Gå til innhold

Sukkerfritt godteri som er godt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Saima skrev (20 timer siden):

Hahah, so true, kunne starta gassverk etter inntak av de🤣

Kanskje er det fremtida. Sukkerfri-gass konverteres til bruk til oppvarming og strøm 😂 Eller kanskje luftballong er det nye fremkomstmiddelet. Må levere inn gassbeholdere, slik som man er blodgiver eller sæddonor 🤭 Kompensasjonen er mer sukkerfritt godteri.

Anonymkode: 98a88...a6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje er det fremtida. Sukkerfri-gass konverteres til bruk til oppvarming og strøm 😂 Eller kanskje luftballong er det nye fremkomstmiddelet. Må levere inn gassbeholdere, slik som man er blodgiver eller sæddonor 🤭 Kompensasjonen er mer sukkerfritt godteri.

Anonymkode: 98a88...a6e

Hahahaha😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 19.47):

Heisann jeg trenger litt tips om hvor og hva jeg kan kjøpe som smaker godt. Det foretrekkes gummigodt, helst surt godteri men det må være sukkerfritt? Og så må det smake "tilsvarende" vanlig godteri...

Anonymkode: 8c20f...dc9

De har sjeldent særlig mindre kalorier en vanlig godteri, i alle fall ikke merkverdig. 
ellers synes jeg det meste er helt greit…

foretrekker dadler med smak heller

Anonymkode: 441bc...087

AnonymBruker
Skrevet

Nordthy sine gummibjørner er kjempegode! 

Anonymkode: 49c68...1f0

AnonymBruker
Skrevet
test1e skrev (På 7.6.2025 den 16.29):

Jeg anbefaler folk å ta en titt på kaloriinnholdet

Ja inneholder en del kalorier, men det trigger ikke sukker-binge, tre biter og man er fornøyd liksom. 

Anonymkode: 49c68...1f0

AnonymBruker
Skrevet

https://www.tights.no/butikk/sukkerfri-sure-bjorner-1kg/

Jeg styrer unna det meste som er sukkerfritt fordi det stort sett smaker kjipt, og ofte har ekkel konsistens. Men disse sure bjørnene fra tights synes jeg var skikkelig gode! 

AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 9.04):

Nå var det jo helst gummigodt jeg tenkte på da det er det de liker best. Og jeg er helt enig med deg i at det ofte smaker dritt, jeg smakte noen kirsebær smågodt som en lavkarbo venninne hadde og det var helt jævlig. Sjokolade er ikke sjokolade uten sukker, men nå ville jeg kjøpe inn litt ti besøkende som jeg vet ikke kan spiser sukker. Dessuten så har jeg smakt noe som er ikke helt gæli før men husker ikke hva det var, noe karamellgreier fra helsekosten.

Men da skal jeg prøve med grem med Pandy da det er noe som går igjen her. Werthers er nok og greit å ha med. :) Takk for svar alle sammen.

Anonymkode: 8c20f...dc9

Spiser de godteri? Veldig mange jeg har møtt som har kuttet sukker helt spiser heller ikke sukkerfritt godteri. De spiser heller frukt, nøtter eller den typen snacks. 

Anonymkode: d1366...c08

AnonymBruker
Skrevet

Pass på mengde sukkerfritt godis! Første forsøket på sukkerfritt godis endte i så mye luft at jeg svimte av, og har siden ikke rørt godis 🙈

Anonymkode: c367c...e84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pass på mengde sukkerfritt godis! Første forsøket på sukkerfritt godis endte i så mye luft at jeg svimte av, og har siden ikke rørt godis 🙈

Anonymkode: c367c...e84

Unngå dem med maltitol, de er grusomme!

jeg tåler bedre aspartam, sukralos etc

Anonymkode: 063dc...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...