Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #21 Del Skrevet 18. september 2006 Nei det er akkurat det jeg har gjort nå. Men selv om en sykkel ikke koster allverden er det vel likevel ikke urimelig at den skal holde mer enn et par måneder med normal bruk? ← Helt enig! Klart det skal vare lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #22 Del Skrevet 18. september 2006 Om du ser deg rundt og ser på de som sykler masse så har de "små" sykler. Det er for å ha mere kontroll over sykkelen. Det er bedre med en "for liten" sykkel enn for stor. Kan godt være at det er riktig at mange har for små sykler, men synes bare det er rart at alle sportsbutikker sier at det skal være sånn om det er feil. Skulle jo trodd at de har litt peiling?!? ← Jeg vil ikke anbafale å kjøpe for liten sykkel, for rammene er ikke bare mndre i høyden, men også kortere. Med for liten ramme blir det altså vanskliger å stille inn sete og styre i riktig posisjon så man kan sykle behagelig. Er sykkelen for kort får du ikke rygg og armer i riktig stilling. Tror det er en litt moteting at mange velger for små rammer, + at hvis man driver med sykkeltriks er det best med en liten sykkel. Dette er ihvertfall det jeg ble fortalt da jeg var i en spesialbutikk for mountainbikes og kjøpte sykler. Dessuten er det ikke nødvendigvis slik at de som jobber i vanlige sportsbutikker har mer en normal peiling på utstyret de selger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå