marta Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Bare lurer på om det er så fantastisk som det står peskrevet på LF. Noen som har prøvd denne serien?
Gjest Chica Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Digger leave-in balsamen - slipper å bruke tid på å skylle ut balsam om morgenen, og håret blir blankt og fint!
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Det er en grei serie, men ikke mirakuløs, og jeg følte at det var veldig mye silikoner som la et belegg i håret. Men den var såpass god at jeg sikkert kommer til å kjøpe den på nytt. Men jeg vil ikke anbefale den for hår som er det minste tørt, for den vil ikke gi nok fukt.
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Kanskje du kan teste Nr 1 av shampoene? Den andre er veldig rik, jeg trengte knapt balsam etterpå, og håret mitt floker seg noe helt enormt selv om det er kort. Men jeg mener fortsatt at Matrix Biolage har mye bedre produkter for farget hår. Jeg fikk skikkelig wow-opplevelse av dem. Selv om de ikke kommer i rosa flasker.
Little sister Skrevet 18. mars 2006 #6 Skrevet 18. mars 2006 Passer denne for de med bleket/stripet hår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå