AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Heisann jeg trenger litt tips om hvor og hva jeg kan kjøpe som smaker godt. Det foretrekkes gummigodt, helst surt godteri men det må være sukkerfritt? Og så må det smake "tilsvarende" vanlig godteri... Anonymkode: 8c20f...dc9
Daisy-love Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Noe av det fra Pandy er godt. Kirsebærene er ikke akkurat sure, men er gode. Jeg kjøper på Extra eller Meny. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni https://www.tights.no/kategori/smartmat/snacks-godteri-dessert/sukkerfritt-godteri/ Anonymkode: 28e5a...ff8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Healthy co. sine sjokolader er gode. De har dem på coop mega og har sett de hos holdbart. Rosa pakninger med flaggermus logo. Anonymkode: b02da...ce0
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Werthers har mye sukkerfrie karamelle, både harde og myke som er like gode som vanlige. Det er ikke gummigodis men verdt å nevne. Anonymkode: 33361...b2d 2
NettoppJa Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni (endret) Pandy ferskenringer kjøpte jeg meg i går - veldig gode 😜 https://www.med24.no/pandy Endret 3. juni av NettoppJa
AnonymBruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Syns ikke der er noe sukkerfritt som smaker like godt som ekte vare. De som påstår det har rævkjørte smaksløker Spiser heller ordentlig sjokolade en sjelden gang enn å spise for mye på sukkerfri sjokolade som smaker høgg, for å si det sånn. Anonymkode: b4e9d...feb 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Liker alt fra Pandy jeg. Inneholder 1g sukker da. Men ingenting som gir magevondt i hvert fall. Kjekt at det er så tilgjengelig, på alle matbutikker. Anonymkode: 47772...c30 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Dadler med salt lakris. At en slik kombinasjon skal være så fantastisk godt er jo helt vanvittig men sant. Anonymkode: fad84...e8d
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni Pandy og DeBron er mine favoritter. Tights.no har også mye sukkerfritt. Anonymkode: b132f...970
AnonymBruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Syns ikke der er noe sukkerfritt som smaker like godt som ekte vare. De som påstår det har rævkjørte smaksløker Spiser heller ordentlig sjokolade en sjelden gang enn å spise for mye på sukkerfri sjokolade som smaker høgg, for å si det sånn. Anonymkode: b4e9d...feb Nå var det jo helst gummigodt jeg tenkte på da det er det de liker best. Og jeg er helt enig med deg i at det ofte smaker dritt, jeg smakte noen kirsebær smågodt som en lavkarbo venninne hadde og det var helt jævlig. Sjokolade er ikke sjokolade uten sukker, men nå ville jeg kjøpe inn litt ti besøkende som jeg vet ikke kan spiser sukker. Dessuten så har jeg smakt noe som er ikke helt gæli før men husker ikke hva det var, noe karamellgreier fra helsekosten. Men da skal jeg prøve med grem med Pandy da det er noe som går igjen her. Werthers er nok og greit å ha med. Takk for svar alle sammen. Anonymkode: 8c20f...dc9
Snublefot62 Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå var det jo helst gummigodt jeg tenkte på da det er det de liker best. Og jeg er helt enig med deg i at det ofte smaker dritt, jeg smakte noen kirsebær smågodt som en lavkarbo venninne hadde og det var helt jævlig. Sjokolade er ikke sjokolade uten sukker, men nå ville jeg kjøpe inn litt ti besøkende som jeg vet ikke kan spiser sukker. Dessuten så har jeg smakt noe som er ikke helt gæli før men husker ikke hva det var, noe karamellgreier fra helsekosten. Men da skal jeg prøve med grem med Pandy da det er noe som går igjen her. Werthers er nok og greit å ha med. Takk for svar alle sammen. Anonymkode: 8c20f...dc9 Mitt tips er å spørre de enn å spørre random på nettet. Min erfaring med ulike behov i matveien (glutenallergi, cøliaki, melkeallergi, nøtteallergi osv) er at det er mye dritt å få kjøpt der ute som de som ikke har behovene ikke kjenner til, merker eller bryr seg om. Og når noen først kjøper noe for å være greie og "inkluderende" som gjerne er feil type, smaker dritt eller andre ting så er det vanskelig å takke nei eller avvise det på en fin måte uten å føle seg kjip. