Gå til innhold

Har du noen gang dratt for å ha sex med en fremmed, på hotell eller hjem til de?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Altså, gjør folk sånt? Jeg får mange slike invitasjoner. 

Anonymkode: 0ee7c...d2d

ja

Anonymkode: ece7d...fd1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har vært på slikkebesøk flere ganger hos nødne kvinner, og stiller gjerne opp når det trengs.

M54

Anonymkode: 6bc1a...1aa

Slikke besøk ? Kommer du hit også ? 😂🙈

Anonymkode: 1f5aa...2fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 22.15):

😂 Hva syntes du var kleint ? Jeg ser for meg at det blir litt sånn rart i starten med liksom..? Skal vi bare gå rett på eller skal vi prate litt først eller skal vi drikke noe? 😅 Hva liker du i senga .?? 🙈🙈 det er sånne tanker jeg får så tør aldri bare hoppe i noe sånt …kun hvis man er full på byen ..blir litt annerledes da tror jeg. Kan jo hende du hadde typisk one night da (?) og ikke sånn : Nå skal vi ha sex edru ! 👍😆

(Ikke ts) 

Anonymkode: 2a2f0...523

Jeg synes det er kleint å bare gå rett på ja, liker best å møte en mann som gjør det da , som tar litt kontrollen der 🙈

Anonymkode: 1f5aa...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Ja mange ganger,  men ingen får komme hjem til meg. Hotell, bil etc.helt greit. Ingen negative opplevelser

Anonymkode: de25f...6ba

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 10.15):

Nei. Ville aldri finne på noe så dumt, uintelligent og farlig. Mye vondt kan skje. Har hørt om pedofile som gromer unge til å treffes på hoteller og det ender ikke godt.

Anonymkode: dbab7...97a

Dersom du har grunn til å være redd for pedofile har du ingenting på KGs seksualitetsforum å gjøre.

Endret av Snok1
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjorde det flere ganger da jeg var yngre.

Anonymkode: ae4b5...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig, mange ganger i løpet av de siste 25 åra. Aldri hatt en negativ opplevelse - ikke alltid superfantastisk men har aldri angret :)

Anonymkode: 988eb...49e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har hatt one night stands på fest og hjemme hos meg selv.

Anonymkode: 7e7b4...5e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 0.24):

Har vært på slikkebesøk flere ganger hos nødne kvinner, og stiller gjerne opp når det trengs.

M54

Har hatt en del ons, men ikke opplevd kun slikkebesøk. Det hadde vært drømmen..

Anonymkode: 39021...b21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 0.24):

M54

Du drar hjem til dem og slikker dem, og thats it? Har du peiling? I så fall vil vel halvparten av single kvinner i Norge ha deg på besøk. 

Anonymkode: 52f61...b1d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Synd vi er på et anonymt forum, ellers tror jeg han der hadde fått noen travle uker. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Synd vi er på et anonymt forum, ellers tror jeg han der hadde fått noen travle uker. 😅

Haha tviler ikke. Er nok litt over 20 år yngre også, men altså jeg hadde ikke sagt nei 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri ha gjort. For meg er lukten det viktigste, og da mener jeg ikke parfyme osv, men selve kroppslukten. Jeg tenner først og fremst via nesen.

Anonymkode: 3eac8...bee

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slikkebesøk ja.. det har jeg opplevd mange ganger, og det har aldri blitt noe ONS av det. Pleaser du damene maksimalt etter deres ønsker.. og gir dem følelsen av makt over deg, vil de gjerne oppleve dette flere ganger😉 

For jeg blir liksom "sikkerstikket" deres.. hvis de ikke finner noen andre å ha sex med, eller at de faktisk aldri har noen å ligge med. 
Bortsett fra slikkebesøk, vil enkelte at jeg skal onanere dem, og gi dem fotbad, muskelmassasje, kyssemassasje. Og noen ganger vil de bare nærhet og kos, uten penetrerende sex og sove sammen. Noen ganger er jeg bare vennen som kommer på besøk, spiser, drikker og tar en sosial prat.
"Geosex" har vi også prøvd en god del om sommeren.. da har hun laget picnic på et egnelig gps-punkt, eller på ei hytte. Og de er som meg.. de blir kåt i noen timer før vi møtes🤭

Til felles for alle kvinner: de er nokså fordomsfri og lett å be.. glad i sex naturligvis, liker spenning og ha makt. Og jeg elsker og tenner enormt denne typen omsorg-sex, for jeg blir så glad av å se glade kvinner🥰

Skrevet

Ja, har gjort det noen ganger etter å ha chattet endel frem og tilbake for å få et inntrykk av fyren og for å være sikker på at vi er enige/vil det samme. Ingen kjipe opplevelser.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du drar hjem til dem og slikker dem, og thats it? Har du peiling? I så fall vil vel halvparten av single kvinner i Norge ha deg på besøk. 

Ja, enkelt og ukomplisert. Har fått en del peiling etterhvert, så det holder aldri med bare ett besøk 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bare å gi meg adressen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...