Gå til innhold

Mulig å selge skinnbukser nå, eller er det helt ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en del skinnbukser (ikke mine) de har en ny pris på 6000 pr stykk. Nå tenkte jeg å rydde bort mye og selge en del. 
Er skinnbukser helt ut nå eller er det mulig å selge? Mye styr om det ikke er vits, bare å gi det til brukt butikker?

Anonymkode: 90894...707

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet til høsten med å legge ut skinnbukse da sommersesongen ikke er ideell for brukt salg av høst/vinterklær.

Skinnbukser er en spesiell trend, det er ikke et plagg for massene men for de med litt mer fokus på personlig stil.

Jeg ville ikke kjøpt en brukt skinnbukse da jeg ikke kan kaste plagget i maskin, men er flere som liker å finne slike plagg brukt grunnet pris.

Jeg eier selv flere skinnbukser og bruker dem jevnlig.

Anonymkode: 4e9f4...da0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal du selge en hel del skinnbukser som ikke er dine?🤔

Anonymkode: ca2a9...15c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mulig fra et dødsbo etter nær slektning, eventuelt etter eksen som la igjen en haug 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinnbukser er in og kult (regner med det er til dame) er det merkebukser så får du solgt de lett på tise og finn vil jeg tro

Anonymkode: 931eb...20b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, det skal jeg. De er fra en person nær meg som dessverre døde i fjor♥️
Jeg bruker ikke skinn om ikke skulle jeg beholdt de. Ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skinnbukser er in og kult (regner med det er til dame) er det merkebukser så får du solgt de lett på tise og finn vil jeg tro

Merkene er 

One& other  
Gustav  
Anemone  
Dea kudibal

Har også en ull jakke fra brusnel det var dyrt så jeg...

Slik jeg googler dette er dette ikke de billigste klærne. Ser skinnbuksene ligger på 5000/6000😨

Jeg liker godt klær jeg også, men disse merkene bortsett fra anemone har jeg ingen kjennskap til så aner ikke om det er noe som selges. Har tise, så kanskje prøve meg på å selge der. 
Er det da best at jeg har de på meg? Eller går det bra liggende på gulvet? Synes tise kan være litt vanskelig. 
Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg ville ventet til høsten med å legge ut skinnbukse da sommersesongen ikke er ideell for brukt salg av høst/vinterklær.

Skinnbukser er en spesiell trend, det er ikke et plagg for massene men for de med litt mer fokus på personlig stil.

Jeg ville ikke kjøpt en brukt skinnbukse da jeg ikke kan kaste plagget i maskin, men er flere som liker å finne slike plagg brukt grunnet pris.

Jeg eier selv flere skinnbukser og bruker dem jevnlig.

Anonymkode: 4e9f4...da0

Aldri tenkt på faktisk, det går jo ikke å dytte de i maskinen nei. Dette er bukser som omtrent ikke er brukt, damen hadde mer klær enn noen rakk å bruke. Likevel en tanke. Høsten ja, merker det at folk handler mest etter sesong. 
ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det skal jeg. De er fra en person nær meg som dessverre døde i fjor♥️
Jeg bruker ikke skinn om ikke skulle jeg beholdt de. Ts

Kondolerer ♡♡

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkene er 

One& other  
Gustav  
Anemone  
Dea kudibal

Har også en ull jakke fra brusnel det var dyrt så jeg...

Slik jeg googler dette er dette ikke de billigste klærne. Ser skinnbuksene ligger på 5000/6000😨

Jeg liker godt klær jeg også, men disse merkene bortsett fra anemone har jeg ingen kjennskap til så aner ikke om det er noe som selges. Har tise, så kanskje prøve meg på å selge der. 
Er det da best at jeg har de på meg? Eller går det bra liggende på gulvet? Synes tise kan være litt vanskelig. 
Ts

Ville helt klart tatt de på og vist dem. Kan i tillegg vise bare buksene. Men hjelper nye å vise de på. Hadde også solgt de 1 og 1 ikke som en pakke

AnonymBruker
Skrevet

Ville helt klart tatt de på og vist dem. Kan i tillegg vise bare buksene. Men hjelper nye å vise de på. Hadde også solgt de 1 og 1 ikke som en pakke

Hva selger man sånt for da? På finn ligger det skinnbukser fra 100 til mange tusen. Jeg vil bare selge de nå. Må få rydda litt. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva selger man sånt for da? På finn ligger det skinnbukser fra 100 til mange tusen. Jeg vil bare selge de nå. Må få rydda litt. Ts

Hadde prøvd å legge de ut til 500 pr stk

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken størrelse er de forresten?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken størrelse er de forresten?

500, da er det kanskje håp om at de går fort da. Størrelse 38 er de. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

500, da er det kanskje håp om at de går fort da. Størrelse 38 er de. Ts

Ønske deg lykke til😊 Synd de blir for store for meg  ellers kunne jeg vært interessert, er på utkikk etter en bukse i ekte skinn 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at 500,- var litt for billig. Ville ha lagt meg på 750,- og redusert prisen med en femtilapp av gangen. Men så er jeg sjelden avhengig av å selge med en gang :) 

Vær oppmerksom på at skinnbukser kan være litt tricky å selge brukt, fordi de ikke kan vaskes i maskin og fordi passformen ofte formes av tidligere eier.

Anonymkode: aa239...898

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes at 500,- var litt for billig. Ville ha lagt meg på 750,- og redusert prisen med en femtilapp av gangen. Men så er jeg sjelden avhengig av å selge med en gang :) 

Vær oppmerksom på at skinnbukser kan være litt tricky å selge brukt, fordi de ikke kan vaskes i maskin og fordi passformen ofte formes av tidligere eier.

Anonymkode: aa239...898

Enig med deg at det er billig priset, anbefalte 500 fordi TS sa hun ønsket å selge nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...