Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut via en venninne at EX’en min er på Tinder 11 dager etter at han slo opp med meg

Han sa at han fortsatt elsket meg men kunne ikke være sammen med meg fordi jeg gjorde en feil 

Jeg er helt knust og har kjærlighetssorg. Han har status «kortsiktig, men åpen» på Tinder

Er det sånn at han prøver å glemme meg?

Hadde også bursdag for noen dager siden og han ønsket meg ikke en gang gratulerer med dagen 

Føles som hele verden har rast for meg nå

Anonymkode: c9df2...76e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du ønsket at han tilbrakte noen måneder gråtende på rommet sitt først?

Anonymkode: 927d7...4d8

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er en eks. 

Han er en eks

Sleik såra dine, kvinn deg opp, og kom deg videre i livet. 

Anonymkode: bf1a4...f8b

• Liker 30
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det viser bare at han ikke er noe å samle på. 
Du tenker ikke sånn i dag , men bare vent . 
Du vil være glad for at for at du ikke er sammen med han når du går litt tid på deg . 
Ingen trøst nå kanskje , men det er sannheten om den karen der 

Anonymkode: b7104...ec3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kortsiktig men åpen betyr som regel at de søker etter ligg. Med andre ord ønsker han seg en rebound, og det kan være fordi han forsøker å glemme deg. Veldig vanlig ting å gjøre. 

Anonymkode: a4eda...9d9

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt klassisk oppførsel. Etter «boka». Slikk sårene dine og gå videre. 

Anonymkode: 1b131...04c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det viser bare at han ikke er noe å samle på. 
Du tenker ikke sånn i dag , men bare vent . 
Du vil være glad for at for at du ikke er sammen med han når du går litt tid på deg . 
Ingen trøst nå kanskje , men det er sannheten om den karen der 

Anonymkode: b7104...ec3

Det høres ut som at du kjenner vedkommende godt?

Anonymkode: a9d6f...4c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke du noe med. 

Anonymkode: 08ef0...c8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kortsiktig men åpen betyr som regel at de søker etter ligg. Med andre ord ønsker han seg en rebound, og det kan være fordi han forsøker å glemme deg. Veldig vanlig ting å gjøre. 

Anonymkode: a4eda...9d9

Betyr ikke det at han går over til kortsiktig lettelse med en gang, men klarer ikke å prosessere sorgen og det blir verre over tid? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har ikke du noe med. 

Må få lov til å bry meg når jeg brukte all tid og kjærlighet på han

ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fant ut via en venninne at EX’en min er på Tinder 11 dager etter at han slo opp med meg

Han sa at han fortsatt elsket meg men kunne ikke være sammen med meg fordi jeg gjorde en feil 

Jeg er helt knust og har kjærlighetssorg. Han har status «kortsiktig, men åpen» på Tinder

Hadde også bursdag for noen dager siden og han ønsket meg ikke en gang gratulerer med dagen 

M65: Ordet her er EX! Du har ikke noe med ham å gjøre mer. Han gjør som han vil. Det gjør du også.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Betyr ikke det at han går over til kortsiktig lettelse med en gang, men klarer ikke å prosessere sorgen og det blir verre over tid? 

Ts

Har det noe å si hvordan han sørger? Du har ikke fasiten på han. La han være. Og la han gjøre hva han vil. 

Anonymkode: 3e209...178

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvilken feil var det du gjore som førte til bruddet? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min venninne fant ut at kjæresten gjennom 10 hadde vært på tinder i ett halvt år før han slo opp. Han brukte ett falsk navn på tinder. Idiot 😡

Anonymkode: 54167...27f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

ts

Nei. Du kan selvsagt, men det er ikke ditt anliggende. Dere er over.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du må bare innse at forholdet er over, han har gått videre, det må du også gjøre. 

Anonymkode: ddf12...155

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

ts

nei faktisk forsvant den "retten" i det han slo opp med deg.. å bry seg å er å bry seg og det er ikke en rett noen har.. Han vil ha ligg, ferdig snakka, ikke fordi han sørger, ikke fordi han egentlig elsker deg men du gjorde noe han ikke kunne tilgi eller noe annet babbel - bare fordi han er ferdig med deg og du ikke lengre har noe med hva han gjør eller ikke gjør, brutalt men sant.. 

Anonymkode: 939e4...c56

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen? Hva førte til bruddet? Hvor seriøst var forholdet? Det er mye du ikke skriver.. hvis dere har vært sammen i 10 år eller 2 måneder er ganske relevant. Hvis du var utro og det var den feilen din så er det veldig relevant!

Anonymkode: 81e8f...c56

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen, oppriktig. Skal man sitte 3 mnder og gråte, tære på fortiden, synes synd på seg selv og ikke ønske å komme videre? Hva er det for noe? Så klart kan eksen din komme seg på Tinder når det er slutt med deg? Man skal lese ufattelig mye dumt altså..

Anonymkode: 7d062...c80

• Liker 3
Skrevet

Er dette noe å lage en tråd om?

Jeg skjønner at sårhet og sjalusi henger igjen en stund, men han er da en fri mann!!

Om han vil ha en ny kjæreste eller en ons, eller selskap i lunsjpausen har da ikke du noe med.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...