Maia70 Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Jeg kjøpte akkurat norske mandelpoteter på Coop til 30 kr/kg og lurer på om dette er dyrt eller billig. Jeg kjøper ikke vanligvis poteter på butikken, da jeg får tak i økologiske fra gård til under den prisen... Og er de faktisk norske på denne tiden? Det står Norge på, men "opprinnelsesland" betyr jo ikke alltid det det står...
Grüner Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Maia70 skrev (3 minutter siden): Jeg kjøpte akkurat norske mandelpoteter på Coop til 30 kr/kg og lurer på om dette er dyrt eller billig. Jeg kjøper ikke vanligvis poteter på butikken, da jeg får tak i økologiske fra gård til under den prisen... Og er de faktisk norske på denne tiden? Det står Norge på, men "opprinnelsesland" betyr jo ikke alltid det det står... Rimelig for mandelpotet pr/kg! 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Jeg tror (dessverre) dette er normal pris nå. Mandelpoteter er gjerne dyrere enn andre poteter også. Anonymkode: b562f...535
applestories Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni jegerrinne skrev (7 timer siden): Så potet i dag for 46 kr kg Poteter i løsvekt var 42,90 på Rema i dag. Ikke mandelpoteter.
Gjest jegerrinne Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni applestories skrev (11 timer siden): Poteter i løsvekt var 42,90 på Rema i dag. Ikke mandelpoteter. Spørs ofte hvor en bor. Så å få potet om så mandel potet til 30 kr kg er lav da i forhold til annen potet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå