Gjest emilia Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Føler du den samme nytelsen? Blir du fortsatt kåt? Jeg har to barn,og her har vi ett topp sexliv
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Litt rart i begynnelsen. Men det var en overgangsfase som gikk raskt over. Fungerte helt topp etter et par mnd.
Gjest Lompa Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Jupp. Vi hadde sex igjen allerede en uke etter fødslen og alt var som før. Kanskje enda bedre. og bedre skal det bli, med jevnlig trening med knipekuler. Så var je gkanskje også veldig heldig, som ikke revnet eller ble klippet. De som har det har det kanskje ikke like godt...
Gjest marthepia Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Jepp, jeg har født! Vi hadde sex 2 mnd etter fødselen og det gikk veldig bra. Var litt nervøs, men ingen grunn til bekymring Sex`n er bra den! Ikke noe klaging der, men vi har begynt med glidekrem.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Så var je gkanskje også veldig heldig, som ikke revnet eller ble klippet. De som har det har det kanskje ikke like godt... Hørt om sying Like "Trang" og godt etterpå her
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #9 Skrevet 18. mars 2006 Det er få m,enn som svarer her. For alt vi vet kan jo de ha en annen mening?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #10 Skrevet 18. mars 2006 hun spurde jo de som har født...og det er vell fremdeles kvinnen. Har selv født 3 barn ,og sex er like bra ,helst bedre. trangheten er vell trangere enn da jeg var 20 ,nå er jeg 44.
Chiquita Skrevet 18. mars 2006 #11 Skrevet 18. mars 2006 Jeg har født, og jeg ble klippet. sexen var igang etter 3 uker. Da var jeg ikke like "trang", men det har blitt mye bedre, og minst like bra som før (i følge mannen) Kniping er tingen...
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #12 Skrevet 18. mars 2006 11 uker siden jeg fødte (og ble klippet+revnet) - fremdeles for vondt til å fullføre et helt samleie... (til tross for glidekrem og oppvarming) ... lurer på når alt blir som før... er det bare meg det ikke funker for? tingeling
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #13 Skrevet 18. mars 2006 11 uker siden jeg fødte (og ble klippet+revnet) - fremdeles for vondt til å fullføre et helt samleie... (til tross for glidekrem og oppvarming) ... lurer på når alt blir som før... er det bare meg det ikke funker for? tingeling ← Tar sikkert bare litt lenger tid. Det blir nok bra etter hvert skal du se. Har hørt at det er mer vondt å bli klippet enn å revne. Selv revnet jeg visst noe veldig, men fikk ingen problemer i ettertid. Har kun snakket med en som ble klippet, det var visst ikke så veldig alright.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #14 Skrevet 18. mars 2006 Jupp. Vi hadde sex igjen allerede en uke etter fødslen og alt var som før. Kanskje enda bedre. og bedre skal det bli, med jevnlig trening med knipekuler. Så var je gkanskje også veldig heldig, som ikke revnet eller ble klippet. De som har det har det kanskje ikke like godt... ← Skal man ikke egentlig vente en seks ukers tid? Utrenselse og sånne ting? men nok om det - jeg har født tre barn, og sexlivet ble bare bedre og bedre.
tuji Skrevet 18. mars 2006 #15 Skrevet 18. mars 2006 er det bare meg det ikke funker for? Du er sikkert bare den eneste som tør å si det høyt. Ingen liker å innrømme når det ikke går så bra.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #16 Skrevet 18. mars 2006 Jeg må si jeg slet lenge for å få opp igjen sex lysten.. Vi hadde sex, men veeeeeeeeeeldig sjeldent og kan ikke si det funket så bra for meg... Ikke at det var vondt eller noe, men var ikke helt der for og si det slik. Nå har jeg sluttet på p-pillen og nå merker jeg at sex lysten har tatt seg opp igjen. Tror det kanskje muligens kan ha en sammenheng samtidig som jeg gikk arbeidsledig en stund etter permisjonen var ferdig og da ble jeg nesten litt deprimert og jeg tror vel ikke det hjalp stort på. Men nå 16 mnd etter snuppa kom til verden ser det ut til å ta seg opp igjen.. Var redd det aldri skulle skje, men nå er jeg mer optimist.
Chiquita Skrevet 18. mars 2006 #17 Skrevet 18. mars 2006 Skal man ikke egentlig vente en seks ukers tid? Utrenselse og sånne ting? ← Nei, det er ingen regel for hvor lenge man må vente. Det er bare å "sette igang" når man har lyst, men så lenge man har renselse (eller de første 6 ukene) må man bruke kondom for å unngå infeksjonsfare...
Gjest Ulf Skrevet 19. mars 2006 #18 Skrevet 19. mars 2006 Det er vel naturlig og ganske vanlig at det blir mer slapt og slarkete i underlivet etter en fødsel? Min erfaring er hvertfall at det kjennes ut som et stort hulrom uten friksjon etter kvinner har født.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2006 #19 Skrevet 19. mars 2006 Det er vel naturlig og ganske vanlig at det blir mer slapt og slarkete i underlivet etter en fødsel? Min erfaring er hvertfall at det kjennes ut som et stort hulrom uten friksjon etter kvinner har født. ← Musklene kan trenes opp igjen. Men det tar litt tid.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2006 #20 Skrevet 19. mars 2006 11 uker siden jeg fødte (og ble klippet+revnet) - fremdeles for vondt til å fullføre et helt samleie... (til tross for glidekrem og oppvarming) ... lurer på når alt blir som før... er det bare meg det ikke funker for? tingeling ← 11 uker er ikke så lenge da, det kommer seg... det er noen som får vondt i arrene der det har vært sting osv, men det vil bedre seg. Gjør det det ikke, så få en lege til å se på det - det hender de tar litt av i syinga når de holder på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå