Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Betyr ikke det at han går over til kortsiktig lettelse med en gang, men klarer ikke å prosessere sorgen og det blir verre over tid? 

Ts

Anonymkode: c9df2...76e

Veldig spesiell tolkning. Nei, det er absurd.

• Nyttig 3
Skrevet

Det er han i sin fulle rett til. Skjønner det er sårt, men folk sørger på forskjellig måte. Og det kan være han har bearbeidet dette en stund før han faktisk slo opp.

Hvilken feil var det du gjorde?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge var dere sammen? Hva førte til bruddet? Hvor seriøst var forholdet? Det er mye du ikke skriver.. hvis dere har vært sammen i 10 år eller 2 måneder er ganske relevant. Hvis du var utro og det var den feilen din så er det veldig relevant!

Anonymkode: 81e8f...c56

Vi var sammen i 1,5 år og gjorde feilen at jeg fikk sitte på med en fyr til et aragamang da vi har felles hobby. Sa at exen kunne være med, men det ville han ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi var sammen i 1,5 år og gjorde feilen at jeg fikk sitte på med en fyr til et aragamang da vi har felles hobby. Sa at exen kunne være med, men det ville han ikke 

Dette må være løgn, eller så er det noe du ikke forteller. Dette tror jeg faktisk ikke på 

Anonymkode: 7d062...c80

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da tenker jeg fortsatt det er noe i historien du ikke forteller. Eller han bare trengte (en dårlig) unnskyldning for å gjøre det slutt fordi han var ferdig med forholdet i utgangspunktet.

Anonymkode: 56de1...875

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne bli såret men du har ingenting med hva en ex gjør videre ift både sex og forhold. Noen bruker lang tid,  noen ønsker raske rebounds, noen ønsker raske forhold.

Ut fra posten din over er dette bare fjas, ellers så har han hatt andre grunner til å droppe seg og skyller på dette. Ingen droppes bare fordi de sitter på med noen, da er det såfall mer bak. Så mest sannsynlig har han vært ferdig med deg en stund, fant seg en grunn til å gjøre det slutt og er derfor raskt på Tinder.

Ellers er det mange som går på Tinder bare av nysgjerrighet og. De søker ikke make, men vil bare kikke på kjøttmarkedet. 

Anonymkode: ae124...264

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da tenker jeg fortsatt det er noe i historien du ikke forteller. Eller han bare trengte (en dårlig) unnskyldning for å gjøre det slutt fordi han var ferdig med forholdet i utgangspunktet.

Når dette er sagt, så skjønner jeg dette føles vondt oppi kjærlighetssorgen, men han har ikke gjort noe galt. Mange går videre etter et forhold på denne måten.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enten er dere veldig unge og umodne begge to eller så er det noe du ikke forteller eller har forstått her. Hvis han ene og alene slo opp med deg av den grunnen så må du da faktisk forstå at han er helt ferdig med deg. 

Anonymkode: 81e8f...c56

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Aragamang? Det er ikke et ord

Anonymkode: 1c9be...164

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva faen, oppriktig. Skal man sitte 3 mnder og gråte, tære på fortiden, synes synd på seg selv og ikke ønske å komme videre? Hva er det for noe? Så klart kan eksen din komme seg på Tinder når det er slutt med deg? Man skal lese ufattelig mye dumt altså..

Anonymkode: 7d062...c80

Det er det normale mennesker gjør ja, når de mister noen de har elsket. 

Det er helt vanlig å bruke tid på å komme over noen. Vil heller si det er abnormalt å leve videre som om alt var normalt, når man nettopp har opplevd et samlivsbrudd. 

Anonymkode: 48a22...cd5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det normale mennesker gjør ja, når de mister noen de har elsket. 

Det er helt vanlig å bruke tid på å komme over noen. Vil heller si det er abnormalt å leve videre som om alt var normalt, når man nettopp har opplevd et samlivsbrudd. 

Men her mistet ikke fyren noen han elsket.
Det er han som gjorde det slutt.

Hvorfor skal ha sørge lenge da?

Anonymkode: ac081...0a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er leit å høre. Har vært i lignende situasjon. Men min eks gikk rett på tinder; altså samme dag. Og det etter ti år sammen. Du må bare se bort fra det. Det er dessverre sånn menn takler brudd. De må ligge rundt. Tårene kommer fort mye senere.

Anonymkode: 59878...a64

• Liker 1
Skrevet

Kan han ikke det da? Han er singel. Ikke bland deg opp i hva han gjør nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men her mistet ikke fyren noen han elsket.
Det er han som gjorde det slutt.

Hvorfor skal ha sørge lenge da?

Anonymkode: ac081...0a3

Fordi et brudd er vanskelig uansett hvem som gjør det slutt. Man har jo vært glad i hverandre og har en historie sammen. Livet endrer seg drastisk ved et brudd. 

Rart det er nødvendig å forklare dette for voksne mennesker...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det sånn at han prøver å glemme meg?

Han er singel. Selvfølgelig er han på Tinder hvis han vil ha seg noe.

Trenger ikke å ha noe med deg å gjøre dette. Selvopptatt?

Anonymkode: 63ebe...688

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det høres ut som at du kjenner vedkommende godt?

Anonymkode: a9d6f...4c6

Vel, TS har jo fortalt at han ikke trengte mer enn 11 dager på å søke nye damebekjentskaper? Hva slags feil hun har gjort vet ikke vi, men når han snur ryggen tvert til så er han vel  ikke noe å trakte etter ? 

Anonymkode: b7104...ec3

AnonymBruker
Skrevet

De datet i 6 mnd....

Han slo opp fordi hun satt på med en mannlig bekjent til en hobby?

Han elsker ikke TS. Han fant på en unnskyldning så han kunne dumpe henne.

Anonymkode: 657bf...fff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på tinder noen dager etter at jeg gjorde det slutt med min eksmann, og vi var sammen i 10 år. Da jeg gjorde det slutt hadde jeg allerede vært ferdig mentalt med forholdet i lang, lang tid og hadde gått gjennom den prosessen med bearbeiding allerede. Kanskje det samme gjelder for din eks? I følge min eks kom bruddet som lyn fra klar himmel, noe jeg ikke kan fatte at han mener, da jeg de siste to årene hadde krevd at han måtte gjøre visse endringer og ta tak i livet sitt hvis det skulle fortsette å være noe "oss". Han tok ikke tak, jeg gjorde det slutt.

Anonymkode: afaf5...acf

• Liker 2
Skrevet

Når jeg gjorde det slutt etter mange år, gikk jeg rett på datingapper og inn i et knulle-maraton. Det var en god prosess for meg. Jeg var emosjonelt ferdig i forholdet lenge før det faktisk ble slutt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Betyr ikke det at han går over til kortsiktig lettelse med en gang, men klarer ikke å prosessere sorgen og det blir verre over tid? 

Ts

Det vet ingen.

Anonymkode: a3e3f...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...