Gå til innhold

Hvordan få det ryddig i truse- og sokkeskuffen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skuff med trusene, sokkene og strømpebuksene mine. Skuffen er ganske stor ca 70cm x 40cm. Derfor blir den så rotete. 
har dere tips til hvordan jeg kan få det ryddig der? Har tenkt litt på skuffedeler, er det noen som har tips til slike?

Skrevet (endret)

Jeg har skuffedeler fra IKEA og hadde ikke klart meg uten, så kan virkelig anbefale det. Mine er gamle, men de selges nok i ny drakt nå også 😊

Endret av Daisy-love
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har skuffedelere i mine undertøysskuffer. Mine skuffer er ikke på samme størrelse som din, men det jeg gjorde var å kjøpe noen tynne plastkurver fra Europris, som jeg satte ned i kommodeskuffene mine.  Endelig får jeg sortert undertøyet mitt skikkelig. NB: Husk høyden på kurven, også :) 

Endret av Ullvott
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må hvert fall dele opp skuffen i to deler - en til sokker og en til truser! 

Jeg har helt like hverdagssokker og helt like truser. Det gjør det automatisk ryddig i skuffen 😂 

Anonymkode: f760f...5d6

• Liker 3
Skrevet

En kurv/boks oppi skuffen til sokker. Truser ved siden av. Trenger det å være mer ryddig enn som så? Jeg har sluttet å brette tellekant på trusene mine for en del år siden...

Skrevet

Har sånne bokser fra Jysk/Ikea inni Kallax hylle. En til truser, en til sokker og en til nattøy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bokser fra IKEA, og slik boks med små, individuelle rom (uten å nevne hvor den er kjøpt 😅)

Sokker setter jeg på høykant. Truser er sortert etter bruk. 

Hedda-78 skrev (7 timer siden):

En kurv/boks oppi skuffen til sokker. Truser ved siden av. Trenger det å være mer ryddig enn som så? Jeg har sluttet å brette tellekant på trusene mine for en del år siden...

De fleste har vel flere kategorier de ønsker å holde adskilt, for min del; 

Cheekinis, hipsters, trenings-string.

Høye sokker, lave sokker, step, knestrømper og strømper. 

Anonymkode: 00ac5...a19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne type bokser som på bildet under her, disse er fra IKEA (komplement-serien), men de selger sånt også på Clas Ohlson og diverse. 

Jeg har sortert trusene i tangaer og truser, og sokkene er sortert i sorte, hvite, ankel/gym og ull/kosesokker. 

Den type inndeling gir mening i min "kolleksjon", hos deg er det kanskje en annen :)  Sparer tid på å lete når det er litt indelt på den måten. Jeg har også en helt annen skuff med mer sexy truser i, fra den tiden jeg hadde et sexliv.. RIP. 

En stund var jeg så nørd at jeg hadde brettekant på trusene, men det har jeg ikke nå. Det holder at de er sortert.

image.png.ab3fcd6dc5d1c6925b0bb9e74329922a.png

Anonymkode: 68f4b...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bokser som andre men ikke for at det skal se ryddig ut men for at jeg skal finne det jeg trenger i halvsøvne om morgenen. 

Anonymkode: 6b9f5...422

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har bokser som andre men ikke for at det skal se ryddig ut men for at jeg skal finne det jeg trenger i halvsøvne om morgenen. 

Anonymkode: 6b9f5...422

Jeg har bokser for at det skal se ryddig ut.

Og legger ut det jeg trenger for neste dag på badet før sengetid. For at det fortsatt skal se ryddig ut 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har bokser fra IKEA, og slik boks med små, individuelle rom (uten å nevne hvor den er kjøpt 😅)

Sokker setter jeg på høykant. Truser er sortert etter bruk. 

De fleste har vel flere kategorier de ønsker å holde adskilt, for min del; 

Cheekinis, hipsters, trenings-string.

Høye sokker, lave sokker, step, knestrømper og strømper. 

😂😂😂

Anonymkode: edac0...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mindre skuffer.

Men har en til truser, der bruker jeg en skuffedeler for å skille de to trusetypene jeg bruker. 

En skuffe til bh'er. (Men har en egen boks til kose-bher i ett annet skap, og sportsbh på ett annet rom)

To skuffer til sokker. En til tykke sokker og med en boks til treningssokker. En til tynne sokker, med skuffedeler, så jeg har ett rom til ankelsokker, ett til vanlige sokker, ett til stepsokker. 

Anonymkode: 5f2a6...3c8

AnonymBruker
Skrevet

Isbokser!

Anonymkode: 94fc5...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...