Gå til innhold

Ny tv. Best med samsung tv plus eller google tv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken smart funksjon for appene er best? Må ikke være en av de heller hvis det fins flere. Hvilken har du og er du fornøyd? Hørt at mange som har samsung tv plus som irriterer seg over at den starter av seg selv og spiller av ting de ikke vil se. Men sånn Google tv hvis det står at det er med chromecast så skal vel chromecast bli ubrukelig nå snart etter hva jeg skjønte (vet ikke hvordan det er med TVer med der på da? Men de løse chromecastene skulle bli ubrukelige etter hva jeg skjønte) 

Anonymkode: 5a0c3...16e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp Apple TV.

Samsung OS og Google TV er worst of both world. Søppel. Gjør deg selv en tjeneste og kjøp Apple TV.

Anonymkode: 31f2b...232

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er i apple sitt øko system, så anbefaler jeg heller den nye google tv streamer.
https://store.google.com/product/google_tv_streamer?hl=no
Apple er for raringer som ikke kan bedre. (ja, måtte bare fyre tilbake på posten over:)

Anonymkode: b804c...428

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvilken smart funksjon for appene er best? Må ikke være en av de heller hvis det fins flere. Hvilken har du og er du fornøyd? Hørt at mange som har samsung tv plus som irriterer seg over at den starter av seg selv og spiller av ting de ikke vil se. Men sånn Google tv hvis det står at det er med chromecast så skal vel chromecast bli ubrukelig nå snart etter hva jeg skjønte (vet ikke hvordan det er med TVer med der på da? Men de løse chromecastene skulle bli ubrukelige etter hva jeg skjønte) 

Anonymkode: 5a0c3...16e

Chromecast skal ikke bli ubrukelig. Google har utviklet en ny TV-enhet som erstatter de gamle små donglene. Den støtter Threads/Matter, så derfor måtte den bli litt større og frem på tv-benken for bedre dekning i huset. 

Både Google TV Streamer og AppleTV er bra enheter, og totalt overlegent alt som følger med av smart-tv-funksjonalitet fra tv-produsentene. 

Endret av newman01
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...