Gå til innhold

Jentesex..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har så lyst til å prøve det... Noen andre som vil også??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ane_*
Skrevet
;) joa kanskje?? syns det er opphissende å se på det, men det skal vel litt til å finne den rette til å ha jentesex med. trekant å kanskje?? :sjenert:
Skrevet

Nei, jentesex er nok ikke min greie. Men du får kose deg! :)

Gjest Gjest
Skrevet
;) joa kanskje?? syns det er opphissende å se på det, men det skal vel litt til å finne den rette til å ha jentesex med. trekant å kanskje??  :sjenert:

Ja det må det vel bli her også,men det er kanskje litt flaut også? Men jeg kan jo bare "drømme" om det :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Har veldig lyst å prøve det...selv om jeg er godt gift og alt det der... :sjenert:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

jeg er en jente på bare 13 år som vil prøve jentesex. jeg blir gærn når jeg ikke får gjort det liksm... :sjenert:

Skrevet
Har veldig lyst å prøve det...selv om jeg er godt gift og alt det der... :sjenert:

Da er vi to :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nope. Har overhodet aldri hatt den fantasien.

Gjest Gjest
Skrevet
Nope. Har overhodet aldri hatt den fantasien.

Hun spurte vel kun om det var noen andre som ville det? Ikke hvem som ikke ville?

Gjest -eline-
Skrevet

Been there, done that etpar ganger... :sjarmor: Var veldig godt og kunne godt gjort det igjen. Men nå er jeg sammen med han jeg håper jeg skal dele livet med, så da blir det nok ikke. Har gjort det en gang mens jeg var i et forhold (han var med), og han takla det ikke absolutt ikke, så jeg ønsker ikke å sette mitt nåværende forhold i risk...

Gjest Gjesta
Skrevet
Hun spurte vel kun om det var noen andre som ville det? Ikke hvem som ikke ville?

At når noen spør om andre ønsker ditt eller datt, så er det kun de som ønsker det som skal svare?

Ok. Skal huske på det :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nylig prøvd...... Heeeeeelt herlig......!!

-Lluvy

Skrevet
Jeg har nylig prøvd...... Heeeeeelt herlig......!!

-Lluvy

:) hvordan fant du en partner da? Tror ikke noen av mine venniner har denne fantasien...men det vet jeg jo ikke helt da, har ikke snakket om det. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble kjent med henne der jeg studerer, ved en del tilfeldigheter, og det som begynte med tøys, endte etter noen dager med full pakke hjemme hos meg..... ;) Men, hvis man skal prøve så vær hundre prosent sikker på at du vil, og at hun vil, ellers blir det bare ubehagelig og kleint...

Men for å gå litt i dybden her, å få slikke en annen jente, det går ikke å beskrive........ ;)

-Lluvy

Gjest gjest1
Skrevet

Hæ? Med deg?

Skrevet

Skal ha meg i hele helgen sammen med to gode venninner. Vi har gjort det samme før og det finnes ikke noe deiligere. 3 jenter blir ganske oppfinnsomme når de er sammmen 72 timer og det bare dreier som å tilfredsstille hverandre på alle mulige (og nesten umulige) måter. Du kan neppe drømme om hvordan det er å bli "brukt" av to jenter samtidig.

Gjest superlover
Skrevet
Skal ha meg i hele helgen sammen med to gode venninner. Vi har gjort det samme før og det finnes ikke noe deiligere. 3 jenter blir ganske oppfinnsomme når de er sammmen 72 timer og det bare dreier som å tilfredsstille hverandre på alle mulige (og nesten umulige) måter. Du kan neppe drømme om hvordan det er å bli "brukt" av to jenter samtidig.

;) Jrtes jo fristende ut kan du trygt si...he he. :sjarmor: Er dere lesbibke eller bifile eller...??? :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger man være i en fil for og ha seg med samme kjønn,kan jo bare være en ting som man liker og gjøre av og til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så enig så enig...

Har gått i så mange år og vært plaget av hvilken fil jeg måtte sette meg på, for å svare folk. Etter denne ene opplevelsen har jeg fått bekreftet for meg selv at jeg er hverken den ene eller andre fila, jeg er bare meg, med de preferansene jeg har. Spiller så liten rolle hva det kalles i bøkene.

Jeg har det hvertfall veldig godt med meg selv nå!

-Lluvy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...