Gå til innhold

Kjedelig julegave?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å gjøre det enkelt i år og bare gi fotografbilder av barna våre til søsken/svigerinner/svogere. Jeg synes det er en koselig gave - men er det kanskje litt kjedelig å få bare det? Jeg tenkte å supplere med litt julegodt i tillegg, men ikke så mye - fotografbilder er jo dyrt... Hva synes dere? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er en helt grei julegave, jeg!

Fotograf-bilder er ikke så veldig billig, og hvis dere åttpåtil rammer inn i klipsrammer eller noe så er dette ypperlige julegaver...

Fikk bilde av nevøen min i fjor, og det synes jeg var kjempestas! Trenger ikke mer!!

Det er ikke hvor mye man får eller prisen som teller, det er TANKEN!

Blir litt sliten av det "kjøpepresset" som har blitt på julegavehandling de siste årene, jeg... Så enkelt da jeg var liten...Da ble jeg fornøyd da jeg fikk en blyant og viskelær i julegave fra storesøster, da.. :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er hyggelig med bilder til jul, og har også gitt det selv da barne var mindre (men "selvtatte", - er ikke så glad i oppstilte fotografbilder.....), men så etterhvert at mottakerne fikk problemer med hvor de skulle gjøre av bildene........ alt kan jo ikke henges på veggen og settes på hyller.

Selv løser jeg "problemet" med at jeg har laget et galleri i trappen der hele slekta henger, og så skifter jeg ut bildene av hver enkelt når og hvis jeg får nye - altså kun et bilde av hver til enhver tid. Bildene jeg tar ned fra veggen setter jeg i et eget album med skilleark, og skriver litt om "hvem-hva-hvor". Koselig å bla i, og gjerne kjekt for kommende generasjoner å bli kjent med anene??

Har forresten gjort det samme med bryllupsbilder, dåpsbilder o.l. Har delt det "familievis" (dette gjelder jo også venner), - starter med brudebilde og følger opp med bilde av barna fra nyfødt og til konfirmasjon, og til slutt også brudebilde av dem (men der stopper det heldigvis.....)

Så bilder er kjekt å få - og kjekt å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til de responser du har fått. Finnes ikke kjedelig!! Det er tanken som teller..og det å få bilder er koselig..synes nå jeg da!!

Merry X-mas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle det være kjedelig???? :o Å få bilder av barna i familien (eller av andre personer/hendelser...)??? :-?

Å nei du - det er kos det. Tenk å kunne få "se" disse herlige barna hver dag da..........herliiiiggg! Bildene av "mine" barn har hedersplassen i seksjonen/på veggen ...... og blir byttet ut med nyere utgaver når jeg får det! 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...