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Det jeg hat opodaget, er at disse sukkerfri alternativene smaker helt ulikt basert på hvor lenge det er siden jeg spiste sukker. Har jeg nylig spist sukker (1-2 uker siden) så smaker de ganske høgg og lite tilfredstillende. Alt fra tre uker og lenger som sukkerfri derimot, GUD så godt de da begynner å smake! Ingen tvil om at smaksløkende endrer seg underveis. Når jeg går uten brus i lang tid også, så smaker brus helt ulikt, og jeg smaker en ekkel syntetisk ettersmak uansett hvilken brus det er. Både sukkerfri og med sukker. Ellers er det ingen sukkerfri alternativ som er tilsvarende sukkerholdig gummigodis, konsistensen blir annerledes. Ingen av dem er like sure heller. Jeg foretrekker dog Pandy sine da de andre har søtningsmiddel som jeg merker kroppen ikke trives for godt med. Skaper oppblpsthet og luft i magen. Anonymkode: 49fe2...be6 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni Snublefot62 skrev (40 minutter siden): Mitt tips er å spørre de enn å spørre random på nettet. Min erfaring med ulike behov i matveien (glutenallergi, cøliaki, melkeallergi, nøtteallergi osv) er at det er mye dritt å få kjøpt der ute som de som ikke har behovene ikke kjenner til, merker eller bryr seg om. Og når noen først kjøper noe for å være greie og "inkluderende" som gjerne er feil type, smaker dritt eller andre ting så er det vanskelig å takke nei eller avvise det på en fin måte uten å føle seg kjip. Sukkerkuttet er en ny ting for de så de vet lite om hva slags alternativer det er. Derfor jeg spør her. 😊 Anonymkode: 8c20f...dc9
AnonymBruker Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Heisann jeg trenger litt tips om hvor og hva jeg kan kjøpe som smaker godt. Det foretrekkes gummigodt, helst surt godteri men det må være sukkerfritt? Og så må det smake "tilsvarende" vanlig godteri... Anonymkode: 8c20f...dc9 Som ikke gir magevondt og gass? Finnes ikke. Anonymkode: 98a88...a6e 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Som ikke gir magevondt og gass? Finnes ikke. Anonymkode: 98a88...a6e Det finnes alternativ uten kunstig søtning. Disse gir ikke magepine og luft. Som f.eks dadlene som er blitt så populære, og Pandy. Disse er naturlige uten kunstig søtningsmidler. Anonymkode: 49fe2...be6
AnonymBruker Skrevet 4. juni #17 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes alternativ uten kunstig søtning. Disse gir ikke magepine og luft. Som f.eks dadlene som er blitt så populære, og Pandy. Disse er naturlige uten kunstig søtningsmidler. Anonymkode: 49fe2...be6 Dadlene er gode, men ikke godteri. Jeg synes i hvert fall ikke det. Ikke smakt Pandy, ikke hørt om heller. Det må jeg teste ut. Jeg flyr nesten av gårde av annet sukkerfri godteri. Anonymkode: 98a88...a6e
Saima Skrevet 4. juni #18 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som ikke gir magevondt og gass? Finnes ikke. Anonymkode: 98a88...a6e Hahah, so true, kunne starta gassverk etter inntak av de🤣
Saima Skrevet 4. juni #19 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes alternativ uten kunstig søtning. Disse gir ikke magepine og luft. Som f.eks dadlene som er blitt så populære, og Pandy. Disse er naturlige uten kunstig søtningsmidler. Anonymkode: 49fe2...be6 De er gode alternativ ja🙏 Kunstig søtning er ikke å anbefale!
AnonymBruker Skrevet 4. juni #20 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Werthers har mye sukkerfrie karamelle, både harde og myke som er like gode som vanlige. Det er ikke gummigodis men verdt å nevne. Anonymkode: 33361...b2d Disse er ganske gode ja. Vet det ikke er akkurat det du etterspurte TS, men disse er ikke så gale Anonymkode: 072b9...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå