også blir jeg alltid litt for emosjonell ). Er også glad i TP! Også er jeg svak for..... ludo. Vet det er et teit barnespill, men jeg syns det er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #22 Del Skrevet 24. mars 2006 Alle tiders spill er et litt annedledes kunnskapsspill, kjempemorsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #23 Del Skrevet 24. mars 2006 Othello er morsomt! Spesielt siden jeg vinner hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 25. mars 2006 #24 Del Skrevet 25. mars 2006 Det finnes så mye bra spill! Jeg liker: * Risk * Trivial Pursuit * Scrabble * Roborally * Gilliotine (Et kjapt kortspill hvor man halshugger adelige under den franske revolusjonen) * Alle tiders spill * Ticket to ride * Metro (Å legge t-baneskinner i Paris, minner litt om Carcasonne) * Settlers * Lord of the Rings (Passer veldig bra for dårlige tapere siden man spiller mot brettet og ikke mot hverandre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mars 2006 #25 Del Skrevet 25. mars 2006 TP er best synes jeg. Kan være mange sammen og blir veldig morsomt. Spesielt den nyeste versjonen, der kakespørsmålene er på dvd, og mye handler om tv, kjendiser, mote og film. Ikke bar kriger og sånne ting vi som er litt yngre ikke kan eller husker så mye av. anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 26. mars 2006 #26 Del Skrevet 26. mars 2006 Cranium- for de som liker å være aktive-- her er både plystring, miming, tegning, kunnskap, synging og mere til.. ← Helt enig! Cranium er festlig! Nevner også Brainstorm, samt Passport, TP og Det Store Norske Spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 7. april 2006 #27 Del Skrevet 7. april 2006 Spill er kjempegøy!!! Jeg liker: * Scrabble * Den forsvunne diamant * Backgammon * TP * The Amazing Labyrint * Passport OG kortspill og UNO! (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. april 2006 #28 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg liker Carcassonne, TP, Passport, Settlers, Airport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 8. april 2006 #29 Del Skrevet 8. april 2006 (bare et lite tips; ark bokhandel har halv pris på spill nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. april 2006 #30 Del Skrevet 9. april 2006 Mine favoritter er: * Ticket 2 ride (hekta på nettspillet: www.ticket2ridegame.com) * Settlers (også hekta på nettspillet: http://catan.jsettlers.org/host2.html) * Fantasi (mime-fantasi med lag...kan ta litt av) * Kortspillet Mafia * Uno * Brainstorm * Kokkelimonke * De fleste kunnskapsspillene liker jeg... Anbefaler ikke Melodi-Fantasi om du ikke har mange frimodige spillevenner... tror vi har spilt det spillet 1 gang, og det var ikke akkurat noen suksess... bortkasta penger... Må nevnes at jeg spiller mye nettspill fordi vi har så få venner som liker å spille brettspill (går det an???) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #31 Del Skrevet 9. april 2006 (bare et lite tips; ark bokhandel har halv pris på spill nå...) Vet du hvilke spill dette gjelder? Har veldig lyst på både Settlers og Cranium til påske og hvis dette stemmer kan jeg jo kjøpe begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 9. april 2006 #32 Del Skrevet 9. april 2006 Alle tiders spill er et litt annedledes kunnskapsspill, kjempemorsomt! ← Helt enig! Kjempemorsomt spill I tillegg liker jeg Det store norske spillet, TP og Kokkelimonke for å nevne noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 9. april 2006 #33 Del Skrevet 9. april 2006 Vet du hvilke spill dette gjelder? Har veldig lyst på både Settlers og Cranium til påske og hvis dette stemmer kan jeg jo kjøpe begge ← ALLE! jeg kjøpte på fredag, og da var det det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #34 Del Skrevet 10. april 2006 Risk og Settlers anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. april 2006 #35 Del Skrevet 10. april 2006 Henger meg på Cranium! Skikkelig bra på vorspiel eller fest. (Men herregud så vanskelig det er å stave ord med en flaske vin innabords...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #36 Del Skrevet 11. april 2006 Hjemme hos oss er vi hekta på Rummy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå