mocci Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Heia! Jeg har kjøpt en mobil via chess ved å skifte til chess gold abonnement. Er det noen av dere som har gjort det samme?? Hvor lenge gikk det fra kjøpsdato til dere fikk mobilen i posten?? Jeg la inn bestilling hos chess på onsdag og enda hadde ikke selskapet som pakker og sender ut mobilene for chess (norwegian telecom) mottatt noen bestillinger fra chess........ ting tar tiiiiiiid....... Takk for alle svar! Klem fra Mocci
Jaheira Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Det eneste jeg vet er at vist du har avtale om epost giro, blir ikke tlf og simkort sendt ut før de har registrert innbetalingen.De sender deg epostgiro vist du har valgt det, når de er ferdig med hele prosessen med registrering. Så ja, det kan ta veldig lang tid. Kan tenke meg iallefall 2-2.5 uker.
Cupcake Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 Jeg bestilte tlf på fredag i forrige uke, og fikk tlf i går, altså 8 dager senere. Men samboeren min bestilte også på fredag i forrige uke, og fikk den på onsdag. Så det er litt forskjellig.
Cupcake Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Vi har ikke fått det nye SIM-kortet enda da. De blir sendt hver for seg, så jeg bruker fortsatt Chess Kontant.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Hvilken mobiltelefon bestilte du med Chess Gold? Jeg og en til jeg kjenner bestilte den med Sony Ericsson Z520i mobilen, og da vi fikk mobilene var de ripete på skjermen begge to!! Noen andre som har opplevd det?
LeneM Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Har du sjekket at beskyttelsesfilmen er tatt av ? Det ligger en tynn, nesten usynlig plastbil over skjermen, denne kan det være striper på. De forsvinner når du fjerner plasten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå